Oma veikkaus Niclas Tenhovuori.En ihan täyttä varmuutta anna tälle mutta taitaa taas yhteys toimia Vantaan suuntaan...
Oma veikkaus Niclas Tenhovuori.En ihan täyttä varmuutta anna tälle mutta taitaa taas yhteys toimia Vantaan suuntaan...
Ellei sitte Kuusisto-korttia haluta katsoa uudestaan
Oma veikkaus Niclas Tenhovuori.
Jos JaakkoKulta ei ole saanut pääkoppaa kuntoon, sekä sellaista asiaa kuin ylimielisyys karsittua pois, niin ei Kerhossa pelaa. Siksi taidettiin viimeksi laittaa pihalle ja sen takia ei ole muuallakaan liigaa pelannut.Kuusisto olis hieno nähdä kerhossa uudestaan kun on pillusta vähän sellainen nuorempi versio!
En tiennyt miksi lähti vaan kuullut epäilyksiä että jotain kahnausta ollut.Jos JaakkoKulta ei ole saanut pääkoppaa kuntoon, sekä sellaista asiaa kuin ylimielisyys karsittua pois, niin ei Kerhossa pelaa. Siksi taidettiin viimeksi laittaa pihalle ja sen takia ei ole muuallakaan liigaa pelannut.
Sisäpiiristä tietoa, että juurikin tämä ollut miehessä vikana. Vaatinut enemmän, mitä pystynyt antaan, sekä kaikki muut tekee virheitä, mutta en minä tyyppinen asenne ongelma.Jos JaakkoKulta ei ole saanut pääkoppaa kuntoon, sekä sellaista asiaa kuin ylimielisyys karsittua pois, niin ei Kerhossa pelaa. Siksi taidettiin viimeksi laittaa pihalle ja sen takia ei ole muuallakaan liigaa pelannut.
Jos JaakkoKulta ei ole saanut pääkoppaa kuntoon, sekä sellaista asiaa kuin ylimielisyys karsittua pois, niin ei Kerhossa pelaa. Siksi taidettiin viimeksi laittaa pihalle ja sen takia ei ole muuallakaan liigaa pelannut.
En tiennyt tästä. Kaveri siis samanlainen kuin Olli Jokinen nuorena. Muun muassa 1998 U-20 mestaruuden jälkeen totesi, ettei tää joukkue olisi pärjännyt ilman mua. Nyt hän onkin aika paljon fiksumpi.
Ei tuo huonolta näytä. Mutta Kombe on nähty ja Kalapudas ehkä menisi 3. kentässä. En tiedä Dykin hintalappua, mutta veikkaan liian kalliiksi Kerholle. Myös sitä santapaperiosastoa kaipaan puolustukseen.Omia ajatuksia ensi kauden rosterista:
Pihlström - Sebok - Dyk
Nenonen - Kalapudas - Joly
Jokinen - Toivola - Janatuinen
Ruokonen - Kombe - Cornet
+Kiljunen, Haarala, Tenhovuori
Nurmi - Hietanen
Ikonen - Pelli
Laatikainen- O.Vainio
+Jeskanen, Lehtinen, Tapio, Saarinen
Lebedeff - Volden
Ei tuo huonolta näytä. Mutta Kombe on nähty ja Kalapudas ehkä menisi 3. kentässä. En tiedä Dykin hintalappua, mutta veikkaan liian kalliiksi Kerholle. Myös sitä santapaperiosastoa kaipaan puolustukseen.
Niihin mitkä on julkaistu, paitsi jos niissä on KooKoo- tai Örebro -pykälä.Varmasti ensi kaudelle on tehty enemmän jatkoja, mitä tähän mennessä julkaistu. Kenen kaikkien jatkoon te uskotte?
Olen junnuista asti halunnut nähdä Ainalin kerhossa.Kyllähän sellainen kovaa pelaava peruspakki olisi vielä hyvä tuohon. Hahmottelin myös Aleksi Ainalia ensi kaudelle, mutta aika samat sanat voisi sanoa kuin Kalapudaksesta.
Uskon itse ainakin Leben,Jokisen Jeren,Ruokosen ja Janatuisen jatkoihin. Latvala ilmeisesti sössitty muualle samoin Hakasen Santtu.Varmasti ensi kaudelle on tehty enemmän jatkoja, mitä tähän mennessä on julkaistu. Kenen kaikkien jatkoon te uskotte?
Lebellä ei ainakaan ole jatkoaUskon itse ainakin Leben,Jokisen Jeren,Ruokosen ja Janatuisen jatkoihin. Latvala ilmeisesti sössitty muualle samoin Hakasen Santtu.