Cama!!HPK nappasi nuorten maailmanmestarin Oulun Kärpiltä nyt ropisee joka puolelta!
Cama!!HPK nappasi nuorten maailmanmestarin Oulun Kärpiltä nyt ropisee joka puolelta!
Uskon kuitenkin, että Pike saa Mustosesta enemmän irti kuin Mikkola tai Manner.
X - Mustonen - Toivola - X
Laituriksi joo 2-3 kenttään. Vaikea uskoa, että hänestä kärkisentteriä saa.Hyvä hankinta toteutuessaan.
Ei kärkisentteriä, mutta oikein hyvä lisä joukkueeseen. Potentiaali tiedetään ja näitä "uuden alun haluavia" Kerhon täytyykin pystyä naaraamaan. Valmiista 40 pisteen kaverista on vaikea tapella isompien kanssa.Laituriksi joo 2-3 kenttään. Vaikea uskoa, että hänestä kärkisentteriä saa.
Muistanko väärin vai oliko tämä Mustonen melko nopea luistelija?
Täysin samaa mieltä.Jos keskiketjujen sentterit on Mustonen-Toivola, niin ykköseen pitäisi kyllä käyttää rahaa ja hommata joku varma hyvä kortti, eikä mikään Collinsia.
Jos keskiketjujen sentterit on Mustonen-Toivola, niin ykköseen pitäisi kyllä käyttää rahaa ja hommata joku varma hyvä kortti, eikä mikään Collinsia.
Nythän Kunykilla on KHL-kokemusta niin luulisi kelpaavan ykkösen sentteriksi, niin kuin Collinskin kelpasi.Sehän voisi olla Cunykin kotiuttamisen paikka.
Itse taas toivon että Mustonen pelaa laidalla, Pelsuissa pelatessa oli oikein hyvä siinä roolissa. Kärpissä ei ole oikein onnistunut kummassakaan ja lisäksi häviää huolestuttavan paljon kamppailuja.Mulle kelpaisi hemmetin hyvin keskelle kolmikko ”Sebok”, Mustonen, Toivola. Siihen jos vielä nelosen keskelle heittäisi santapaperia tyyppiluokkaa Åsten tai Riska, niin kasassa olisi erinomainen kokonaisuus.
Mustonen on pirun taitava ja nopea sentteri, jolla ei nyt oikein ole lähtenyt Kärpissä. 26v. ja EHT- kokemusta taustalla. Itse on tullut arvosteltua Mika Toivolaa aika rajustikin, mutta jo nyt nimet Rajaniemi, Ahonen ja Mustonen herättää isoja odotuksia.
Nyt kun otit Pelsut esille, niin Mustonen onnistunut yleensä hyvin sellaisessa valmennuksessa, jonka peli, noh ei ole taktisesti niin täydellistä/valmista tai taitokiekko painotteista. Eli voisi luulla, että Pikkaraisen suoraviivaisempi kiekko ja arvojohtaminen sopisi hyvin, mutta sen aika näyttää.Itse taas toivon että Mustonen pelaa laidalla, Pelsuissa pelatessa oli oikein hyvä siinä roolissa. Kärpissä ei ole oikein onnistunut kummassakaan ja lisäksi häviää huolestuttavan paljon kamppailuja.
No, taitaa nykyisellä valmennuksella olla aika paljon helpompi houkutella pelimiehiä oranssiin kuin edellisenä kahtena vuotena. Itsekään en ole Mika-fani, mutta huhut alkaa olemaan ihan kohtuullisia tällä kertaa eli josko nyt kolmas kerta toden sanoisi ilman kesken kauden paikkailuja?Itse on tullut arvosteltua Mika Toivolaa aika rajustikin, mutta jo nyt nimet Rajaniemi, Ahonen ja Mustonen herättää isoja odotuksia.
Sillä kaikista riskamaisimmalla duunarilla - Filip Riskalla - ei muuten ole vielä ensi kaudesta sopimusta. Eiköhän kutsuta Filip kotiin ja aleta lämmittään mestaruussaunaa!Nelosen keskelle sitten Riskamainen duunari.
Jonkun aikaa sitten oli puhetta että Motin olisi kiikarissa mutta ihan hiukan vaikea uskoa että toteutuisi.Kätisyyksiä kaipailisin. Valmiit sopimukset ja huhut mukaan laskien Pelli on ensi kauden jengin ainoa rightin pelaaja. No eiköhän niitä sieltä vielä tule.