Viestin lähetti Jurvanen
Lukko, Ilves, tai HPK olisivat kai ne minun suosikit. Lukko ehkä eniten. Ilves valitettavasti näyttäisi menettävän saumojaan hyvää vauhtia, mutta pelasi pirun hyvää lätkää Ässiä vastaan.
Jurvasen kanssa olen todella samoilla linjanpiiroilla. On muuten hämärä juttu tuo Pori-Rauma -akselin toimiminen. Hetkessä A ei isompaa ihnokkia olekaan kuin pikkuveli etelästä (ainakin kaupungin koolla mitattuna), mutta hetkessä B länsisuomalaisuus voittaa, yhtäkkiä menestystä toivotaankin.
Luokkakaverini olivat naurunsa seassa melko varmoja minun ja kaltaisteni lyhyestä eliniästä Porissa, ei kai nyt ole tyylikästä, että porilainen antaa sympatiat Raumalle. Mutta näin se vain menee ainakin osalla, ja Ässien osiosta voisi päätellä akselin toimivan myös toiseen suuntaan. Elämä on ihanan kummallista.
Viestin lähetti Jurvanen
Oikeastaan mikä muu tahansa, paitsi IFK. IMHO
Tähän lisään vielä joukkueet Jokerit ja TPS. Metropolit ja Koivu ovat suuria symppiksiä, mutta siltikin nämä joukkueet ovat voittaneet liian usein, totta kai vain minun mielestäni, enkä nyt tahdo loukata ketään, ei tämä ole mitään henkilökohtaista. Liian lähellä ovat vain ne vuodet, kun ainoa mielenkiinnon kohde oli, onko se mestari Jokerit vai TPS.
Kärpät ei nyt enää oikein vain nappaa. Ehkäpä toivon vain pienempien ja vähemmän dominoivien menestystä.