Mainos

Keräätkö lätkäkortteja?

• 4 086
  • 53

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
En tietenkään kerää mitään kortteja. En palvo pelaajia, en katso urheilijoita ylöspäin, en käsitä heidän korkeaa palkkatasoaan jne.

En näe mitään syytä, miksi joku yleensäkin keräisi jotain helvetin jääkiekkoilijakortteja.
Kerätkää lapset mieluummin kiiltokuvia!

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
En keräile aktiivisesti, mutta on niitä hyllyssä kansioissa hyvässä järjestyksessä ehkä noin 3600 (esim Score 93-94, Leaf 93-94, Leaf 94-95, Wien-96, Score 96-97) jotkut sarjat ovat täynnä mutta on niitäkin joista puuttuu vain muutamia. Ei ole mitään hirveän arvokkaita mutta jotkut edellämainittujen sarjojen erikoiskortit (ehkä Roy, Sakic, Lemieux) olivat ainakin 5 vuoden takaisen Beckettin listoilla jotain satasen luokkaa.

Kuinkas muuten keräilykortti putiikkeja on vielä pystyssä vaikkapa suuremmissa kaupungeissa

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Viitisen vuotta taisi tulla keräiltyä ja kortteja sitten oli sen mukaan. Muutama kansiollinen vielä jostain löytyy ja aikanaas Pavel Buren rookien ostin naftilla parilla sataa. Muista sitten juur näitä muropakettikortteja löytyy vanhojen Jetsin pelaajien nimmareilla. Ehtottomasti muuten vuoden 91 (vai oliko se nyt 90?) Scoret on kaikein hienointa tavaraa, yhten perästä löytyy Domin raapustus selvällä suomen kielellä pyydettynä.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Everton
Vieläköhän Beckettiä myydään suomessa?
Myydään toki.

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tulihan noita itsekin keräiltyä kunnes dollarin hinta nousi taivaisiin. Lopullisesti innon keräilyyn vei kuitenkin Pacific, joka keksi tehdä jokaiseen sarjaansa ainakin kolmet eriarvoiset kortit joka pelaajasta. Lisäksi kun keräämästäni pelaajasta (Ray Bourque) löytyy jonkinlainen erikoiskortti melkein joka sarjasta niin urakka alkoi käydä ylivoimaiseksi. Liika on liikaa.

Ryhdyin tuossa olympialaisten aikaan katselemaan että mitä on tullut jätettyä säilöön ja huomasin että ei siellä hullumpia kortteja ole. Pitää varmaan mennä ostamaan Beckett:tti jostain ja äkkiä kun viimeisin numero kotona on melkein kolmen vuoden takaa. Tosin niin ovat uusimmat kortitkin.

Broeurin keräilijöille tiedoksi että 1999 vuoden Pacificin Crown Royalen Living Legends #7 kortti on myytävissä/vaihdettavissa. Bourquet kiinnostavat edelleen joten laittakaa postia jos luulette omaavanne jotain kiinnostavaa.

Onko Kouvolan alueella enää mitään keräilykorttitoimintaa?

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Myös minua kiinnostaa, onko Mikkelin alueella minkäännäköistä kiekkokorttitoimintaa? Ennenhän sellaista oli Muppelan lelukaupan myymälässä, mutta ei enää. Siis onko ollenkaan?

Ottakaa tosiaan yhteyttä noiden Kariyan korttien suhteen, erityisesti tässä ketjussa mainitut Rookie-kortit kiinnostavat, ja myös muutkin.

Itselläni on myös hiukan muita kortteja. Arvokkaista esim. Jarome Iginlan "Red Die Cut" Donruss-sarjasta, en muista vuotta, mutta niitä on tehty 260 koko maailmaan. Sitten on Teemu Selänteen Donruss-elite, ja Mario Lemieuxista löytyy 3 sivullista kortteja, mm. "Lemieux-Best" sarjaa, jota Leaf aikanaan teki.

Ottakaa yhteyttä!!

kimmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, FC Barcelona
Sellainen kysymys vielä, että jos joku tietää netissä jotain hyviä lätkäkorttisivustoja (ei Beckett), niin informoikaa meikäläistäkin!

The Rock

Jäsen
Keräsin joskus 90-luvun taitteessa kortteja mutta en enää.

Arvokkain korttini on tunnearvoltaan varmasti Jari Kurrin rookie-kortti josta löytyy kaiken lisäksi tämän herran nimmari.

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Tämä on nyt vähän kaukaa haettua, mutta ainoa keräilyinnostus minulla oli tuossa 90-luvun alkupuoliskolla, kun myynnissä oli legendaarinen Liigasuklaa. 12 joukkueesta oli muistaakseni jokaisesta 6 pelaajaa, joiden kortit tulivat riisisuklaapakkauksen mukana. Suklaa oli todella etovaa, pakkaukset ostettiin vain kortin takia. Kaksi minulta jäi puuttumaan: Raimo Summanen sekä silloin JoKP:ssa pelanneen legendaarisen puolustajan Ossi Piitulaisen kortti....

ipaz

Jäsen
Itse keräilin innokkaasti 90-luvun alkupuolella, mutta nyt on ollut jo vuosia hiljaisempaa. Kortteja on edelleen tallella tuhansia. Tavoitteena oli taannoin kerätä Upper Deckin perussarjoja ja 1991-95 ne ovatkin melkein kokonaan kasassa. Puuttuvien korttien etsiminen näin kymmenen vuoden jälkeen onkin seuraava haaste.

Kallein kortti on uskoakseni Dave Keonin aito nimmarikortti Upper Deckin painamasta Parkhurst sarjasta "Tallboys" 1995-96.

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Oon ostanut tämän kauden korttejakin jo muutaman boksin, muuten en ole keräillyt kun olik se 92-93 sisut, ne pahviset koko sarjan täyteeen...

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Joskus meni monta kymmentä tonnia vanhaa rahaa niihin. Myöhemmin idioottina hävitin kaikki niistä, älkää hävittäkö kortteja vaikka olisitte lopettaneet keräämisen.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllähän mulle noita kortteja on kertynyt. Vaimon mielestä liikaakin :) Kyllähän ne tilaa vievät, jonkin verran...

Keräilen Detroitin eurooppalaisia ja Ässien pelaajia (muttei muiden SM-liigajoukkueiden paidassa). Sekä joitakin sarjoja (tällä hetkellä n. 25 täyttä ja 15 enemmän ja vähemmän työn alla). Yhteensä löytyy jotain 10000 korttia ja pari tuhatta vaihtokorttia siihen päälle...

Koko satsin arvo on, jos Beckettin yläkantissa olevia arvoja katsotaan jotain $10000. Todellinen arvo ehkä $2500 ja tunnearvo mittaamaton.

Harvinaisuuksia on joitakin. Pari 10 kpl. tehtyä BAP:n Lidströmiä (tai parikymmentä jos messukortitkin lasketaan) ja yhtä vaille kaikki 25 kpl tehdyt. Tulokaskorteista löytyy joitakin Suomalaisia ja Yzerman, Fedorov, Lidström yms. Detroitlaisia...

Kimmo kyselikin jo joitain sivuja, itse käytän Beckettiä ja Ebay:tä. Käys Kimmo muuten kotisivuillani katsomassa Kariya-listaa, siellä voisi olla jotain mitä tarvitset ?!?

rieska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Panthers, Oilers
Itse olen keraillyt jo n. 9 vuotta. Harrastajakunta on laimentunut huomattavasti sitten 90-luvun "kultavuosien" mutta aina noita tuntuu jonkin verran olevan.
Kerayksessa on talla hetkella suosikkijoukkueeni Panthers (kunpa viela menestyisivat!) ja Oilersista Niinimaa. Jos joku uskoo omistavansa todella hyvia(!) Niinimaan kortteja niin voi ottaa yhteytta vaikka yksityisviestilla.

Niin ja Ebay on hyva paikka ostaa kuten jo aiemmin taidettiinkin mainita. Sielta loytyy vaikka mita fanitavaraa korttien lisaksi.

Evertonille sen verran etta eikohan Beckettia loydy kaikista suurimmista kirjakaupoista ja joskus myos R-kioskilla olen nahnyt.

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Ennen keräsin kortteja kaikista erilaisista sarjoista. Taitaa olla pari sarjaa täynnä.
Nykyään olen siirtynyt Jamie Storr korttien kerämiseen.
Ei ole kyllä tullut ostettua uusia tänä vuonna.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en kerään mutta asiasta tuli mieleen yksi tyyppi kellä niitä on aivan SAATA#¤#%sti. Olen parikertaa jutellut tämän tyypin kanssa Hartwall areenalla ja vanhassa jäähallissa kun mies on ollut kortteja myymässä. Sillä tyypillä on muistaakseni jotain 1,2 miljoonaa lätkäkorttia.

Muutenkin hepulla on hienoja kokemuksia jääkiekon paristaja juttu luistaa. Varsinainen ammattilainen juuri siinä merkityksessä.

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Kimmolle..

Minä olen jo pari vuotta keräillyt Dominik Hasekin kortteja..jotenkin hyvä ja kiinnostava keräily kohde..
Ps.Kimmo kato yksityisviestit!!

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minkäköhän verran Gretzkyn rookiekortteja on Suomessa? Tuli vaan mieleen, kun tiedän yhden kaverin täällä Kouvolassa joka on vuosia takaperin saanut sellaisen lahjaksi...

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En kerää enää, joskus pienempänä keräsin. Jotain ~600kpl niitä on kansiossa hyvin säilytettynä muovitaskuissa, NHL-kortteja, joukossa varmaan jotai vähän arvokkaampiakin. Pitäis myydä pois...

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti HABS #11
Kyllä!

Saku Koivun kortteja on varmaankin 700 erilaista.... En ole laskenut tarkkaan.

Katselin Beckettin sivuja, mutta ei ollut pahemmin suomalaisia kortteja saatavilla. Joten onko sinulla mitään hajua minkäarvoinen Saku Koivun Millenium Thunder-kortti on??(numeroitu 328/1000) ja tietysti mint-kondiksessa.

ace

Jäsen
Viestin lähetti Pioneeripoika
Kyllähän noita on tullut kerättyä. Arvokkaimpana(?) voisi mainita P.Roy 96-97 Summit Artist´s Proof jonka ostin 15 mk:lla :D .

Suurin ylpeyden aiheeni on Sisun toisen vuoden sarja johonka olen kerännyt nimmareita joita on tällä hetkellä n.250 nimmaria 400:sta kortista.

Jos jollain on kortteja myynnissä (edullisesti) niin olisin kiinnostunut ostamaan NHL ja SM-Liiga kortteja. Laittakaa listoja hintoineen privaviestinä tai s-postitse. Ja jos joku haluaa niin voin lähettää listan pelaajista/joukkueista joita kerään.

Ai niin unohdin sanoa noista nimmarikorteista että ne kaikki on itse pyydettyjä joten ne on 100% :sen varmasti kyseisen pelaajan. Ja n.95% on pyydetty Savonlinnassa jossa ei hirveän usein liigakiekkoa näe.

Perhanan perhana, nyt meni signature vaihtoon, kun tuo pioneeri käyttää samaa juttua...

En kerää enää kortteja, mutta kyllä niitä löytyy varastosta useita tuhansia. Kallein on varmaan joku Roy:n kortti, en nyt vaan muista mikä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy