Onhan tätä nyt täälläkin jo sivuttu: Luhanka n.2kk sivussa loukkaantumisen takia.Hienoa huomata että Einari löi viime lauantaina niin kovat näytöt tiskiin että Ville pitää miehen sivussa. Hyvä että säästellään kevään pudotuspeleihin.
Loukkaantuneenahan se on sivussa.Hienoa huomata että Einari löi viime lauantaina niin kovat näytöt tiskiin että Ville pitää miehen sivussa. Hyvä että säästellään kevään pudotuspeleihin.
Sun pelaaja-arvioistasi olen tällä kertaa täysin eri mieltä.Komarov-Kodytek-Rask. Sanoisin kohtalaiseksi nelosketjuksi.
Seppälä-Mieho-Åsten. Ihan puhdas mestisketju.
Karjalainen-Hartikainen-Piironen. Lähennellään jo suomisarjatasoa.
Maalivahti, hyvä jos edes mestiksessä pärjäisi.
Pahoittelut. Unohdin kokonaan tämän loukkaantumisen. Harvoin noita loukkaantumisia kumminkin tuolle jengille osuu kohdilleOnhan tätä nyt täälläkin jo sivuttu: Luhanka n.2kk sivussa loukkaantumisen takia.
Yhdessä, tai mehän ollaan vasta matkalla eurooppalaiseksi suurseuraksi, kuulemma. Täysi vitsihän tää kokoonpano on.Kuinkakohan monessa eurooppalaisessa suurseurassa mestis pelaaja pääsee try outilla ykköspariin.
Sanoisin että jos lainaamani kirjoittaja on edes häivähdyksen tosissaan, olen huolissani tänne kirjoittavien jääkiekkoymmärryksen tasosta.Komarov-Kodytek-Rask. Sanoisin kohtalaiseksi nelosketjuksi.
Seppälä-Mieho-Åsten. Ihan puhdas mestisketju.
Karjalainen-Hartikainen-Piironen. Lähennellään jo suomisarjatasoa.
Maalivahti, hyvä jos edes mestiksessä pärjäisi.
Hienoa huomata että Einari löi viime lauantaina niin kovat näytöt tiskiin että Ville pitää miehen sivussa. Hyvä että säästellään kevään pudotuspeleihin.
No, tehtiin jo, ja jos vielä onnistuu siinä, niin Liiga tekeeruotsin kolmostasolta suoraan eurooppalaisen suurseuran ykköspakki pariin! aikamoista! Tää jamppa menee tänään suurennuslasin alle. Toivottavasti ei tehdä itseämme naurunalaiseksi!
HihhiiiIFK tänään:
Vesalainen - Lehterä - Pakarinen
Granberg - Martin
Komarov - Kodytek - Rask
Melart - Knot
Seppälä - Mieho - Åsten
Kiviharju - Lindbohm
Karjalainen - Hartikainen - Piironen
Nykyri
Elias
Hovinen
Eikö tämä ole nimenomaan se mitä sinne nelosketjuun on haluttu? Nuoria näyttämisen haluisia jannuja.Karjalainen-Hartikainen-Piironen. Lähennellään jo suomisarjatasoa.
Kyllä pappi pelaa tänään......Eka otteluun Granberg ykköseen mutta Hovinen ei aloita. Tietty Hovisella taukoa.
Kyllä pappi pelaa tänään......
Todennäköisesti vaihdetaan kesken matsin, kunhan Elias on imenyt riittävästi.mistä tämä tieto?
Mulla on HIFK:ta kohtaan sen pelaajabudjetin mukaiset odotukset mitä tulee ketjukoostumuksiin. Ymmärrän, että on paljon loukkaantumisia ja sen takia ketjukoostumukset ovat tällaisia. Mutta Tapparassa ja Ilveksessä nelosvitjat ovat oikeasti vastaavia kuin HIFK:n tämän illan kakkonen. Jopa parempia.Sun pelaaja-arvioistasi olen tällä kertaa täysin eri mieltä.
Komarov-Kodytek-Rask olisi sarjan pienemmän budun jengeissä ensimmäinen linja.
Kiva jos onnistuvat. Mutta epäilen, että onko tällä ketjulla millään tasolla edes kohtalaisia edellytyksiä pärjätä 5-5 pelissä.Eikö tämä ole nimenomaan se mitä sinne nelosketjuun on haluttu? Nuoria näyttämisen haluisia jannuja.