Lehtonen sanoi HäSan jutussa, että Salminen on myös kylmänä ja olisikohan Järveläisellä flunssa, koska ilmeisesti kokoonpanossa on tänään parikin äijää jolla myös hieman nuhaa on, mutta koska ei ole reserviä niin pelaavat tänään.Missä on Saku Salminen ja Ville Järveläinen ? Onko nekin loukkaantuneena kun ei ole mistään kuulunut mitään. Hienoa tiedottamista taas kerran.
Minä olen kertonut ja olen edelleen samaa mieltä. Nyt nimen omaan paikkaillaan loukkantumissumassa omilla junnuilla ja siellä ei turhaan istu reilua kentällistä porukkaa poppareilla joka matsissa. Toki esim. Virta voisi hyvinkin olla mieluummin siellä A:n matkassa, mutta edelleenkin on 4 jätkää jo lähtenyt ja vaan 1 tullut sisään. Ei me tulla noihin junnuihin kaatumaan, päin vastoin nythän on taas kerran omat junnut olleet jopa ratkomassa pelejä ja muutenkin pelanneet varsin mallikkaasti.Eikös täälläkin jotkut oo kertoneet jo pari kautta, että ihan turha hankkia rosteriin laajuutta eli turhia rivimiehiä rosterintäytteeksi ja perunansyöjiksi. Ei oo hankittu, kun ne junnut pystyy ihan yhtä lailla hoitaan sen nelosen roolin. Toivottavasti.
SaiPa-otteluun tehty erittäin mielenkiintoinen kokeilu. Kokeilu, jota ei kertaakaan tällä kaudella ei vielä ole nähty.
Jesse Saarinen - Marek Viedensky - Eero Somervuori
Ville Järveläinen - Juhani Jasu - Zach Hamill
Eetu-Ville Arkiomaa - Tuomas Vänttinen - Joonas Vihko
Santeri Vuoti - Otto Paajanen - Juha Koivisto
Eli Hamill ja Järveläinen pelaajavat samassa kentässä. Järveläinen ei ole loistaut tälläkään kaudella odotetunlaisesti, itse ennen kautta tuomitsin ketjuarviot, jossa Saarista pidettiin Järveläistä ylemmässä kentässä. Järveläisellä on kuitenkin potentiaalia hyvään kiekolliseen peliin ja nyt sitä saa kokeilla Hamillin kanssa. Tuosta parista voi tulla oikeasti jotain hyökkyspäässä. Puolustushommissa kaksikosta ei ole mitään hyötyä. Harmi vain, että keskellä saa jatkaa Jasu, joka omii liikaa kiekkoa, eikä anna todellista taustatukea. Vänttinen olisi ollut kiva nimi tuohon väliin.
Jyri Niemi - Craig Schira
Petteri Nikkilä - Aleksi Laakso
Ossi-Petteri Grönholm - Juuso Vainio
Ykköspari laitettu takaisin samaan muottiin. Seiskapakkia ei ole ja maalissa jatkaa Juuse Saros.