Kenelle potkut seuraavaksi?

• 27 169
  • 125

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Ei siinä kauaa mene, kun puheet seurasta, jossa on menty oikeaan suuntaan ja asioita tehty vain oikein, kääntyy siihen että mitään muuta ei olekaan, kuin paskaa. Näin käy kaikille seuroille jossain kohtaa vuorollaan.

En oikeastaan näe tämän kauden kasaamisessa mitään virheitä sen enempää, kuin viime ja toissa kaudessa, jotka päättyivät hopeaan. Haluttiin antaa uudelle valmentajalle mahdollisuus. Se kannattiko samaan aikaan satsata kovasti joukkueeseen, niin reilua valmentajalle, mutta riski seuralle. Ja nyt asiat lähtivät väärään suuntaan, ja yleisömäärät jo ennen nähtyä floppia vauhdittivat alamäkeä omalla panoksellaan. Kierre oli valmis. Se nyt oli vaan ajan kysymys, koska se huono kausi tulee, toivon vaan ettei oikeasti olla ihan all-in tässä kiinni kuitenkaan.

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Pekko myös. Tää nykyPekkokin on ihan paska.
Ei tana….kuulkas pojat minä en sitten lähden mihinkään. Niin kauan kuin Liipolan mies on puikoissa niin minä olen mukana kuvioissa. Olen sentään liipolan Hasekin vasen pikku varvas

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Ei tana….kuulkas pojat minä en sitten lähden mihinkään. Niin kauan kuin Liipolan mies on puikoissa niin minä olen mukana kuvioissa. Olen sentään liipolan Hasekin vasen pikku varvas
Otat betonilla huomenna kunnon etkot ennen Iskulle tuloa ja tuot edes sen YV - tanssin takaisin niin saat Yllimäisesti vähän lisäaikaa...

Suosikkijoukkue
Ei tana…vaikka eilen olin sitä mieltä että seison suurenjohtajan rinnalla hamaan loppuun saakka mutta nyt alkaa pelinkin kärsivällisyys loppumaan…nyt pitäisi tehdä jotain aivan niin kuin aikuisten oikeasti. Tämä solmu ei aukene Yllin kanssa

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tana…vaikka eilen olin sitä mieltä että seison suurenjohtajan rinnalla hamaan loppuun saakka mutta nyt alkaa pelinkin kärsivällisyys loppumaan…,ettänyt pitäisi tehdä jotain aivan niin kuin aikuisten oikeasti. Tämä solmu ei aukene Yllin kanssa
Sama juttu,yrittänyt ajatella aukenevan mutta kuten pari kuukautta sitten kirjoitin koppi ei ole hallussa..silloin naurettiin sille.

Suosikkijoukkue
Sama juttu,yrittänyt ajatella aukenevan mutta kuten pari kuukautta sitten kirjoitin koppi ei ole hallussa..silloin naurettiin sille.
Samansuuntaisia ajatuksia itsellänikin ollut pidemmän aikaa. Jos pelaajat eivät pelaa valmentajalle niin tällaista on jälki

Kalaleipä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voidaan antaa potkut KAIKILLE, toimistoa myöten, paria poikkeusta lukuunottamatta:

Laukkanen: tehnyt hyvää työtä, tämä kausi toki farssi.

Kumpula(+ muut omat junnut(sellaiset ketkä junnuikäisiä)): Kumpula tänään mielestäni hyvä, ja näyttänyt muutenkin ihan pirteältä. Muutenkin junnuissa on tulevaisuus, esimerkiksi Niemisestä tulee hyvä pakki mikäli loukkaantumiset eivät pilaa miestä.

Huolto: Korjus ja kumppanit saavat puhtaat paperit

Bussikuski: someklippien perusteella hauska kaveri

Barto: Se on Barto

Lasch: Junnut tarvii mentoria

Seksi-Lasse: osaa maalinteon

Kaikki muut: Kenkää ja heti, kiitos

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy