Sen verran tulin katumapäälle ja ehdottaisin Ylli, Toke ja Roisto ulos.Muut saa vielä jatkaa kun ei ole kaikkia varaa vaihtaa.Valmennustiimi ja kapteeni,kiitos ja näkemiin.
Pekko myös. Tää nykyPekkokin on ihan paska.Sen verran tulin katumapäälle ja ehdottaisin Ylli, Toke ja Roisto ulos.Muut saa vielä jatkaa kun ei ole kaikkia varaa vaihtaa.
Sekin vielä..Pekko myös. Tää nykyPekkokin on ihan paska.
tää on tärkein imoPekko myös. Tää nykyPekkokin on ihan paska.
Ei tana….kuulkas pojat minä en sitten lähden mihinkään. Niin kauan kuin Liipolan mies on puikoissa niin minä olen mukana kuvioissa. Olen sentään liipolan Hasekin vasen pikku varvasPekko myös. Tää nykyPekkokin on ihan paska.
Otat betonilla huomenna kunnon etkot ennen Iskulle tuloa ja tuot edes sen YV - tanssin takaisin niin saat Yllimäisesti vähän lisäaikaa...Ei tana….kuulkas pojat minä en sitten lähden mihinkään. Niin kauan kuin Liipolan mies on puikoissa niin minä olen mukana kuvioissa. Olen sentään liipolan Hasekin vasen pikku varvas
Tehdään homma käänteisesti ja taputetaan Pekko takaisin kaltereiden taakse Isku Areenan mediakuutiolla?Pekko myös. Tää nykyPekkokin on ihan paska.
On muuten paskin mainos Lahen jäähallin historiassa.Tehdään homma käänteisesti ja taputetaan Pekko takaisin kaltereiden taakse Isku Areenan mediakuutiolla?
Sopii toisaalta hyvin seuran imagoon..On muuten paskin mainos Lahen jäähallin historiassa.
Sama juttu,yrittänyt ajatella aukenevan mutta kuten pari kuukautta sitten kirjoitin koppi ei ole hallussa..silloin naurettiin sille.Ei tana…vaikka eilen olin sitä mieltä että seison suurenjohtajan rinnalla hamaan loppuun saakka mutta nyt alkaa pelinkin kärsivällisyys loppumaan…,ettänyt pitäisi tehdä jotain aivan niin kuin aikuisten oikeasti. Tämä solmu ei aukene Yllin kanssa
Samansuuntaisia ajatuksia itsellänikin ollut pidemmän aikaa. Jos pelaajat eivät pelaa valmentajalle niin tällaista on jälkiSama juttu,yrittänyt ajatella aukenevan mutta kuten pari kuukautta sitten kirjoitin koppi ei ole hallussa..silloin naurettiin sille.
No miksi ihmeessä se Tamperelainen puolustustajien peluuttaja pitäisi säästää?Päävalmentaja,Virta ja kapteeni ulos!
Sitä en tiedä...hänestä ei ole kommentteja erityisesti,että olis epäonnistunut mutta ei ole mitään sitäkään vastaan jos lähtee samalla mikäli seuralla on varaa...No miksi ihmeessä se Tamperelainen puolustustajien peluuttaja pitäisi säästää?
Samanlaiset fibat mulla on tästä kapteenista myös.Samansuuntaisia ajatuksia itsellänikin ollut pidemmän aikaa. Jos pelaajat eivät pelaa valmentajalle niin tällaista on jälki
Koko setti uusiksiSitä en tiedä...hänestä ei ole kommentteja erityisesti,että olis epäonnistunut mutta ei ole mitään sitäkään vastaan jos lähtee samalla mikäli seuralla on varaa...
Käy sekin.Koko setti uusiksi
Bussikuski penkin taakse?Bussikuski: someklippien perusteella hauska kaveri