Kenelle soisit mestaruusjuhlat 2006?

  • 17 012
  • 180

Favor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Edmonton Oilers.
Periaatteessa aivan sama kuka voittaa mestaruuden, kunhan se ei ole Kärpät. Pikkuhiljaa alkaa puuduttamaan tuo Kärppien menestys. Olin vielä sen ensimmäisen mestaruuden aikana suhteellisen iloinen Kärppien puolesta mutta liika on liikaa. Toisaalta soisin ehkä mieluiten pojan Poriin, koska se ei ole siellä vähään aikaan ollut. Ihan mukava olisi myös jos HPK veisi mestaruuden, mutta se ei taida olla mahdollista koska jonkunhan se pronssikin on otettava.
 

scholl

Jäsen
Otetaan lainaus marraskuulta
scholl kirjoitti:
Jos HIFK kämmää varman mestaruuden niin silloin suon mestaruuden Bluesille.

Saakelin IFK, kun mestaruutta ei tullut, vaikka olin siitä aivan varma. No Blues oli vielä huonompi, joten onnitteluun Poriin mestaruudesta.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ässät, ehdottomasti. Eikä pelkästään siksi, että patapaitojen voittaessa allekirjoittaneen ei tarvitsisi itse kustantaa vapuksi kirkasta pulloa... : ) Olisi hienoa nähdä kaksi huippuäijää (Olli Lindholm & Simo Frangen) koko kesän ajan Ässien pelipaita päällä! Ensimmäiset maistiaiset tästä luvassa Raumanmeren juhannus viikonloppuna... ; )
 

ale

Jäsen
Siis ehdottomasti JERELLE. Oma pokaali JERELLE niin ei tarvitse kiukutella ja tehdä katoamistemppuja niinkuin murkkuikäiset teini tytöt. Valintani on JERE.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös