Kenen jatkoaikalaisen kanssa haluaisit olla?

  • 4 830
  • 38

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Azul on jossain ketjussa joskus todennut että on hyvä panemaan. Tommoinen nostaa aina osakkeita.
Käsittääkseni Azul:han on nykyinen TQoFE, joka muotoutui sigusta (I´m) The Queen of fucking everything. (Miksi minä tiedän nämä asiat?? Olen ehkä itsekin suunnitellut joskus bamlaavani hänelle ensin hieman vanhaa stadin slangia höystettynä muutamalla viskillä tarkoituksenani kampata välittömästi, jos suojaus vähänkään putoaisi.)
: )
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Miksei kukaan haluu irstastella mun kaa...? Sovitaan vaan turvasana niin ei mee överiks. Ne Veijon ja Einon kuolemat oli ihan vahinkoja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Turvasanat on vähän nuorten miesten juttuja. Kun aikuiset miehet alkaa hommiin, niin ei siinä sanoja enää muista kun pakarat alkaa punoittaa.
Itsehän kutsun ystäväni "peremmälle" laulamalla tuttavani H.P Baxxterin sanoin: "Faster, Harder, Scooter!!!"

Mulla on viäkin Vespan etulokari aunessa.

PS. Oiskohan jo aika ruuvata korkki kiinni...? Alkaa nää läpät jo väsähtään. Ja huamena tyäpäivä....
 
K

Kiekkokatsoja

PS. Oiskohan jo aika ruuvata korkki kiinni...? Alkaa nää läpät jo väsähtään. Ja huamena tyäpäivä....
Entisaikaan olisi ollut helpompaa. Silloin homous luokiteltiin sairaudeksi, ja pystyi soittamaan pomolle, jäävänsä sairaslomalle.
Etkö yhtään ole kateellinen @Partakus nimimerkille, kun vei sun tavoitteleman nimimerkin? Ainakin viestiesi perusteella haaveilit hänestä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös