Kenttäkoostumukset kaudella 2024–2025

• 218 559
  • 2 082

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silmät itkevät verta aina, kun näen Hartikaisen kokoonpanossa
Mua ei häiritse, että Hartikainen tai Karjalainen on kokoonpanossa. Mutta mua häiritsee, että nämä pelaavat samassa ketjussa. Odotettavissa taas väkeviä Ässät-myllytyksiä omissa, kun tämä ketju on askissa.

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mua ei häiritse, että Hartikainen tai Karjalainen on kokoonpanossa. Mutta mua häiritsee, että nämä pelaavat samassa ketjussa. Odotettavissa taas väkeviä Ässät-myllytyksiä omissa, kun tämä ketju on askissa.

Mutta seuraappa tuleeko niistä maaleja? Mä olen nimittäin tullut tässä siihen tulokseen että tuo on Peltoskiekkoa, IFK suojelee sitä keskustaa ja antaa vastustajan hallita peliä siellä laidoilla. Ei sitä kiva ole katsella mutta aika vähän niistä pitkistäkään mylyytyksistä tulee omiin maaleja tai edes jäähyjä IFKlle.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Lundellia ja Palmua kyllä tarvittaisi. Tai Jasua tai Seppälää. Seppälänkin 2-4 viikon huili alkaa olemaan pikemminkin 2-4 kk.

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä nelonen pelaa sen n.5min pelissä. Sitten kun se olisi esim. muodossa Rask-Lundell-Roine niin peliaika olisi 12-13min. Nyt mennään vähän yli kolmella ketjulla. Silloin kuorma yläketjuissa kasvaa, mikä ei ole aina niin hyvä asia.

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mutta seuraappa tuleeko niistä maaleja? Mä olen nimittäin tullut tässä siihen tulokseen että tuo on Peltoskiekkoa, IFK suojelee sitä keskustaa ja antaa vastustajan hallita peliä siellä laidoilla. Ei sitä kiva ole katsella mutta aika vähän niistä pitkistäkään mylyytyksistä tulee omiin maaleja tai edes jäähyjä IFKlle.
Tämä on samalla sitä kiekkoa, jota vastustajat peluuttivat Pikkaraisen IFK:ta vastaan. Täytyy sanoa, että mieluummin kuitenkin otan voitot tällä nihilistisellä tyylillä, kuin revin viimeisetkin karvat päästäni katsoessani hyökkäyspään dominointia, joka ei realisoidu maaleiksi.

Ja yllä olevalla en tarkoita, että pitäisin Peltosta Pikkaraista parempana valmentajana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy