Mainos

Kenet Saipa myy tammikuussa 2005

• 1 648
  • 19

Kuka lähteen Saipasta tammikuussa 2005?

• Machulda

Ääniä: 6 5,2%
  • Hana

Ääniä: 7 6,0%
  • Ykköskenttä

Ääniä: 15 12,9%
  • Koko joukkue

Ääniä: 24 20,7%
  • Toimitusjohtaja

Ääniä: 17 14,7%
  • Kaikki edellä mainitut

Ääniä: 26 22,4%
  • Joku muu, mikä?

Ääniä: 10 8,6%
  • Ei kukaan

Ääniä: 11 9,5%

• Äänestäjiä
    116

Sachl

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kullervolle pitkä miinus tästä avauksesta. Näinkö luovutit koko joukkueen osalta? Tässä ei vaan ole muutakaan tehtävissä ku myydä pelaajat ja lähteä rakentamaan seuraava kautta.
Niin ja Machuldahan ei enää pelaa saipassa, vai?

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sachl
Kullervolle pitkä miinus tästä avauksesta. Näinkö luovutit koko joukkueen osalta? Tässä ei vaan ole muutakaan tehtävissä ku myydä pelaajat ja lähteä rakentamaan seuraava kautta.
Niin ja Machuldahan ei enää pelaa saipassa, vai?
Käsittääkseni se en ole minä joka on luovuttanut. Eiköhän tämän ketjunavauksen kritiikin kohde ole nimenomaan se taho joka luovutti.

Seuraavaa kautta on rakennettu jo viisi vuotta. Minä haluaisin, että seuraava kausi joskus tulisi. Tämä on kuin siitä elokuvasta Päiväni murmelina. Ajanjakso on vain vähän pidempi.

Kyllähän Vallu ehtii takaisin Saipaan ensi talveksi, että Ilkka saa myydä hänet vielä kolmannen kerrankin.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
SaiPa-fanien masinoima mielenilmaisu pelästyttää Kaarnan tolaltaan. Niinpä ensi kausi on todellinen välivuosi. SaiPa selviytyy kymmenenneksi, eikä myy ketään avainmiehistään. Fanit ovat järkyttyneitä ja tolaltaan, mutta vannovat uskoaan siihen että SaiPa vielä palaa raiteilleen.

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Kaarna myy itsensä, koska tajuaa että hän saa SaiPassa parasta palkkaa ja hinta/laatu-suhde ei ole kohdallaan.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
SaiPa myydään kokonaisuutena ämericcalaiseen tyyliin toiselle paikkakunnalle. Tässä tapauksessa seura muuttaa Ahvenanmaalle ja nimeksi tulee Mariehamn Sputniks.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä veikkaan, että SaiPa myy Kisapuiston eräälle helsinkiläiselle autokauppiaalle, joka siirrättää sen Kehä III:n sisäpuolelle. Tästä hallista tehdään harjoitushalli, autokauppa ja museo.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Sistis
Minä veikkaan, että SaiPa myy Kisapuiston eräälle helsinkiläiselle autokauppiaalle, joka siirrättää sen Kehä III:n sisäpuolelle. Tästä hallista tehdään harjoitushalli, autokauppa ja museo.

Nii mutku tuo ei ole ollenkaan mediaseksikäs idis. Harjoitusautomuseohalleja Stadin liepeillä on jo tarpeeksi.
Ajatteles jos tuo minun ehdottama Mariehamn Sputniks toteutuisi, niin tuo demilitarisoidulle vyöhykkeelle perustettava seura voisi saada vaikka villin kortin NHL-liigaan! Gaash, mikä idis.

Suosikkijoukkue
HIFK
Loistavan idean olet Preda kehittänyt.

Sen verran kehittäisin tuota ideaa, että myytäisiin HIFK Maarianhaminaan. Mehän käymme siellä ennen kauden alkua pelailemassa ja olemme hjallislaisten mielestä umpihurreja koko porukka. Ehdotan, että tulevan NHL-joukkueen nimeksi tulee Mariehamn Stora Katter.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Kullervo
Seuraavaa kautta on rakennettu jo viisi vuotta. Minä haluaisin, että seuraava kausi joskus tulisi. Tämä on kuin siitä elokuvasta Päiväni murmelina. Ajanjakso on vain vähän pidempi.

Päätit sitten Kullervo kirjoittaa minunkin ajatukseni. Tulosta on odoteltu, ja sanat "ensi" ja "kausi" alkavat olemaan jo vähän vitsejä ainakin esiintyessään samassa lauseessa perätysten.

Juuri nyt minun on kuitenkin sanottava, että vaikka pelaajaruletti on pyörinyt uskomatonta vauhtia, jaksan uskoa tuohon "ensi kauteen" paljon paremmin kuin vaikka uskoin tähän kauteen. Pelaajalistaa en tietenkään ole vielä nähnyt, mutta tällä hetkellä luottamukseni kohteena onkin valmentaja Heikki Mälkiä. Kukaan ei tee yksin ihmettä jääkiekossa, mutta uskoisin Mällin omaavan mahdollisuuden saada tulevat SaiPa-pelaajat tekemään tuon ensi kauden ihmeen yhdessä.

Jos tähän nyt jotain pitää veikata, niin veikkaan Petr Sachlin saavan lähdöt, jos SaiPa konttaa vuodenkin päästä.

Viestini alkuosan olisin voinut kirjoittaa SaiPa-alueellekin, mutta en todellakaan enää tiedä, mihin ketjuun suorittaisin avautumiseni menneiden, tämän kauden ja tulevaisuuden osalta. Sen verran sekaisin tässä kuitenkin alkaa jo olemaan...

Predan "Mariehamn Sputniks" nauratti.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Morrison
Kaarna myy itsensä, koska tajuaa että hän saa SaiPassa parasta palkkaa ja hinta/laatu-suhde ei ole kohdallaan.

Älä nyt sentään pelottele. Voin nähdä jo silmissäni salamavalojen räiskeen ja medianedustajien vyöryn Pentin järjestämään lehdistötilaisuuteen. Tilaisuudessa Hifk saa vihdoinkin fanien kaipaaman UTJ:n. Juhlat alkavat ja ensitöikseen Hifkin ykkönen annetaan ilmaiseksi ilmalaan.

Kaikkein kauhistuttavinta visiossa on, että se ei olisi mitenkään mahdotonta.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Hanat auki?

Epäilen, että ensi vuonna SaiPa kauppaa tammikuussa Petr Sachlin kotiin Porin Ässiin. Näin Ässäkasvatti tulee vahvistamaan pudotuspelijoukkuetta, joka tällä kaudella vielä SaiPan tavoin harjoittelee vasta.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti xps
Faninsa.

Ne kannattaisi kaupata ehkä jo nyt... ensi vuonna niitä ei ehkä enää ole niin paljoa myytävänä. ;)

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Sachl

Onkos Sachlilla sopparia ens kaudeksi? Oli loppukaudesta ainakin allekirjoittaneen mieleen. Vähän samaa luisteluvoimaa ja terävyyttä kaverissa kuin Tenkratissa.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Black Adder
Onkos Sachlilla sopparia ens kaudeksi?

On. Ja erinomainen pelaaja tosiaan. Olin tätä mieltä jo miehen lyhyen Porin-ajan aikana, mutta sitten loukkaantuminen sotki koko kauden. Hippoksella syyskuussa -02 Sachl dominoi koko peliä.

Muokkausta: Ja vaikuttaa myös erinomaiselta joukkuepelaajalta. Esim. viime kaudella ei missään vaihessa lopettanut peliään, vaikka SaiPan mahdollisuudet jatkoon menivätkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy