Hattutemppu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Veikkauksen sivut ainoot mistä näkee klo12. Sieltä "kokoonpanot" välilehti niin näkyy.Mistäs ja miten näitä saa kaiveltua? Äläkä sano veikkaus koska joka kerta kun meen, niin IFK:n peli on vedetty veks...
Veikkauksen sivut ainoot mistä näkee klo12. Sieltä "kokoonpanot" välilehti niin näkyy.Mistäs ja miten näitä saa kaiveltua? Äläkä sano veikkaus koska joka kerta kun meen, niin IFK:n peli on vedetty veks...
eikö manninenkin meillä ole sentterinä pelaillu *hymiö*okei, Ikonen pystyy siis pelaamaan sentterinäkin
Mä olisin laittanutMäkiaho - Lehterä - Pakarinen
Melart - Martin
Rask - Kodytek - Marleau
Nurmi - Kiviharju
Komarov - Ikonen - Seppälä
Manninen - Luhanka
Karjalainen - Hartikainen - Åsten
Jalasti
Hovinen
Elias
Samoin, Luhanka on viime otteluissa ollut ehdottomasti IFK:n parhaimmistoa.Mä olisin laittanut
Luhanka - Kiviharju
Manninen - Nurmi
Ja Luhanka pelaamaan sen 20min Kiviharjun kanssa ja Nurmi - Manninen pari vähemmän minuutteja.
Eikö Ikonen Tapparassa ollut mestaruuskaudella nimenomaan nelosen sentteri? On siis pelannut reippaasti keskellä aiemminkin urallaan.okei, Ikonen pystyy siis pelaamaan sentterinäkin, en tiennyt. Ja ihan hyvä että on seitsemän pakkia, ei joudu Jalasti liian isoon rooliin.
Varmaan loukkaantunut kun peli on alkanut vihdoinkin kulkea.Miksiköhän Lundell on laitettu hyvien esityksien jälkeen luiskaan, taklasiko liian paljon ja joutui koirankoppiin?
Sekä Manninen, että Ikonen on junnuna pelannut sentterinä. Ikonen tietty myös aikuisiällä.eikö manninenkin meillä ole sentterinä pelaillu *hymiö*
Eiköhän ole vain puhdasta kierrätystä. Hartikainenkin ollut ihan hyvä eikä ole mikään vääryys, että on kokoonpanossa.Miksiköhän Lundell on laitettu hyvien esityksien jälkeen luiskaan, taklasiko liian paljon ja joutui koirankoppiin?
Noin 130 aloitusta ottanut Tapparassa 45,8 % prosentilla…Eikö Ikonen Tapparassa ollut mestaruuskaudella nimenomaan nelosen sentteri? On siis pelannut reippaasti keskellä aiemminkin urallaan.
Minkälaisen kentällisen takana Nurmi pelasi?Vittuileeko Peltonen Pesoselle laittamalla liigan miinuskuninkaan Kiviharjun viereen? Eihän tossa ole mitään järkeä. Huh huh ja huh.
Tämä olisi ollut liian helppo ratkaisu. Ei ihan mene Peltosen aivoitukset jakeluun mutta toivotaan, että tietää mitä tekee.Mä olisin laittanut
Luhanka - Kiviharju
Manninen - Nurmi
Ja Luhanka pelaamaan sen 20min Kiviharjun kanssa ja Nurmi - Manninen pari vähemmän minuutteja.
Ja pelejä 18?Noin 130 aloitusta ottanut Tapparassa 45,8 % prosentilla…
Et. Olisin itse tehnyt samoin.Olenko ainoa joka olisi laittanut Eliaksen tänään maaliin? Pappi ei ole ollut ihan yhtä jumalallisessa vedossa, kuin ihan alussa, mutta jos Hovinen nyt seuraavaksi peluteetaan puhki niin olemaan taas vaihteeksi mielenkiintoisessa tilanteessa kassarien kanssa. Olkoonkin että Taponen varmaan jossain vaiheessa palaakin
Samoin minä. Kiviharju ja Luhanka pelasivat pakkiparina ke ja to. Toisesta pelistä tuli voitto ja toisesta pelistä 1 piste rankkareiden jälkeen.Mä olisin laittanut
Luhanka - Kiviharju
Manninen - Nurmi
Tuskin ajattelee. Kuullut aamulla uudesta pakista ja kirjottanut sen paperille, jonka jälkeen arponut hatusta mihin ketjuun asettaa.Kakkospakkiparissa siis kaksi hyökkäävää pakkia. Mitä Peltonen oikein ajattelee?
Sama. Todellakin vaikka Manninen pariksi.Mä olisin laittanut
Luhanka - Kiviharju
Manninen - Nurmi
Nurmi, Ikonen, Hartikainen. Tuttuja nimiä mutta eivät niitä pelimiehiä. No, niillä mennään mitä Toimisto suo. Aamen.