Kenen pärstävärkki kelpaisi?

  • 3 216
  • 27

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Moderni lääketiede on kehittynyt jo niin pitkälle, että ensimmäistä kasvosiirrännäistä elikkäs lärvänsiirtoa ollaan suunnittelemassa ihan vakavalla naamalla.

Alkuvaiheessa kyseeseen tulisi lähinnä joissakin ikävissä tilanteissa, kuten vaikkapa saunan kiukaassa poltetut ja siis kasvonsa kirjaimellisesti menettäneet ihmispoloiset.

Uskon kuitenkin vahvasti, että tulevaisuudessa ihan muuten vaan omaan peilikuvaansa tyytymättömät jannut voivat valita jo kalmistoon asti joutuneilta lajitovereiltaan vetävämmän näköiset uudet kasvot, peittämään sen syntymästä asti vaivanneen kirveelläveistetyn tai muuten vaan epämääräisen ja vähemmän viehättävän lookin.

Vaikka ko. operaatio on varmastikin melko epämiellyttävä ja vaatinee ainakin muutaman päivän vahvaa kivunlievitystä, niin halukkaita pärstänvaihtofileeraukseen löytyy pikaisen gallupin perusteella sen verran, että ko. operaatioilla saatetaan tehdä tulevaisuudessa isotkin vyhvet.

Itse ainakin marssin heti maanantai-aamuna pörssimeklarini pakeille ja ostan koko rahalla lärväfirmojen osakkeita.

Mutta varsinainen pulma ja kysymyshän on kuitenkin tuo otsakkeeseen asti päässyt, elikkäs kenenkä jannun tai jannuttaren naama olisi tarpeeksi hyvä juuri sinun vartaloosi? Itse en ole vielä päättänyt, vaikka muutamia kohtalaisen kivannäköisiä vastaan onkin kävellyt.
 

JPx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, klap-klap klap
Osama bin Laden voisi olla ihan ajatuksia herättävä lookki tai Miihkaili Jaksoni puhumattakaan penasta. Varmaan sitä kuitenkin käytännön realiteettien takia joutuisi tyytymään naamaa vaihtaessa johonkin Pittin Bradiin tai Farrellin Coliniin jos eivät rekisteröisi pärstäänsä ennen sitä. Tietenkin vastalauseena ulkonäkökeskeiselle maailmalle voisi luopua kasvoista kokonaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Russell Crove --- naisten mieleen.
Bob Dylan -- karismaa.
Sean Connor -- yhdistelmä huumoria ja miehekkyyttä.
Humbrey Bogart -- stoneface.


Mutta mikään noista ei taitaisi mallata tähän kroppaan - joten antaa olla. Tällä vanhalla naamavärkillä mennään...
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Ron Jeremy. Ei tarvinne perustella.
Ainut ongelma tässä lie se, ettei kroppani ynnä muu varustukseni olisi kasvojen edellyttämällä tasolla.

Mutta eiköhän tässäkin tapauksessa voisi löytyä ratkaisu, joten sanon: Ron Jeremy, kaikilla herkuilla ja lisävarustuksilla!
 

lihaani

Jäsen
Richard Geren naama yhdistettynä Ron Jeremyn keskivartalovarustukseen voisi olla toimiva yhdistelmä. Varsinkin tanssittaessa loppuillan hitaita.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, minulla ja Ron Jeremyllähän on ainoastaan kaksi erottelevaa tekijää:

1. Jorman varustetaso (voisi sanoa että Ronilla on turvatyynyt ja ohjaustehostin, mutta ei minulla).

2. Olen seitsemän senttiä pidempi.

Frank "la Famiglia" Sinatran karisma yhdistettynä Brad Pittin ja Tom Cruisen naamavärkkiin voisi nais- ja bisnesmaailmassa olla hyvinkin toimivaa...
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hmm, legendaarisessa(?) Myrkky-lehdessähän oli aikoinaan tälläinen "unelmamies" harsittu kasaan. Ei jaksa muistaa kaikkea mitä siinä oli, mutta haarovälissä taisi olla John Holmesin "seurustelulihas". Eli, voisin ottaa sen ja pärstäksi vaikka joku katu-uskottava Timo Rautiainen tai Big Ronnie Coleman ;-D
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
No niin kaverit rupeaa rakentamaan unelmia, kirjaimellisesti, tuli mieleen jos rakentaisi koko tuomarin uudelleen, nykyään kun tuomarilta kysyttän ulkomuodoltaan urheilullisuutta niin kropan voisi lainat kaikkien ihannoimalta Petteri Jussilalta, runko löytyy linkin takaa: http://www.petterijussila.com/

Kasvoja jouduin miettimään vähän pitempään.... hmmmm. ainoa oikea on pakko olla Hjallis Harkimon kasvot, niillä on isketty kaksi kansanedustajaa, joista toinen jopa entinen malli, eikä toinenkaan nyt ole aivan seinästä repäistyn näköinen (jos rima ei ole korkealla). Tuolla naamalla on onnistuttu myymään jäähallia saksaan ja Jokereita Erkolle ( huom. jokereiden sanoma omistus), niin pakko sen on olle hyvä ja uskottava naama.

http://www.sanomawsoy.fi/verkkomedia/mainosmuodot/mainokset/Volvo_468x300XP_IS_PP2.html

Tälläisella tuomarilla luulisi olevan uskottavuutta kaukalossa, kroppa on kondiksessa, ja naamavärkillä voi myydä vaikka ottelurangaistuksen maalin sijasta.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti HN
Raimo Helmisen.

No mutta, mahtaisi RAIMO olla ihmeissään kun heräisi aamulla Hervannan Näkijän näköisenä.

Itselleni tuottaisi parannusta tämän näköinen pärstä.
Jos kuitenkin saa itse päättää niin voisin huolia vaikkapa Slashin naama, eipähän ainakaan onnistuisi selän takana puhuminen kun ei erota miten päin jätkä on.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Paul Stanley voisi käydä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomo Ruudun, koska oma vaimoke katseli, kuin Tuomo hymyili "kivasti" Laura Ruoholalle MM-kisastudiossa, sillä seurauksella, että taisi olla kosteata muuallakin, kuin Lauran pöksyissä.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Itse voisin treidata omat söpöt ja jumalaiset kasvoni Brad Pittin vastaaviin. Kaveri on 40 ja näyttää edelleen parikybäseltä. Aika menee eteenpäin ja mimmit vanhenee, mutta Cosmo se hengailisi vaan Oopperassa illasta toiseen ja kotiutuisi aina joku pissis kainalossa. Ois se hienoo.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Viestin lähetti VH87
yhdistettynä Brad Pittin ja Tom Cruisen naamavärkkiin

Kumman laittaisit eteen ja kumman taakse?

Itse valitsisin tietysti kasvojeni paikalle Mara Ahtisaaren perseen. Sieltä persposkien välistä pierrä jutrauttelisin teräviä kommentteja vastaantulijoiden ulkonäöstä. Eivät uskalla nössöt näyttää edes persoonallisilta.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Roman Vopatin naaman ottasin, huono puoli on se, ettei se passaa ruumiinrakenteeseen, niin täytyisi varmaan luottaa Seann William Scotin pärstään tai toinen yhtä "hyvä" vaihtoehto olisi Owen Williamsin naamataulu
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Jokerilogo ja kyllä lähtee.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kaksi naamaa on mielestäni ylitse muiden.
1. Brad Pitt - kelpaa filmitähtösille
2. Matti Nykänen - kelpaa kenelle tahansa
edit: kyllä Davidien (Becks ja Hasselhof) naamavärkkejä voisi myös HARKITA. :D
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tyrkytys kuriin!

Niin. itse haluaisin itselleni sellaisen ihan tavallisen, elikkäs tavisnaaman.

Tämä johtuu tietysti siitä, että olen tällä hetkellä sen verran vetävännäköinen jannu, etten voi liikkua missään, ilman että naikkoset olisivat jatkuvasti roikkumassa berberini helmassa ja vonkaamassa erästä erikoispaikkaani.

Tavisnaamalla joutuisin nähkääs itse vonkaamaan naisilta heidän suosiotaan. Nykyään näin ei ole, vaan olen tukehtumassa tyrkytykseen ja tuputukseen.

Asian tässä valossa voisin ottaa vaikka Mervi Tapolan tahi Dannyn naaman.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Ruotsi
Tottakai ottaisin oman naamani kaikkinen hyvine puolineen.
Huonoja puoliahan naamassani ei ole..

En muutenkaan ymmärrä tätä että joku voisi haluta vaihtaa naamansa. Vähän itseluottamusta....kaipailisin

En minä ainakaan pystyisi elämään millään Viivi Avellanin naamalla.Enkä voisi kuvitellakkaan vaihtavani naama vaikkapa jonkun jatkoaikalaisen kanssa..hyi..
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Mister-Finland
Tottakai ottaisin oman naamani kaikkinen hyvine puolineen.
Huonoja puoliahan naamassani ei ole..
Niin, vaikka lääketiede olisi kuinka kehittynyt, niin en jaksa uskoa että sellaista lärväkirurgia löytyy mistään päin maailmaa, joka olisi valmis irroittamaan Mister-Finland'in kasvot ihan vain sen takia, että saa sitten istuttaa ne kohta takaisin. Perverssiä touhua.

Olen valinnut tulevan vaihtolärväni. Se on ehdottomasti Mister-Finland'in vanha. Saa sekin sitten arvoisensa kropan.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Viestin lähetti Sasha
Nimimerkki E:n leuka kyllä kelpaisi...

Itse kaipaisin Sashan partaa peittämään leukaani...
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Joskus muutos on hyvästä, mutta tässä asiassa se ei olisi. Jos siis naamaa pitäisi vaihtaa, niin ottaisin sen kaverin naaman, joka on useasti bongattu Rinkelinmäen hallista peliä katsomasta, ja on kuulemma ihan minun näköiseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös