Vähän sivuraiteille eksyen, mutta kuitenkin aihetta sivuten:Jos Ässät putoaa, käyn irrottamassa Lukon wagonista pyörän, mikäli ovat vielä jatkossa. Sitten hyppään Ilveksen ja/tai HIFKn vankkureihin.
En osaa muiden puolesta sanoa, mutta itselle tuli aikanaan tuolla pääkaupunkiseudulla asuessa sellainen pieni tykästyminen IFKhon. Muutama työkaveri oli IFK-fani ja siitä kai sitten. Porista en ole, enkä ikinä siellä asunutkaan, tuskin edes tulen asumaan siellä.Vähän sivuraiteille eksyen, mutta kuitenkin aihetta sivuten:
Osaatko sinä (tai miksei joku muukin) sanoa, että mistä tämä ässät-hifk-asetelma on lähtöisin? Siis itse Porissa asuessa jo huomasin, että hifk-matsit kiinnostivat porilaisia keskimääräistä enemmän, mutta samalla hifkille myös toivottiin menestystä. Ja samaa havaitsin myös osittain Helsingin suunnalta. Koska maantieteellisesti tätä yhtälöä en ole koskaan osannut yhdistää mitenkään mihinkään, niin onko taustalla jotain tarinaa vai onko se vaan jostain tuntemattomasta syystä näin?
Onkohan tuossa lopulta mitään erityistä yhtälöä? Ainakin Jyväskylässä HIFK on lähes aina ollut hyvin pitkälti mielenkiintoisin ja suosituin vastustaja, sekä sille on myös samalla toivottu menestystä. Brändi myy.Vähän sivuraiteille eksyen, mutta kuitenkin aihetta sivuten:
Osaatko sinä (tai miksei joku muukin) sanoa, että mistä tämä ässät-hifk-asetelma on lähtöisin? Siis itse Porissa asuessa jo huomasin, että hifk-matsit kiinnostivat porilaisia keskimääräistä enemmän, mutta samalla hifkille myös toivottiin menestystä. Ja samaa havaitsin myös osittain Helsingin suunnalta. Koska maantieteellisesti tätä yhtälöä en ole koskaan osannut yhdistää mitenkään mihinkään, niin onko taustalla jotain tarinaa vai onko se vaan jostain tuntemattomasta syystä näin?
Vähän sivuraiteille eksyen, mutta kuitenkin aihetta sivuten:
Osaatko sinä (tai miksei joku muukin) sanoa, että mistä tämä ässät-hifk-asetelma on lähtöisin?
Koska maantieteellisesti tätä yhtälöä en ole koskaan osannut yhdistää mitenkään mihinkään, niin onko taustalla jotain tarinaa vai onko se vaan jostain tuntemattomasta syystä näin?
3. Kimmo Kuhta on kova äijä.
Yksi syy miksi HIFK:n kannattajia on historiallisesti Ässät kiinnostanut on kai se että Porista on sinne tullut kovia pelaajia, kuten Juha Rantasila, Pekka Rautakallio ja Christian Ruuttu. Jotka kaikki ovat myös heti sopeutuneet täydellisesti IFK-brändiin, toisin kuin esimerkiksi oululainen Kari Jalonen jonka visiitti jäi torsoksi.Vähän sivuraiteille eksyen, mutta kuitenkin aihetta sivuten:
Minä olen teidän vähäisissä porukoissa mukana.Aika vähän porukkaa Lukon wagonissa ja hyvä niin. Mitä vähemmän porukkaa sen parempi.
Aika vähän porukkaa Lukon wagonissa ja hyvä niin. Mitä vähemmän porukkaa sen parempi.
Kyyti on liian lyhyt..Aika vähän porukkaa Lukon wagonissa ja hyvä niin. Mitä vähemmän porukkaa sen parempi.
No teillä sentään tungosta verrattuna Tapparan wagoniin. Meillä sai jo lipuntarkastaja lähtöpassit vähäisten hommien takia.Aika vähän porukkaa Lukon wagonissa ja hyvä niin. Mitä vähemmän porukkaa sen parempi.
No teillä sentään tungosta verrattuna Tapparan wagoniin. Meillä sai jo lipuntarkastaja lähtöpassit vähäisten hommien takia.
Kai teitä nyt se satakunta ainakin on? Sehän on monta vaunullista.Aika vähän porukkaa Lukon wagonissa ja hyvä niin. Mitä vähemmän porukkaa sen parempi.
Mitä vähemmän porukkaa, sitä kevyemmin vaunu kulkee maaliin saakka. Kunhan vain löpö riittää.Aika vähän porukkaa Lukon wagonissa ja hyvä niin. Mitä vähemmän porukkaa sen parempi.