Kerho-fanina olemisen suunnaton vaikeus

  • 15 008
  • 64

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Ennen kuin lähden tästä kesälomalle, on pakko tulla toteamaan, että nyt on HPK:lla kaikkien aikojen mahdollisuus edetä finaaliin. HIFK oli jokaisessa pelissä torjuntojen ja raporttien valossa SaiPan kanssa todellisissa vaikeuksissa. P.Sihvosen sanoin: bluffijääkiekkoa.....
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Ronning kirjoitti:
... Tapparan kannattaja. Sille kun vaan aina muistuttaa että 'Hei, Life is Life'
Vähän kuin sanoisi Kerhofanille että 'siellä on siellä'.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Otsikkoon lisäten, että itsehän sen tekee kokeeko faniuden ongelmana. Pessimisti näkee reiän ja optimisti munkkirinkilän.

Nyt on jälleen kerran mahdollisuus edetä finaaliin ja ottaa mestaruus. Ja ennakko asetteluissa näyttää hyvältä. Kauden aikana pelattu hyviä matseja ja tulosta syntynyt. HIFK on pelannut monta tasaista vääntöä ja voi olla, että kerhon etu tulee juuri energiavarastojen takia. Toisaalta, siitä ei ole mitään apua jos kerholla taas pelirytmi ihan hukassa. Puolensa molemmilla.

Vakaasti uskon silti, että peli kerrallaan mennään ja finaalin selviydytään. Se kuka siellä sitten vastaan asettuu katsellaan tän sarjan jälkeen.
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
olinpa tuossa katselemassa eilen HPK-HIFK pelin.. ja ..
Te HPK-fanit olitte kyllä säälittävää porukkaa. Te keskitytte enemmän vastustajan solvaamiseen kuin omien kannustamiseen.. Kun HPk ei pysty vastaamaan hifk:n fyysisyyteen, "itkette" te jokaisesta hifk:n pelaajan taklauksesta joka oli puhdas, mutta kova.. että tällasita.

Kun tilanne oli 4-0 päätimme isoveljen ja hänen kaverin kanssa lähtee.. Jäimme siihen kaukalon laidalle katsomaan vielä vähäksi aikaa. Kun se nujakointi minuuttia ennen loppua oli, niin katsomosta lensi jotain HIFK:n vaihtoaitioon.. ja paljon! Mietiskelin siinä yhden tuntemattoman miehen kanssa ( en tiiä mikä fani, luultavasti HPK) niin että miten säälittävää on heitellä pelaajien päälle juttuja. Se on TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ.!! Huudella saa vaikka kuinka paljon mutta ei heitellä! Säälittävää HPK:n kannattajilta! Säälittävää, alentavaa ja kaikin puolin tyhmää! En arvosta HPK-faneja enään ikinä.. se on varma!!
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Hei Pauliina, olen korrektisti käyttäytyvä HPK:n kannattaja. Minulla on kaksi lippua viimeiseen välieräotteluun. Lähdetkö kanssani peliin? Voimme tutkailla yhdessä fanikulttuuria ja nauttia kuplivaa juomaa pelin jälkeen kertsin finaalipaikan kunniaksi.

P.S. Tämä siis sillä ehdolla, ettet ole niitä jokerikannattajia, jotka tappelevat vieraspeleissä tai heittelevät ulkosoihtuja jäähallissa.

P.P.S. Meitsikin crosspostaa...
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Pauliina kirjoitti:
Se on TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ.!! Huudella saa vaikka kuinka paljon mutta ei heitellä! Säälittävää HPK:n kannattajilta! Säälittävää, alentavaa ja kaikin puolin tyhmää! En arvosta HPK-faneja enään ikinä.. se on varma!!

Oletko tullut ajatelleeksi, että tavaroita heitelleen fanit saattoivat olla HIFK faneja jotka eivät pitäneet illan ottelusta? :))


Njoo. Onneksi ei olla ainoita idiootteja, vai mitä pauliina?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyi miten taas on huudeltu, huh. Heittikö joku pleksillä Sheddeniä?
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
Farmiankka kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi, että tavaroita heitelleen fanit saattoivat olla HIFK faneja jotka eivät pitäneet illan ottelusta? :))


Njoo. Onneksi ei olla ainoita idiootteja, vai mitä pauliina?

Jaa-jaa. Väitätkö että mä oon idiottii. Mä en hauku HPK:ta yleensä vaan faneja jotka heittelevät tavaroita! Ei HIFK:n fanit omia pelajiaan kohti heittele. Ja heitot tuli sieltä missä oli HPK-fanit.. Ja vieressäni olevat myös ihmettelivat tapahtunutta,, näillä mennää :D ja muistakaa tää on vaan jääkiekkoo!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Pauliina kirjoitti:
En arvosta HPK-faneja enään ikinä.. se on varma!!
Pauliina kirjoitti:
Väitätkö että mä oon idiottii. Mä en hauku HPK:ta yleensä vaan faneja jotka heittelevät tavaroita!
En väitä että olet idiottii. Tosin idiootti saatat olla kun ei sopulin tarjous kelpaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Todella pöyristyttävää kuulla asiasta nyt. En olisi uskonut että tähän joudutaan vielä tässäkin kaupungissa, lähinnä surullista. Ehkä se oli kuitenkin odotettavissa, ennemmin tai myöhemmin tällaista sattuu.

Siis että joku kieltäytyy Sopulin reiluakin reilummasta tarjouksesta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ratsailla aamunkoittoon!

Pauliina kirjoitti:
En arvosta HPK-faneja enään ikinä.. se on varma!!

Niin, itse olen aivan varma, että jos esimerkiksi joku itseni kaltainen huomattavan varakas, kohtalokkaan salskea, öljytyn kuparinruskea ja preussilais-kreikkalaisvartaloinen HPK-fani saapuisi valkoisella ratsulla heittäen sinua muhkealla ruusukimpulla ja pyytäisi sen jälkeen tarakalle, niin varmasti arvostaisit. Ja nousisit ratsaille.

Täältä tähän
 

Pauliina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,Anahaim+Calgary,Manu,Kari Lehtonen<3
Twite kirjoitti:
En väitä että olet idiottii. Tosin idiootti saatat olla kun ei sopulin tarjous kelpaa.

Mikä tarjous? En mä ole kieltäytynyt mistään tarjouksesta!! :):)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kaksi päivää tuntui kirotun pitkältä ajalta odottaa ratkaisevaa viidettä matsia. Silloin tuntui normaalia vaikeammalta olla Kerho-fani. Ilkeä pronssipelipelko hiipi väkisinkin persauksiin, vaikka kuinka hoki itselleen, että Kerho on HIFKiä vahvempi. Ja sitten olisi taas vitharmittanut vuoden verran, jos olisi yllättäen tullut kuokkaan. Nyt tuo sama kaksi päivää menee hymyillessä, eikä aika tunnu ollenkaan pitkältä.
 

Cooley

Jäsen
Ajattele nyt vähän, pitäis tässä juhlia finaalipaikkaa ja koska tässä on nämä pääsiäisen pyhät, juhlinta todennäköisesti jatkuu aika pitkään. Sitäpaitsi on muutenkin perjantai. Tässä tuo lauantai tulee aika äkkiä ja kestääkös sitä ekan finaalin jännitystä käymättä tuhannen kapakan kautta? Huh huh! Tähän sarjaan tiistai tulee turhan äkkiä ja torstaina on taas ainakin metropolissa halpaa ja mestaruus pitää uida kirkkopuiston suihkulähteessä viimeistään viikonloppuna. Toivoa sopii, ettei innokkaimmilla kunto petä.

P.S. Hienoa huomata, että joukkueen sivut on yhtä finaalissa kun joukkue muutenkin! :DDDD
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
No jos ihan ihan ihan rehellisiä ollaan niin en mä usko vieläkään että ollaan finaalissa. Joku 'lex-liian pienet joukkueet' tähän vielä tulee...

Tosin lippu on hoidettu kolmeen ekaan peliin varmuuden vuoksi. Tai hoidettu ja hoidettu, mutta kysäisty. Ja on toiminut aina ennenkin. Hämeenlinnan halli on helppo koska sinne saa paikan vaikka kentältä pleksin yli kiipeämällä.

Viimeksi olenkin SM-liiga finaalin livenä nähnyt 1978 Porissa (joo, en ollut niissä TPS-peleissä,hävettää...). Sieltä ostettu Ässät-tarra (semmoinen mailanmuotoinen) on kaapin ovessa vieläkin. Nyt siis ykkössuosikki kohtaa kakkossuosikin. Vaikeaa, mutta ei otsikon mukaisesti suunnattoman vaikeaa.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Käyttämisen silmukka - solmuoppi

Luulin että se oli hirsovitsi kun oululaiseni sanoi, että häviäis se jo, että pääsis tästä helvetistä. Ei hävitty.

Mikä tää oli tää otsikko Kerho-fanina olemisen suunnaton keveys? Kissaa käytin varuiks kolmatta kertaa pihalla Kannelmäen kallioilla, koska en tohdi uskoa, että olisko se ja me todellakin kissalla käytetty? Onhan se, tässähän se lukee.

Ja Twitelle; housuissas on porin Sannat.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Lähinnä muutamat jokeri tappiot ovat olleet vaikeita, jos viime lauantaita ei lasketa.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Kappas, mitä se Astassenkko sieltä jäähypenkiltä mekkaloittee? Eiköhän kummiski jätetä noi jokerit ja mut lateksit Masterille ja muille maalin asiantunttijoille.
 

SaHPKo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Se on ollut bitterswiittiä tähän asti, nyt se on vaan sweeeeet! Finaalit käyntiin! Torstaina Hämptoniin! Ja Sapkokin nousi! Pallokerhot, pallokerhot ole ole ole!
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Tällä hetkellä 'vaikeus' tulee siitä että tähän asti olin kuvitellut että kun HPK finaaleihin pääsee niin vastassa on joku ns. ennakkoon parempi joukkue ja Kerho haastajana. Tuollaisessa tilanteessa kaikenmaailman selkääntaputtelijat ja ynnämuiden joukkueiden kannattelijat olisivat kilvan kertomassa kuinka toivovat että HPK voittaisi. Eivät siksi että oikeasti toivoisivat HPK:n voittoa vaan sen toisen häviötä. No, nyt sitten ei ole niin. Eipä tämä kovin vaikeaa ole siltikään.

PS. Jos Kärpät on puolen Suomen joukkue niin mikäs HPK on, 1/25 Suomen joukkue?
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Twite kirjoitti:
Tällä hetkellä 'vaikeus' tulee siitä että tähän asti olin kuvitellut että kun HPK finaaleihin pääsee niin vastassa on joku ns. ennakkoon parempi joukkue ja Kerho haastajana. Tuollaisessa tilanteessa kaikenmaailman selkääntaputtelijat ja ynnämuiden joukkueiden kannattelijat olisivat kilvan kertomassa kuinka toivovat että HPK voittaisi. Eivät siksi että oikeasti toivoisivat HPK:n voittoa vaan sen toisen häviötä. No, nyt sitten ei ole niin. Eipä tämä kovin vaikeaa ole siltikään.
Niinpä. Ja kuten tuossa jokunen viikko sitten kirjoittelin, niin tämä Kerhon tie mestariksi tullaan muistamaan kiekkohistoriamme helpoimpana - sanoisinko ala-arvoisimpana.

Twite kirjoitti:
PS. Jos Kärpät on puolen Suomen joukkue niin mikäs HPK on, 1/25 Suomen joukkue?
Hämeenlinnan väkimäärä / Suomen väkimäärä = 47 200 / 5 251 032 = 0,0089887. Joka on liki tarkalleen 1/111. Jopas sattui!

Tässähän ei ole laskettu mukaan janakkalalaisia eikä iittalaisia, koska siellä kannatetaan etupäässä JaPaa ja Ipaa.

Loppuun Ossin numerologiaa peliasuketjusta:

Ossi kirjoitti:
Sattumaa? En usko.
 
Viimeksi muokattu:

atsku

Jäsen
Pauliina kirjoitti:
Mikä tarjous? En mä ole kieltäytynyt mistään tarjouksesta!! :):)
Älä itke, eihän inkkaritkaan itke. Hyvää kesälomaa, meneppäs nyt siitä omiesi luokse rakentamaan ensi kauden joukkuetta, hei hei!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös