Kerho kaudella 2022–2023

  • 366 993
  • 2 306

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos nyt näitä huhuja on uskominen, niin Mika on hankkimassa taas vaihteeksi kotimaisia pelaajia. Aleksi Mustonen on keskushyökkääjä, kuka olisi uskonut että Mika löytää kotimaisen parhaassa peli-iässä olevan keskushyökkääjän? Tikan korvaaja, toivottavasti kakkossentteri eikä ykkönen.
 
L

luigitar

Uskon kuitenkin, että Pike saa Mustosesta enemmän irti kuin Mikkola tai Manner.

X - Mustonen - Toivola - X
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Ei ole Mustonen ensimmäinen keskikokoisten seurojen kärkisentteri jolla ei isossa seurassa ole lähtenyt. Uskon että parantaa Kerhossa. Varovainen littipeukku tälle
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Muistanko väärin vai oliko tämä Mustonen melko nopea luistelija?
 

KariJurri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Jos keskiketjujen sentterit on Mustonen-Toivola, niin ykköseen pitäisi kyllä käyttää rahaa ja hommata joku varma hyvä kortti, eikä mikään Collinsia.
Täysin samaa mieltä.

Tämän ja viime kauden otannalla ja suorituksilla en näe Mustosta nokkimisjärjestyksessä Toivolaa korkeammalla. Historiaa siellä on tuloksenteosta toki, ja toivonkin että Pike löytää Musesta sen pelaajan vielä. Jos löytää niin meillä on todella kova 1/2 ketjun äijä.
 
L

luigitar

Jos keskiketjujen sentterit on Mustonen-Toivola, niin ykköseen pitäisi kyllä käyttää rahaa ja hommata joku varma hyvä kortti, eikä mikään Collinsia.

Sehän voisi olla Cunykin kotiuttamisen paikka. Nelosen keskelle sitten Riskamainen duunari.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Mulle kelpaisi hemmetin hyvin keskelle kolmikko ”Sebok”, Mustonen, Toivola. Siihen jos vielä nelosen keskelle heittäisi santapaperia tyyppiluokkaa Åsten tai Riska, niin kasassa olisi erinomainen kokonaisuus.

Mustonen on pirun taitava ja nopea sentteri, jolla ei nyt oikein ole lähtenyt Kärpissä. 26v. ja EHT- kokemusta taustalla. Itse on tullut arvosteltua Mika Toivolaa aika rajustikin, mutta jo nyt nimet Rajaniemi, Ahonen ja Mustonen herättää isoja odotuksia.
 

Orangezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulle kelpaisi hemmetin hyvin keskelle kolmikko ”Sebok”, Mustonen, Toivola. Siihen jos vielä nelosen keskelle heittäisi santapaperia tyyppiluokkaa Åsten tai Riska, niin kasassa olisi erinomainen kokonaisuus.

Mustonen on pirun taitava ja nopea sentteri, jolla ei nyt oikein ole lähtenyt Kärpissä. 26v. ja EHT- kokemusta taustalla. Itse on tullut arvosteltua Mika Toivolaa aika rajustikin, mutta jo nyt nimet Rajaniemi, Ahonen ja Mustonen herättää isoja odotuksia.
Itse taas toivon että Mustonen pelaa laidalla, Pelsuissa pelatessa oli oikein hyvä siinä roolissa. Kärpissä ei ole oikein onnistunut kummassakaan ja lisäksi häviää huolestuttavan paljon kamppailuja.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Itse taas toivon että Mustonen pelaa laidalla, Pelsuissa pelatessa oli oikein hyvä siinä roolissa. Kärpissä ei ole oikein onnistunut kummassakaan ja lisäksi häviää huolestuttavan paljon kamppailuja.
Nyt kun otit Pelsut esille, niin Mustonen onnistunut yleensä hyvin sellaisessa valmennuksessa, jonka peli, noh ei ole taktisesti niin täydellistä/valmista tai taitokiekko painotteista. Eli voisi luulla, että Pikkaraisen suoraviivaisempi kiekko ja arvojohtaminen sopisi hyvin, mutta sen aika näyttää.
 
L

luigitar

Mielenkiinnolla odotan, mikä tulee olemaan Hakasen ja Mäkiahon kohtalo. Sopimukset kyllä löytyy, mutta omissa papereissa Kiljunen ja Jokinen ovat ajaneet heistä ohi.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Itse on tullut arvosteltua Mika Toivolaa aika rajustikin, mutta jo nyt nimet Rajaniemi, Ahonen ja Mustonen herättää isoja odotuksia.
No, taitaa nykyisellä valmennuksella olla aika paljon helpompi houkutella pelimiehiä oranssiin kuin edellisenä kahtena vuotena. Itsekään en ole Mika-fani, mutta huhut alkaa olemaan ihan kohtuullisia tällä kertaa eli josko nyt kolmas kerta toden sanoisi ilman kesken kauden paikkailuja?
 

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Kätisyyksiä kaipailisin. Valmiit sopimukset ja huhut mukaan laskien Pelli on ensi kauden jengin ainoa rightin pelaaja. No eiköhän niitä sieltä vielä tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös