Pakki, sentteri, Mäkiaho, veskari, HL&RK, Kerho, H&V ja Jokerit
Spenroos kirjoitti:
Hieman ihmettelen tätä jo pitkään jatkunutta vouhotusta. Minkä helvetin takia se Seydoux nyt pitäs kotio jättää Sveitsin matkalla. Onko jonkun mielestä tosiaan niin, että jos ei nuori prospekti vielä parissa harjoitusottelussa ihmeellisiä esitä, täytyy kyseinen kaveri heivata helvettiin rosterista. Perseestä sanon minä. Kun kaveria kerran on scoutattu ja tänne kärrätty niin annetaan nyt sentään jouluun asti aikaa näyttää.
Okei. Ehkä se ulkolainen kakkoskassari olis kiva. Mutta kyllä Miika pystyy pelaamaan vaikka kaikki matsit jos kunnossa pysyy. Sitä paitsi, nyt ainakin Väreellä ja Toivosella tilaa nousta liigatasolle.
Mukava huomata, että joku muukin ajattelee samoin. (+Knight76, mm.)
Varsinkin nyt, kun Jokela on pitkällä saikulla, niin Strömberg on hyvä lisä joukkueeseen. Sinäänsä ei mun mielestä oltais tarvittu enää yhtään pakkia, kun niitä on jo 10 ennestään, mutta otetaan vaikka se Malmivaarakin vielä mukaan, kun kerran vauhtiin päästiin. Sitten ainakin on riittävästi pakkeja.
Edelleen Kerholla on edessä todella paljon pelejä ja kun otetaan mukaan loukkaantumiset ja maajoukkue-komennukset, niin kyllä siinä ukkoa tarvitaan riviin, jotta ei joukkue ole ihan väsy ennen joulua. Mielestäni tätä ei voi painottaa liian vähän, jos oikeasti halutaan vielä keväällä pelata pitkälle.
Mäkiaho on hyvä lisäys hyökkäykseen. Niinkuin jossain ketjussa mainittiin, Mäkkäri osaa myös aloittaa. Luulisi pienellä harjoituksella onnistuvan jonkunmoiset sentterin tehtävät kahden laiturin välissä. Täten meillä olisi 6-7 sentterin paikalle kykenevää pelaajaa. Leino, Uusikartano, Keinänen, Loikas, Hokkanen, Mäkiaho (varauksin) ja Kerälä? Muistanko väärin tuon Kerälän pelipaikan?
Laitureita on tosiaan riittävästi ja riittävän "laadukkaita" laitureita.
Vaikka Mäkiaho tulikin, niin kyllä Kanteluksellekin saisi sopimuksen antaa. Tosin Mäkkärilläkin on se try-outti toistaiseksi, mutta itse ottaisin molemmat.
Olisihan se mukavaa, jos saataisiin kunnon 2.maalivahti, mutta kannattaako ulostaa Seydoux? Mielestäni ei, jos kaveri itse sitä ei halua eli jos on haluja pelata Kerhossa ja Kerholle. Jos Seydoux itse haluaa jäädä pois joukkueesta, niin mikäs siinä sitten. Duba, tms. sitten 2.maalivahdiksi.
Jos Seydoux ei lähde, niin hankitaan vaikka KooKoosta lainalle tai ns. omaksi se "huikea" jamppa, Antti Ore taisi olla nimenään, joka oli lausuntojen mukaan aikast hyvä. Kun on kerran se joku yhteistyö-sydeemi.
Pihlström-Leino-Hassinen
Andersson-Uusikartano-Vihko
Lahti-Keinänen-Mäkiaho
Sailio-Loikas-Lappalainen
Kantelus/Väisänen
Schneider-Seydoux
Strömberg-Laitinen
Hietanen-Svensson
Korhonen
Ei laiteta kaikkia kiekko-"harakoita" samaan kenttään.
Hietanen tarvitsee ehdottomasti fyysisen pakkiparin, vaikka ei hietanen loppupeleissä ihan heittopussi ole, vaikka ei mitään mahdottomia pommeja saakaan laitettua. Svenssonista mulla on muutenkin sellanen kutina, että hänestä on iloa, joten en ymmärrä miksi joku muu olisi ulostamassa kaveria pois joukkueesta.
Tämmösiä jorinoita tuli mieleen.
--
Avaro
PS. Pappi, lukkari, talonpoika, kuppari, rikas, rakas, köyhä ja varas. ;)