Trevor Gillies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, FLA, RAMI, PENA
Hahahaha!!!Koko organisaatio on niin sisäsiittoinen että seuraavalla koutsilla kasvaa varmaan käsi selästä.
Hahahaha!!!Koko organisaatio on niin sisäsiittoinen että seuraavalla koutsilla kasvaa varmaan käsi selästä.
Näin se vanha sanonta menee; minkä taakseen jättää jne. Optimi tilannehan olisi, että Kojoon olisi lämpimät välit ja hän saapuisi auttamaan kurttuotsaa pelastamaan tämän valmennusuran ja joukkueen kaudenMä en usko että Nokka haluaa takas. Se on videopelitermein "saanut jo lopputekstit" IFK:n kanssa.
Koska vaan!!Stögön ottaisin silmänräpäyksessä.
Jalosta varmaan ei pahemmin nappaa edes miettiä vaihtoehtona tulla tähän sekoiluorganisaatioon. Eläkerahat tehtynä ja varmasti on parempiakin pestejä Euroopassa tarjolla hänen CV:llään. HIFK on nyt hirttäytynyt Peltoseen tuoreen jatkosopparin myötä ja sukunimi ei tee kenkimisestä ainakaan yhtään todennäköisempää.Jukka Jalosen puhelinta pommittaisin jo.
Joo olen samaa mieltä että tätä paskaa tullaan todennäköisyydellä nielemään kevääseen 2026 asti. Ellei sarjaa avata ja tiputa Mestikseen. Tai anneta taas jatkoja.Jalosta varmaan ei pahemmin nappaa edes miettiä vaihtoehtona tulla tähän sekoiluorganisaatioon. Eläkerahat tehtynä ja varmasti on parempiakin pestejä Euroopassa tarjolla hänen CV:llään. HIFK on nyt hirttäytynyt Peltoseen tuoreen jatkosopparin myötä ja sukunimi ei tee kenkimisestä ainakaan yhtään todennäköisempää.
Jaloselta itseltää henk.koht. kuultuna:Jalosta varmaan ei pahemmin nappaa edes miettiä vaihtoehtona tulla tähän sekoiluorganisaatioon. Eläkerahat tehtynä ja varmasti on parempiakin pestejä Euroopassa tarjolla hänen CV:llään. HIFK on nyt hirttäytynyt Peltoseen tuoreen jatkosopparin myötä ja sukunimi ei tee kenkimisestä ainakaan yhtään todennäköisempää.
Jukka Jalonen, vaikka puolivaloilla, olisi parempi vaihtoehto tälle nykyiselle sekoilulle.Jukka Jalonen ois kova.
Todennäköisesti haluaa hengähtää maajoukkuepestinsä jälkeen eikä Liiga innosta pätkääkään, mutta samalla jatkumolla kun nyt on nappulaa kiinni jengissä niin puhelin kouraan ja houkuttelisi Jukka Jalosen kesästä lähtien kunnon projektiin, jossa kaikki on pelissä nyt kun Lehterät ja kumppanit on mukana ja olisi mahdollisuus voittaa mestaruus isoimmassa ja kauneimmassa.
Ei tuu tapahtumaan toki.
Olisihan J. Jalonen juuri sitä mitä lääkäri määrää. Mutta, mutta, Peltosen jatkosopparin lisäksi Jukan vaatimustaso on sukunimikaimansa tavoin todella korkea ja siinä olisi jo ylemmässä johdossa nieleskeltävää. Edelliset mestaruudet ovat tulleet Kekäläisen + SW ja Nokan (toki Nybari oli mukana, mutta Jalonen sen vaatimustason toi) alaisuudessa. Siinä joutuisi koko organisaatio sitoutumaan ammattimaiseen duuniin ja sitten ei kaikilla olisikaan niin kivaa sekä tulisi varmasti myös henkilöstömuutoksia ainakin apuvalmentajien paikoille eli paita katossa, hyvät läpät tai muukaan historia seurassa eivät olisi enää valintaperusteita. Todella toivoisin tämänkaltaista muutosta, mutta aika skeptinen olen sen toteutumiseen.Jaloselta itseltää henk.koht. kuultuna:
”Ois mahtavaa joskus valmentaa IFK:ta. Ainut seura Suomessa mitä haluan valmentaa tulevaisuudessa. En ole vielä sielä päässyt valmentamaan ja tämä haaste houkuttaisi”.
Näinhän se on, ja siellä on samoja elementtejä. Lähdin siitä ajatuksesta, että kun KJ:lla ja VP:llä on paljon yhteistä historiaa, niin se ehkä voisi vahvistaa nykytilannetta ja tuoda asioita lisää + ei tarvittaisi irtisanomisia.Nokka Jalonen on vaan parempi versio Peltosesta. Mikään ei oikeastaan muuttuisi. Ei kiitos.
Myrrä houkuttelee mutta sen vahvuus ei taida olla kevään peleissä.
Mä oon diggaillut Mikko Manneria.
On myös voittanut valmentajana.
Hyvä idea! Huomaisikohan kukaan jos pysytään Villessä, mutta otetaankin Nieminen.Miten olisi sellainen vaihtoehto, että jätettäisiin Tussi ja Kibe vastaamaan taktiikkapuolesta ja hankittaisiin joku viimeisen päälle hengennostattaja pelkällä loppukauden sopparilla? Joukkueessa on periaatteessa lähes kaikki menestykseen tarvittavat ominaisuudet, mutta koko kaarti vaikuttaa täysin depressiiviseltä. Ei se tosin ihmekään ole. Villehän on jo habitukseltaankin innostava kuin siitepölytiedote. Henkisen lukon avaajaa tässä tarvitaan ennen muuta.
Mä olin juuri itsekkin kirjoittamassa, että Ville Nieminen, toki heti hyvänä kakkosena Hank PikkarainenHyvä idea! Huomaisikohan kukaan jos pysytään Villessä, mutta otetaankin Nieminen.
No tuo ylivoimapelihän onkin sellainen taktisen osaamisen työnäyte, että ei kun isompaa vastuuta vaan tiskiin.Miten olisi sellainen vaihtoehto, että jätettäisiin Tussi ja Kibe vastaamaan taktiikkapuolesta ja hankittaisiin joku viimeisen päälle hengennostattaja pelkällä loppukauden sopparilla?
Mä ottaisin tän vaihtoehdon 100/100 loppukaudeksi. Aivan karmea luomurevolverikarvaperse lätkä eetteriin. Jos pelejä pitää hävitä niin tehdään se edes tyylillä. Samaan aikaan verkot vesille ja kärkihevosta ensi kaudeksi sisään.Ei mutta ihan tosissaan miettisin Ville Niemistä. Teki melko hyvää Pelsuissa esim. Kasken kehitykselle ja koko Pelsujen pelaamiselle.