Taitaapi olla juurikin yksi syy, miksi Mäenpään kanssa tehtiin try-out sopimus. Eli jos Jokela lähtee, niin Mäenpään kanssa luultavasti tehdään sopimus. Näin Svensson ottaisi Jokelan paikan tai roolin puolustuksessa ja Mäenpää täydentäisi ryhmää. Schneider, Seydoux, Laitinen, Svensson, Hietanen, Korhonen, Mäenpää ja Ruohola. Ei tuokaan huono ryhmä ole, vaikka Jokelan kanssa vielä parempi olisikin.Brunberg kirjoitti:Kyllä se taitaa sellainen juttu olla, että tuo Jokelan Mikko lähtee ennen kauden alkua NHL-merkkiseen sarjaan. Olen hyvin yllättynyt jos näin ei tapahdu, tuo puolustuksen rakennekin viittää vahvasti tähän tällä hetkellä ja hyvähän se on, että siihen on varauduttu.
Brunberg kirjoitti:Ehtiihän sinne sitten myöhemminkin ja voihan se olla, että se änärissä pelaaminen ei välttämättä ole se ykkösjuttu kaikille. Onhan Leksa siellä käynyt.
Mitä viimeksi olen asiasta lukenut, Toivonen ja HPK olivat neuvotteluasteella. Totta kai sitä toivoisi oman kasvatin pysyvän ringissä, mutta sopimuksessa on jo nuorempi lupaus ja senkin jälkeen on vielä tulossa yksi, ehkäpä suurin lupaus kaikista.kone82 kirjoitti:Mikäs on Juha Toivosen tilanne?
Rattlehead kirjoitti:Mitä viimeksi olen asiasta lukenut, Toivonen ja HPK olivat neuvotteluasteella. Totta kai sitä toivoisi oman kasvatin pysyvän ringissä, mutta sopimuksessa on jo nuorempi lupaus ja senkin jälkeen on vielä tulossa yksi, ehkäpä suurin lupaus kaikista.
Jaa Harri Säteri? Mitä helvettiä, ei kai se sentään toiseen liigaseuraan vaihda? Kanadan junioriliigat vielä menettelisi.blazee kirjoitti:Nuorin "lupaus" ei taida olla enään HPK:n kirjoilla ensi vuonna! :< Ja tämä on fakta.
Rattlehead kirjoitti:Jaa Harri Säteri? Mitä helvettiä, ei kai se sentään toiseen liigaseuraan vaihda? Kanadan junioriliigat vielä menettelisi.
Daemon kirjoitti:Sen verran keväinen on keli taas, että pitää oikein kysyä, mikä on Aki Seitsosen tilanne? Eikös sitäkin pidä joka kevät huhuilla takaisin Hämeeseen.... Tosin ei taida Akille ensi kaudella pelipaikkaa Kepa-rosterista löytyä...
Ensi kauden joukkueessa on jo Aki. Eiköhän yksi kerrallaan riitä.sopuli kirjoitti:Aki-nimiset henkilöt eivät aikasemminkaan ole tarvinneet pelillisiä kykyjä kokoonpanoon päästäkseen. Näkisin, että Seitsosen pitää vain täyttää toisen Akin jäljiltä jäänyt fyysinen vajavaisuus rosterissamme.