Näkisin kuitenkin asiat eri tavalla kuin palstaveljet. Vaikka olen ollut sitä mieltä, ettei Tomi Mäki ole mestaruutta tavoittelevassa jengissä sentterinä, niin alan olla eri mieltä. Mäki voitti tänäänkin tärkeillä hetkillä aloituksia ja yllätti myös hyökkäyspäässä. Mikään pelinrakentaja Tomi ei ole, mutta ensimmäisessä erässä olin samomassa broidille, että kerrankin sentteri lähti pelaamaan kohti hyökkäyspäätä kuin sai keskialueella kiekon, kun Mäki oli jo ehtinyt tehdä maalin. Pääosin Mäki on puolustussuuntaan hyvä pelaaja, mutta kuten tänään nähtiin, tulee tehojakin, kun vastuuta annetaan. Lintu laidalla on myös tunnollinen puolustuspelaaja, samoin Rita, joka pelaa paljon alivoimaa. Vaikka Rita onkin hyvä maalintekijä, niin tuossa kentässä hän pääsee pelaamaan roolissa, jossa on kuitenkin omimmillaan. Rita hakee itse paikkoja luistelullaan ja kun hänelle pelataan kiekkoa vauhtiin. Siihen pitäisi pystyä niin Mäen ja Lindin kuin esimerkiksi Koivistonkin.
Nelonen pelasi tänään myös pirteästi ja erityisesti Saarinen oli hyvä. Kerman pääsi muutaman vaihdon sutimaan ylempänäkin ja onnistui hyvin. Toisessa erässä ajoi jopa muutaman taklauksen. Ei Juutilainenkaan huono ollut ja taistelee ihan tosissaan J-P Heleniuksen kanssa nelossentterin paikasta.
Nyt kun ykkössentteriä ei saatu hankittua, niin joudutaan todennäköisesti pelaamaan näin. Tenute voi ehkä olla parempi sentteri kuin Mäki, mutta enemmän Tenute on Mäkeä parempi ykkösen laiturina. Varsinkin kun Joey ei osaa sijoittua yhtään, ja tuntuu muutenkin, että laituri on hänelle luontaisempi paikka pelata.