Kerhon parhaat – ikinä

  • 21 911
  • 131

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Fehr-Paajanen-Vujtek
Tuulola - Schira
Saros

Valitsin vain sellaisia pelaajia joiden olen nähnyt pelaavan HPK paidassa. Tämän takia esim. Kuznetsov jäi pois.

En valinnut parhaita pistemiehiä vaan sellaisia pelaajia jotka ovat tehneet minuun lähtemättömän vaikutuksen HPK paidassa.
Sama periaate itselläkin. Mietin myös ketjun toimivuutta pelillisesti. Tässä vielä kokonaisuudessaan:

Fehr-Kapanen-Vujtek
Tuulola-Lehtivuori
Saros

Tuossa oli eniten harkinnassa Vujtek vs. V. Leino. VV vei voiton.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aivan mahdotonta, kun kilometrejä HPK-kannattajana alkaa olemaan reilumman puoleisesti, joten hieman omat (nuoruuden) suosikit kiilasivat jonossa...

Vujtek-Santala-Mäkiaho
Tuulola-Laukkanen
Saros

PS. Näitä voisi helposti itse kasata vaikka kymmenen ja olisi mahdotonta valita parasta :D
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Fehr - Igge - Leino
Lelu - Rafalski
Saros
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Palo - Kivelä -Vlasak
Rafalski - Tuulola
Saros
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
V. Vujtek - H. Savolainen - T. Vlasak
B. Rafalski- M. Tuulola
A. Verner
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Itselläni myös periaate, että ainoastaan pelaajia, jotka olen itse nähnyt pelaavan. Tällanen tuli:

Vlasak-Kapanen-Vujtek
Jokela-Tuulola
Saros

Kyllähän tuota katselisi.
 

Hokkarit

Jäsen
Periaatteella itse nähnyt...

Palo - Savolainen - Lartama
Haapamäki - Tuulola

Saros

Edit.
Olisihan tuohon voinut ottaa enemmän noita kapelimestareita/taitoniekkoja tyyliin Igge ym. mutta itse eniten arvostan hiukan kovempaa pelaavia pelaajia ja lähtökohtaisesti Tarmon, Kerhon tai Tiikereiden kasvatteja.
 
Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vujtek-Kuznetsov-Palo
Rafalski-Laukkanen
Saros

Taitoa ja roolitusta.

Kaikki toki nähtynä ja meni ehkä senkin takia vähän vanhempiin pelaajiin, kun nuorempana se fanittaminen oli enemmän pelaajakohtaista.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Fehr-Kuznetsov-Jelinek
Laukkanen-Rafalski
Saros

Olipa vaikeaa. On meillä ollut paljon hienoja pelaajia. Valitsin mielestäni parhaimmat Kerhossa näkemäni pelaajat omaan aikakauteensa verrattuna; en painottanut omia kasvatteja, pitkää kerhoaikaa, kotimaisuutta tai saavutuksia muualla, vaikka monenkin pelaajan kohdalla mieli teki.
 

Ralph

Jäsen
Meikäläisen mieleenpainuvimmat:

Ville Leino - Josh Holden - Eric Fehr
Mikko Mäenpää - Petteri Nikkilä
Emil Larmi
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Andrievski-Paajanen-Palo
Mäkelä-Tuulola
Larmi

Korostetusti useamman kauden kerholaisuutta...

Kovimmat koskaan Kerhossa pelanneet:

Kuznetsov-Kapanen-Jelinek
Rafalski-Tuulola
Saros
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Manninen-Kapanen-Vujtek
Tuulola-Schneider
Saros
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Liian paljon hyviä vaihtoehtoja varsinkin hyökkäysosastolla. Tällaiseen päädyin

Leino - Kunyk - Fehr
Lehtivuori - Rafalski
Saros

Kunyk on kyllä aivan tajuttoman kova pelaaja kun katsotaan kokonaisuutta. Dominoi kiekollisesti, tekee ketjukavereista parempia, puolustaa, kamppailee, suojaa kiekkoa, harhauttelee, voittaa aloituksia. Kucharcik ja Kapanen olivat muut hyvinkin varteenotettavat vaihtoehdot mutta päätin antaa kunniamaininnan meidän tämän hetken ylivoimaisesti tärkeimmälle pelaajalle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Periaatteella itse nähnyt...

Palo - Savolainen - Lartama
Haapamäki - Tuulola

Saros

Edit.
Olisihan tuohon voinut ottaa enemmän noita kapelimestareita/taitoniekkoja tyyliin Igge ym. mutta itse eniten arvostan hiukan kovempaa pelaavia pelaajia ja lähtökohtaisesti Tarmon, Kerhon tai Tiikereiden kasvatteja.
Siis yritätkö nyt väittää, että Igge ei ole muka Kerho kasvatti?!

Toinen asia, mikä kyllä pisti raapimaan päätään, oli että olisiko pitänyt kuitenkin valita Geoff Sanderson toiseen laitaan, koska oli yksi parhaista mitä on ikinä Kerhossa nähnyt. Mutta pelasi vain 12 matsia ja pidin sitä vähän liian vähäisenä määränä.
 
Viimeksi muokattu:

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Geoff Sanderson toiseen laitaan, koska oli yksi parhaista mitä on ikinä Kerhossa nähnyt.

Kerho, Hämeenlinna, fanit, liigakiekko ja Suomen televisio ei vaan ollut lähelläkään parasta, mitä Sanderson on nähnyt, niin vähän jäi paska maku siitä vierailusta..


Äänestin

Palo - Paajanen - Mäkiaho
Haapamäki - Tuulola
Larmi

Off the record, ulkkarien all stars kenttä

Vujtek - Kucharcik - Vlasak
Rafalski - Schneider
Verner
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös