Kenen NYKYpelaajien numeroita voisi jäädyttää?

• 1 755
  • 34

Kenen numero pitäs jäädyttää?

• #22 Mika Kortelainen HIFK

Ääniä: 10 10,2%
  • #35 Sakari Lindfors HIFK

Ääniä: 4 4,1%
  • #35 Jarmo Myllys Blues

• #40 Mika Nieminen Ilves

Ääniä: 0 0,0%
  • #41 Raimo Helminen Ilves

Ääniä: 61 62,2%
  • #28 Timo Saarikoski Jokerit

• #22 Pekka Tirkkonen SaiPa

• #8 Janne Ojanen Tappara

Ääniä: 9 9,2%
  • #16 Aleksander Barkov Tappara

Ääniä: 1 1,0%
  • #17 Jari Korpisalo Ässät

Ääniä: 5 5,1%
  • Joku muu, kuka?

• Äänestäjiä
    98

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nykypelaajista ainoastaan Helminen. Nykyään erään joukkueen toimesta minusta loukataan tätä jäädyttämis hommaa. Vaikka nämä ehdotetut pelaajat kylläkin loistavia ovat niin ovatko he legendoja? Minusta sinne kattoon kuuluu ainoastaa legendat.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Ensimmäinen Bluesin jäädytettävä täytyy olla Timo Hirvosen 33, kunhan todella pelaa loppu-uransa täällä. Muita jäädytyskunnian ansaitsevia ei mielestäni ole.

---
Samalla käännänkin katseeni NHL:ään, ja miettiä sieltä puolelta vastaavia kunnianosoituksia:
BUF 39 Dominik Hasek
DET 19 Steve Yzerman
LA 20 Luc Robitaille
NJ 3 Ken Daneyko
NJ 4 Scott Stevens
PIT 66 Mario Lemieux (tämä tosin jäädytettiin ennen comebackiä)

Lisäksi kaksoisjäädytyksenä (MON&COL) 33 Patrick Roy.

Ja listaan laitoin vain yli 35-vuotiaita pelaajia, joilla jäljellä olevia pelivuosia lienee alle viisi.

Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Kasvattajaseura Ässät voisi teoriassa kunnioittaa Saarikosken ja Christian Ruutun paitoja, mutta tuskin kannattaa. Menisi tikkasmaiseksi pelleilyksi.
Ja kun tikkasmaisuus vedettiin mukaan, niin ehkäpä Ässät sitten jäädyttäisi myös liigauransa Ässissä aloittaneen Kortelaisen paidan.

Varoitus! Viesti sisältää huumoria jota kaikki eivät ymmärrä. Eikä ihme.

JanJ

Jäsen
Janos: Et sitten lukenut sitä pienellä painettua tekstiä :)

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Korostaisin sitä että sinne hallin kattoon kuuluu pelaajat sarjassa todella suuret. Katsokaa nyt sinne hallien kattoihin. Kunnioitusta herättää. En nyt alja väittämään että nykypelaajat eivät sitä herättäisi, mutta aika järjettömän hurjia nimiä siellä katossa on ja nykypelaajista ei moni yllä edes lähelle tuota tasoa vaikka loistavia ovatkin.

Ainakaan ässistä en sitä korpisalon paitaa sinne nostaisi, vaikka se korppi niin loistava onkin, ja tärkeitä maaleja on tehnyt. Mutta katsokaa nyt herran jumala ketä siellä on (jos aivan tarkkoja ollaan niin siellä isonmäen katossa ei ole ketään tämä viisastelioille) . Ei se korpisalo sinne kuulu.

Jäädytetyt pelinumerot ovat Heikkilän 2, Javanaisen 4, Ketolan 13 ja Otevrelin 89. Kyllä jarkka kalpenee noiden nimien kohdalla. (tuo Otevrel on tietysti kunnian osoitus ja sinne kuuluu).

Heikkilä, Javanainen, Ketola, Otevrel ja Korpisalo.
Tuota mieltä olen minä.

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti DAF

Luehan itse kirjoittamasi viesti uudelleen. Minä tulkitsin tuon "Myös ehkäpä Myllys" kyllä ehdotukseksi jäädyttää Myllyksen numero. Jos taas tarkoitit jotain muuta, kannattaa selventää kirjoittamalla asioita enemmän auki. Semminkin kun tuolla vaihtoehdoissa on "Jarmo Myllys, Blues"..

Mä kun luulin että tuo joukkue tarkoittaa sitä, että missä mies pelaa.Eikö näin ole? Jos ei niin pyydän anteeksi

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Viestin lähetti rinkeli22
Tässä tuli mieleen joitain Potentiaalisia "jäädytettäviä"

Blues:
Timo Hirvonen -Kyl se on kunnioitettavaa, et edustaa koko (pitkän) uransa samaa liigaseuraa

Enää pitäisi tietää että kuka on Timo Hirvonen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy