Forsberg kyllä puristi mailaa eikä kiekon kanssa varsinkaan tullu mitään. Mutta sitäkin enemmän täytyy ihmetellä tota Porselandia. Mitä ihmettä sille on tapahtunu?
Niinhän tuo on. Ja kyllä tuo Nikkilän puuttuminen näkyy siellä kovin, vaikka mitä muuta olisi uhottu. Kakkospari on varsin keskinkertainen O'Brienin huonon liikkeen takia, kolmonen vaan jotenkin kokematon (parantui kun Manninen tuli) ja ykkönenkin on nyt huonompi molempiin suuntiin, kun Nikkilä puuttuu.Näkisin itse että Porselle on tapahtunut vain se, että joutuu paikkaamaan omalla liikkeellään pakkiparinsa tekemisiä kokoajan. Ja näin ollen ei voi keskittyä vahvuuksiinsa sataprosenttisesti.
Mutta toisaalta kun se Nikkilä palaa Lehtivuoren pariksi perjantaille, niin silloin menisi Porselandin pari taas uusiksi.Peluutuksellisesti lähtisin kuitenkin muuttamaan ensi peliin parit malliin Lehtivuori-Porseland (n. 31 min) Manninen-Tuulola (n. 22 min) O'Brien-Forsberg (n. 7 min)
Mutta toisaalta kun se Nikkilä palaa Lehtivuoren pariksi perjantaille, niin silloin menisi Porselandin pari taas uusiksi.
Itse mietin hyökkäystä. Paajanen on tutun pirteä vääntäjä, mutta ei hirväesti uhkaa hyökkäyspäässä aiheuta, vaikka Manninen ja Turunen rinnalla häärääkin. Heti tuli mieleen, että pitäisikö viiden kuukauden tauon jälkeen kaivaa eräs ketju kokoon...
Hah, itselläni oli täysin samat ketjut mielessä. Joten voisi sanoa, että sinulla on hyvä maku.Loput onkin sitten vähän makuasia
Nää on just ne ketjut joita itsekin käyttäisin. Vielä niin, että Eero katsomoon ja Ruokonen laitaan. On yksi niistä ainoista jotka fyysisydellä pystyvät Jypiä horjuttamaan.Ajatuksena itsellä Forsberg-ajan minimointi ja samalla O'Brienin lepuuttaminen. Ehkä Porse saisi lisävirtaa tekemiseensä. Hyökkäyspäätä mietin itsekin jo eilen toisella erätauolla. Olisin siinä vaiheessa tiputtanut Ruokosen penkille, vaikka hän hyvää energiaa toikin. Ja Koivisto omalle paikalleen erinomaiseen neloseen (Turtiainen-Sillanpää-Koivisto), lisäksi The ketju kasaan (Manninen-Palve-Lahti).
Loput onkin sitten vähän makuasia, itse kokosin myös aiemmin toimineen Turunen-Kapanen-Keränen-yhdistelmän ja jäljellehän jäisi sitten Hagman-Paajanen-Somervuori(Ruokonen).
Ketjuruletti tehnyt taas tehtävänsä. Kakkosketju häikäisevä Hagman-Sillanpää-Somervuori...
Kyllähän tuossa aika spontaani "mitkä vitun kentät nää ny o"-henkäys pääsi, kun todellisuus paljastui. Mutta pakko kai se on luottaa koutsiin. Omat versioni olen jo versioinut. Toki voihan tämä olla vaan joku hämäystaktiikka. Voihan?