Kenelle soisit mestaruuden?

  • 4 980
  • 58

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
jonssonin tapaan Ilvekselle jo pelkästään Raipen takia ja toinen joka ei ihan niin kauheasti harmittaisi on Pelicans. Pitkään rämpinyt porukka ansaitsee ainakin mun sympatiapisteet.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Joku seura mikä ei ole voittanut lainkaan tai pitkään aikaan olisi hyvä vaihtelu. Näkisin mielelläni mestaruusen esimerkiksi POrissa jossa olisi varmaan hulinaa vuosikausia sen jälkeen. Lisäksi Pelicans olisi varmaan aika mielenkiintoinen mestari.

Naapurin Ilvekselle en taas sitten toivoisi menestuystä. Enkä toisaalta Lukolle tai JYPille. Ilvekselle tietenkään Tapparan miehenä, ja nuo kaksi ovat vaan jonkinasteisia ärsykkeitä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
SaiPa se ei todennäköisesti ole. Toissakaudella ehkä siihen olisi voinut olla saumoja isojen kontatessa ja roosterin ollessa enemmän kuin kohdallaan, niin sanotaanko vaikka, että Pelsut. Ara on symppis. :D Eikä se IFK:kaan mikään vastenmielinen vaihtoehto ole.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilves tai Pelicans. Varsinkin Pelicans on tehnyt hienoa työtä laajalla rintamalla viime vuosina. Siispä, Pelicans.
 

Saamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, osa sydämestä JYP:ille
JYPille, mutta koska olen muutenkin hieman JYP-ystävällinen TPS-fani, niin kai mun pitää JYPin iäksi tarjota myös toista vaihtoehtoa. Pelicans.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jompikumpi koski-kaupungin joukkueista ehdottomasti. (OT:Pelicansille soisin pronssia.) Blues on omalla kohdalla outo joukkue, kun ei herätä minkäänmoisia tuntemuksia vastaan, tai puolesta, mutta annetaan heillekin sympaattinen finaalipaikka.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Oletetaan, että suosikkijoukkueesi pelaa loistavan kauden, mutta häviää mielestäsi epäoikeutetusti finaalisarjan keväällä: mille toiselle joukkueelle soisit mestaruuden?
Jos Blues häväisi sm-liigan finaalin, niin saisin siitä niin paljon vittuilua eräältä IFK:ta kannattavalta sukulaiseltani, että pakko on tähän kysymykseen vastata: Jokerit. :)
 

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Kyllä sen soisin Ässille mieluiten jos omaa joukkuetta (HIFK) ei saa valita.

Näin on itsellänikin ollut vuosikaudet.

Tänä vuonna olen myös iloinen, että JYP ja Pelicans pärjäävät. JYP lähinnä koska uskalsivat panostaa ja toivat paljon mielenkiintoisia nimiä liigaan.

Pelicans. Pelaa hienoa kiekkoa ja pienen seuran nouseminen isojen rinnalle on aina hienoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös