Niin, mutta ongelma onkin siinä, että meidän sponsoritulot eivät ole läheskään vielä sillä tasolla missä sen pitäisi ollakin. Sen takia tässä konkurssia pelätään, taas kerran.
Master-nimimerkki tuossa aikas hyvin sen jo kiteyttikin. Ilman panostusta ei tule taivastakaan. Ei me toista kertaa tehdä yhdelläkään valmentajalla noin kovaa tulosta ton tason jengillä, mitä meillä oli. Se oli meidän momentum ton tason rosterilla nyt tänä keväänä ja yhtä kovaan tai kovempaan suoritukseen tarvitaan vielä kovempaa panostusta.
Niin ja mitä tulee pelimerkkeihin. Koska tiedän, että lähteeni ei kusettanut mua, on jotain isoja päätöksiä sikariportaassa tehty, jotta Saari uskalsi lentää tuli perseenalla tekemään diilin seiskaysin kanssa. Kuten sanoin, me tullaan näkemään uskomaton rosteri ensi kaudella. vapise Pata, vapise SaiPa.
Niin ja sanottakoon nyt sekin, että mä en fanina jaksa kiinnostuu oikeesti siitä, paljonko meille tulee rahaa tai menee. En mä sitä ainakaan fanita. Jos seura tekee sit kuperkeikan, niin tekee. Katotaan sit taas Suomi-sarjaa tms.
Kyllä sieltä taas sit noustaan ennemmin tai myöhemmin. Mä fanitan Sporttia ja jääkiekkoa ja haluan, että me mennään pelillisesti jatkuvasti eteenpäin. Seuraava step onkin siis juuri liiga. Niin lähellä, kun se kävikin jo.
Ja kun se kävi näin lähellä, niin totuus lienee sekin, että tästä ei ole oikeen enään kilpaurheilussa pakittamista. Sitä sanotaan muuten housuun paskomiseksi, jos ei haluta mennä eteenpäin.
En hyökkää nyt ketään vastaan tällä, enkä millään muotoa, vaan haluan seistä seuramme mukana ja jos sikseen tulee, myös sen mukana kaatua.
Raha kiekossa ei kiinnosta oikeasti lainkaan, jääkiekko senkin edestä. Tuskailkoon Saari rahan kanssa, mä ostan kausarin ja nautin kiekosta.
Kauden jälkeen konkurssissa ja mä poltan koko vitun Runsorin.
Hei oikeesti. Kumpaa te fanitatte rahaa, vai jääkiekkoa. Jos mennään konkkaan, niin mennään. Ei me voida ikuisesti jäädä tuleenkaan makaamaan. Nyt, tai ei koskaan. Ei enää niitä, jo vuodelta -85 lähtien puhuttuja meillä on unelma että.... Nyt ammutaan kovilla ja lujaa.