Tim Callahan
Jäsen
Paniikin lietsonnasta ei todellakaan ole kyse ja sekin selviäisi jos vähän ajatuksella jaksaisi lukea noita tekstejä. Jatkuvaa negatiivisuuttakaan en ole harrastanut ja olen useasti todennut, että KooKoossa on tehty paljon asioita oikein. Jos kuitenkin realismi on nykyään negatiivisuutta ja ikävistä asioista ei saa kirjoittaa niin ehkä olen käsittänyt kaiken väärin ja olen todellakin paska fani.
En vain ymmärrä mikä ihme siinnä on, että ylöspäin ei voida pyrkiä. Minä ainakin pidän Frimodigin asenteesta, jossa on munaa lähteä tavoittelemaan tähtiä taivaalta, kun kukaan muu ei viitsi sitä tehdä - paitsi Nevillen tiskillä Jan Calounin kanssa.
Eiköhän paikallaan jannaamisen aika ole ohi, mitä KooKoo on tehnyt jo kohta 20 vuotta. Sport näytti, että kaikki on mahdollista ja nyt on vain rakkaan seuramme vuoro näyttää sen kannattajille, että kaikki on mahdollista. Ei se talous sillä "viidenvuodenkestäväkasvatussuunnitelmalla" kehity, eikä ilman riskejä (myös taloudellisesti) ole mahdollista tavoitella unelmaa.
Eiköhän me "tosifanit" seistä joukkueen tukena oli sarjataso mikä tahansa ja olla tyytyväisiä, että kaaduttiin saappat jalassa, kuin että pyörittiin Mestiksessä 30 vuotta pierun lailla ja sitten vain kadottiin.
Rakkaudella,
KKtig