Kerho kaudella 2022–2023

  • 366 382
  • 2 306

TotenHosen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikan kokeneet hybridijoukkuepelaajat.

Siinä sitä olisi Kerhon kaikkien aikojen kallein sentteristö. Samalla myös todella puolustusvoittoinen ja kukaan noista ei todellisuudessa ole ikinä pyörittönyt ylivoimaa.

Toki koodinimi ”JarkkoMalinen” löytyy Mikan pikavalinnasta numeron yksi takaa. Kokenut, kallis ja kokenut.

Kick off tilanne juuri nyt:

Uudet:
Rajaniemi
Ahonen
Järvinen

jatkot:
Grman
Jeskanen

Pelit kesken, julkaisu myöhemmin:
Liukas
Pärssinen

Märkä uni:
Karjalainen

Pelkkä uni:
Hietanen

Ehkä se on hyvä hakea vähän realismia ennen ensi perjantaita.
Alkaa pelaajakattaus vaikuttaa sellaiselta, että pyttipannu ja kylmä olvi on ainoa syy - toki oikein hyvä sellanen - raahautua hallille ensi perjantaina. Mutta voihan se spydäri mennä väärään kurkkuun, kun tärähtää sittenkin oikein kunnon "pelaajajytky". Tiedä näistä...
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jos ei Seppälä ole tulossa, niin näkisin mielelläni tämän pelaajan oranssissa.


Ei ehkä se varmin kortti, mutta potentiaalia löytyy ja käsiäkin on. Ylivoima on tuttua ja veto lähtee viivasta. Allsvenskan tällä kaudella pelattu läpi.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei tosiaan osunut Seppälä.

Nurmi-Hietanen
Ikonen-Pelli
Ahonen-xxx(Pärssinen)

Ei tämäkään pahalta näytä. Tuohon joku leftin prospekti ja tyyliin Karjalainen niin pullat on oikein hyvin uunissa.
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Juu meni Seppälä kans muualle. Pakko on uskoa jos Pikkarainen puhui todella kovasta Puolustuksesta,että se ei ole niin huono mitä me täällä sommitellaan:D ehkä tässä pitää vähän cool down ja odotella sinne Kick-Offiin mitä tuleman pitää.. Liukas,Ahonen,Pikkupärä siis varmat tulijat Rajaniemen ohella?
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Jos tänne saadaan Hietanen, Karjalainen ja Ahonen naarattua valmiin kivijalan Pelli-Nurmi-Ikonen seuraksi, niin kyllä mä aika ekstaasissa meidän puolustuksen suhteen tulen olemaan. Ei paljoa harmittaisi Seppälöiden ohimenemiset. Heidän takanaan Lebedeff-Rajaniemi, niin olisi kyllä jäätävän kova alakerta.
 

Tarm0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos tänne saadaan Hietanen, Karjalainen ja Ahonen naarattua valmiin kivijalan Pelli-Nurmi-Ikonen seuraksi, niin kyllä mä aika ekstaasissa meidän puolustuksen suhteen tulen olemaan. Ei paljoa harmittaisi Seppälöiden ohimenemiset. Heidän takanaan Lebedeff-Rajaniemi, niin olisi kyllä jäätävän kova alakerta.
Tähän joukkoon lisätään vielä Pärssinen.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos ja vähän hemmetin iso JOS, Hietanen nyt tulee, on remmissä silloin kaks kappaletta pakkeja, joilta voi realistisesti odottaa 30 pojon kausia. Seppälä tuohon ja niitä olisi ollut kolme. Vähän liikaa tuo olisi ollutkin.

No, katsellaan nyt miten käy. Mä uskon sen Hietasen olevan joukkueessa siinä vaiheessa, kun tuo luistelee syksyllä avausottelussa Kerhon nuttu päällä jäälle.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Meneekö tässä taas vanhanaikaiseen kun huudellaan Hietasta varmana... Tulee liikaa viime kevät/kesä mieleen. Kuka tämän huhun nyt tällä kertaa kertoi ensimmäisenä ekana niin tiedän mihin suuntaan lentää ensimmäinen kivi.
En nyt muista kuka kertoi vai olinko jopa minä.. Jos olin minä, niin anna tulla vaan ihan kunnolla. Kaiken otan vastaan paitsi sateliitit ja lentokoneet, niillä heittäminen kiellettyä.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kyllä. Täysin tämä joukkue ja enään nelosen keskelle yksi sentteri. Itse jo rälläköin ranteitani auki.
Lahtela? Tässä julkistusteksti Mikalle valmiiksi: "Mikko Lahtela otti viime kaudella isoja askelia eteenpäin ollen Mestiksen johtavia pelaajia. Nyt on aika palata Liigaan HPK:n riveissä ja ottaa suuri kiekollinen rooli tälläkin tasolla. Näin saamme myös lisää hyviä vaihtoehtoja ylivoimapeliimme."

Mikolle kannustukseksi totean, että uskon hänen vielä pelaavan Liigaa jossakin joukkueessa.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Lahtela? Tässä julkistusteksti Mikalle valmiiksi: "Mikko Lahtela otti viime kaudella isoja askelia eteenpäin ollen Mestiksen johtavia pelaajia. Nyt on aika palata Liigaan HPK:n riveissä ja ottaa suuri kiekollinen rooli tälläkin tasolla. Näin saamme myös lisää hyviä vaihtoehtoja ylivoimapeliimme."
Näen jotenkin Mikan lavalla selittämässä tätä faneille joiden naamalla on kokokauden kestävä "tonnin seteli" ilme.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Meneekö tässä taas vanhanaikaiseen kuin huudellaan Hietasta varmana... Tulee liikaa viime kevät/kesä mieleen.
Tulee liikaa kesät 2013–21 mieleen.

Tää huhu ei kulu.
 

PerryNro10

Jäsen
Suosikkijoukkue
COBHC
Eikö nää fantasioinnit Hietasesta voisi jatkaa tuolla mukikampanjan puolella? En itse ainakaan sommittelisi kokoonpanoihin vielä.

Ei sillä, mieluusti kyllä muuten.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Mistä sitten huhutaan jos se Hietanen vihdoin saapuu? Ei pitäisi näin pitkiä perinteitä rikkoa.
Eikös Juusella ala kohta olemaan jo ikää sen verran että voisi kotiin tulla...
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Eikös Juusella ala kohta olemaan jo ikää sen verran että voisi kotiin tulla...
26 ei ole vielä kovin paljon, mutta voidaanhan me alkaa huhuilemaan, niin saadaan tästäkin ainakin kymmenen vuoden perinne...
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu mutta onko Hämeenlinnassa tietoa missä Friman olisi jatkamassa uraansa?
Jostain olen muistaakseni lukenut et paluu kasvattaseuraansa Tepsiinkään ei olisi edelleenkään poissuljettu vaikka ei nyt loppukaudeksi sinne palannutkaan.
Tiedä sitten mikä on totuus.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Lahtela? Tässä julkistusteksti Mikalle valmiiksi: "Mikko Lahtela otti viime kaudella isoja askelia eteenpäin ollen Mestiksen johtavia pelaajia. Nyt on aika palata Liigaan HPK:n riveissä ja ottaa suuri kiekollinen rooli tälläkin tasolla. Näin saamme myös lisää hyviä vaihtoehtoja ylivoimapeliimme."

Mikolle kannustukseksi totean, että uskon hänen vielä pelaavan Liigaa jossakin joukkueessa.
Lupaan kusta housuuni siellä yleisön seassa jos tämä toteutuu.
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
26 ei ole vielä kovin paljon, mutta voidaanhan me alkaa huhuilemaan, niin saadaan tästäkin ainakin kymmenen vuoden perinne...
Jos aloitetaan kauden 24-25 jälkeen kun nykyinen sopimus päättyy?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös