En oikein tiedä mitä minkään maailman hankinnat siihen valintaan vaikuttaisi (ellei sitten Myllykoski jostain ihmeen syystä kuitenkin SaiPaan saapuisi)? Kapteeniksi valitaan yleensä aina sellainen pelaaja joka tuntee joukkueen ja sen tavat hyvin, eli on ollut mukana jo pidempään. Sama se että mikä profiilijätkä tänne hankittaisiin, vaikka itse Saku Koivu, mutta jos yhtään taustaa joukkueessa ei ole niin en näkisi kapteenin viran olevan paikallaan sellaiselle.Viestin lähetti vlad
Jollei mitään ihmeempiä hankintoja tehdä niin melkoisen selkeältä se näyttää, että Kauppisesta tehtäisi SaiPa'n uusi kapteeni.
Viestin lähetti Ted Raikas
En oikein tiedä mitä minkään maailman hankinnat siihen valintaan vaikuttaisi (ellei sitten Myllykoski jostain ihmeen syystä kuitenkin SaiPaan saapuisi)?
Viestin lähetti Mammutti
Mutta jos hätä tulee, onhan kaiken asenteen esikuva Pursiainen joukkueessa.. johtaa esimerkillään kentällä..:)
Ja mitä Toren valintaan tulee niin tämän palstan perusteella ihmiset ovat varsin luottavaisia sen suhteen. Minua taasen häiritsee kaikki se mitä olen luonteesta kuullut ja ymmärtänyt eikä se sovi minun (HUOM! Minun!) käsitykseeni joukkueen johtajasta.
Viestin lähetti Vaicci#63
Kauppiselle C . Ei tarvitsene perustella.
Ja sitten vaikka Yli-Torkolle ja Uusikartanolle A:t.
Viestin lähetti aHab
Machuldalle en lähtisi kyllä mitään kirjaimia antamaan. Pistepörssissä pärjääminen on ihan eri asia kuin joukkueen tsemppaaminen pukukopissa. Viime kaudella Vallu oli yksi pahimmista pettymyksistä kun ajat muuttuivat vaikeiksi. Ja tosiaan kun se kielitaitokin vielä on mitä on...
Tulipa vielä mieleeni näistä varakapteeneista. Mitä tunnelmia fanien joukossa herättäisi se jos toinen A annettaisi suoraan RPL'n rintaan? Kokemusta häneltä löytyy, samoin tiettyä auktoriteettia (kokemuksen aikaansaamaa tietty).
Viestin lähetti Mammutti
Pitäisin tätä asiaa vähän itsestään selvänä.. Tuolla kokemuksella joukkueeseen tuleva pelaaja (ja entisten joukkueidensa kapteenistossa olleena) mielestäni kuuluisi kapteenistoon. Huolimatta siitä, että on joukkueessa uusi tulokas.
Porukassa on jo yksi auktoriteetti ilman hänelle kuuluvaa kapteeniston merkkiä (Jamo) ja toisen joukkueeseen ottaminen voisi jo syödä kapteeniston arvovaltaa. Mikäli sitä enää juuri kukaan kunnioittaa.
Viestin lähetti theref
Niin, jos joltakin on mennyt ohi, niin eiköhän ne ukot ole tässä:
C Kauppinen
A Kokko
A Pekkala