Kenen julkkiksen kanssa OLET ryypännyt ?

• 841
  • 8

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Allekirjoittanut jo edesmenneen Cisse Häkkisen kanssa samassa pöydässä paikassa, jossa Cisse viimeisinä vuosinaan paljon aikaansa vietti.

Voittaja

Jäsen
Nimiä en tähän halua laittaa, saattavat paljastaa joillekin kuka Voittaja on...mutta kohtuu paljon maajoukkuetason urheilijoita ja ihan hyvin menestyneitä muusikoita.

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
En ny ehkä ihan ryypänny, mutta eräs julkisuuden henkilö on hakenu mulle ja parille mun kaverille tilkkasen juomaa Alkosta...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselle ei ole väliä, onko ihminen julkkis vai ei. Tärkeintä on se, että viihdyn heidän seurassaan.
Olen ollut tekemisissä päihtyneiden kusipääjulkkisten kanssa, mutta toisaalta myös ns. "hyvien tyyppien" kanssa.

Listaan kuuluu näyttelijöitä, rockmuusikoita kuin toimittajiakin.

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ari Sulanderin kanssa pari vuotta sitten. Sulander ei pelannut seuraavana päivänä olleessa harjoituspelissä.:D

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Cougar
Minähän en viinaksiin koske, mutta olen juonut kupillisen kahvia Pate Mustajärven kanssa...

Siis sinä joit kahvia ja Pate...
Ei vaan onhan mies nähty "liikenteessä" selvinpäinkin (prätkällä).

Itse en ole varsinaisesti mulkk... julkkujen kanssa ryypiskellyt,
lähimpänä taitaa olla se kun pidin strippaus-esitystä paikallisen Doris-juottolan edessä ja Erkki "pastori silli" Saarela pysähtyi katsomaan toviksi...

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Joidenkin jäähokkipelaajien kanssa olen alkoholia nauttinut, mutta mikäli riittää, että samassa ravintolassa on ollut julkkiksia, niin lista onkin jo pidempi.

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Saareloista puheen ollen Niko oli
inttikaveri ja tulihan sinä aikana
muutamaan otteeseen dokattua.
Mut sillon se ei kyllä ollu viel mikään
iso julkkis vaikka oli jo ollu tv sarjoissa.
No, eipä se vieläkään mikään hirvee stara ole.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy