Kenen punapaita kattoon?

  • 5 314
  • 26

Carlos

Jäsen
Paidan kattoon nostaminen on kyllä kai enemmän tunnepuolen juttuja, kuin jotain jolle voi laittaa tietyt kriteerit. Sen sijaan HIFK voisi miettiä tiettyjen numeroiden jäädyttämistä, ilman että välttämättä nostaa paitaa kattoon. Käsittääkseni aika moni liigaseura on toiminut näin, ja ehkä sitten jonain päivänä nostaa sen paidankin kattoon tai ei.

Boykon paita kattoon projekti on tuhottu jo sillä että nr:lla 10 on pelattu aktiivisesti Darrenin jälkeen. Ei voi oikein enää kertoa että nro 10 olikin pyhä, mutta sillä pelasi kaikenmaailman keikkatyöläiset 20 vuotta.

Kibe kuuluu ilman muuta kattoon, jos vertailussa on esim. Kölli, Sakke ja miksei jopa Saarinen. Eli saavutuksena n. 15 kautta Hifk:ssa, ihan ok suorituksilla. Mutta en ole silti varma että pitäisikö tuo n. 15 kautta riittää. Olen ollut vankkumaton Kibe-fani monen monta vuotta, mutta en ole silti ihan varma.

Villen paita ei kuulu kattoon missään tapauksessa, ei ole tarpeeksi profiloitunut Hifkin mieheksi.

Jos ollaan oikeastaan tarkkoja, niin olen 100% varma vain yhdestä paidasta, nimittäin Pertti Lehtosesta. Koko ura Hifk:ssa, yli 20 kautta, useampi mestaruus, viimeisen päälle huippupelaaja ja profiilipuolustaja. Kaikista muista voi olla eri mieltä.
 
Suosikkijoukkue
Montréal Canadiens
Jos ollaan oikeastaan tarkkoja, niin olen 100% varma vain yhdestä paidasta, nimittäin Pertti Lehtosesta. Koko ura Hifk:ssa, yli 20 kautta, useampi mestaruus, viimeisen päälle huippupelaaja ja profiilipuolustaja. Kaikista muista voi olla eri mieltä.

Kyllähän HIFKi on vetänyt koko jäädytysrumban överiksi. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mikään Montreal Canadiens, jonka "miljoona" jäädytettyä numeroa jotenkin ymmärtää, siellä kun niitä menestyjiä ja legendoja piisaa. HIFKissä on numeronsa saanut pois käytöstä melko mitättömillä saavutuksilla, ja tätä vauhtia siellä saa pelata pian kolminumeroisilla luvuilla, kun kaikki Petrellit, Peltoset, Kuhdat ja muut jäädytetään. Kaikkinensa koko instituutio, numeron käytöstä poistaminen, on kokenut inflaation, ihan NHLää myöten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös