John Shaft kirjoitti:
Mitkä oli selostajan kommentit Henriksson otteista.
Itse tiedustelisin samaa, Hannulla ei ollut ihan peli hansikkaassa, täytyy myöntää, ensimmäisessä jäähyssä minkä McDonell sai (kiekko katsomoon) Henriksson ei itse edes olisi miestä jäähylle laittanut, linjuri tuli kertomaan että kiekko meni Kentin kautta katsomoon. Kiekon tavoittelutilannehan se oli, pelsu mies tulee vastaan ja yritti saada kiekko eteenpäin, huono kosketus kiekkoon ja katsomoon.
Itse olen nähnyt molemmat pelit mitkä kyseinen mies on pelannut, todellakin suoraviivainen pelaaja, hanakka laukomaan, ja uhrautuvainen, saisi enemmän käyttää fyysisyyttä, eilisessä pelissä ekassa erässä taklasi pelikaania ja oli jopa aika voimakkaanoloinen taklaus, näitä saisi lisää sadella, mutta ehkä pikkuhiljaa mies lämpenee. Ylivoimalla hyvä lisä, menee maskiin ja neliön keskeltä hakee rightin miehenä hyvin paikkoja, pystyy suojaamaan kiekkoa myös hyvin. Todella hyvä hankinta joukkueeseen, uskon vielä pelin paranevan mitä enemmän saa tuntumaa ja tottuu ketjukavereiden kanssa yhteen pelaamaan.
-Stouni-