Keltaset kypärät?

  • 2 311
  • 9
Tila
Viestiketju on suljettu.
Mikä tää juttu on ku Jokerit-faneilla näyttäis olevan peleissä päässään niinku keltaset rakennusmiesten kypäpät? Vai mitä ne on? Miksi?

Joo en ole lukenut kaikkia ketjuja läpi tai hakenut Googlella, mut tähän saa varmaan täältä suht suoran vastauksen.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pistetään nyt tähän ketjuun kyssäri Väänäsen paidasta. Miksi Väänäsen numeot ovat ommeltu niin pitkälle toisistaan? Ne on huomattavasti pidemmällä toisistaan kuin muilla ja vieraspaidassa on sama homma, eli ei liene vahinko.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
ne "keltaiset kypärät" on tietysti... sikahatut!!
 

gege dA mAn

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser
Viestin lähetti lintu
Pistetään nyt tähän ketjuun kyssäri Väänäsen paidasta. Miksi Väänäsen numeot ovat ommeltu niin pitkälle toisistaan? Ne on huomattavasti pidemmällä toisistaan kuin muilla ja vieraspaidassa on sama homma, eli ei liene vahinko.

Itsekin olen tätä kummastellut ja se on pahasti hämännyt aina Ossin pelatessa.
Vastausta en kuitenkaan tiedä. Syy voisi olla siinä, että Ossi on tullut viimeisenä joukkueeseen. Siis hänen paidan kohdallaan on ollut eri henkilö tekemässä tätä hommaa tjsp.
 
Viestin lähetti gege dA mAn
Itsekin olen tätä kummastellut ja se on pahasti hämännyt aina Ossin pelatessa.
Vastausta en kuitenkaan tiedä. Syy voisi olla siinä, että Ossi on tullut viimeisenä joukkueeseen. Siis hänen paidan kohdallaan on ollut eri henkilö tekemässä tätä hommaa tjsp.

Ei varsinaisesti vastaus tähän kysymykseen, mut Ossihan pelas paita AINA housuissa, siitä kaveri oli helppo tunnistaa.

Ossin ollessa jäällä ei kai mennyt maalin maalia omiin finaaleissa? Se on helvetin hyvin siihen nähtynä et kaveri on ykköspakkiparissa ja pelas (ykkös)alivoimaa jatkuvasti. Mä en ekasta finaalista oo ihan varma, mut nää finaalit 2-4 katoin kyl tarkasti ettei menny. Väittäsin, että oli vähintäänkin finaaleiden paras puolustava pulustaja.

Ja nyt kun NHL "väkisinkin" syksyllä alkaa, niin tervetuloa taas takasin Ossi "meille" Avsiin.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti gege dA mAn
Itsekin olen tätä kummastellut ja se on pahasti hämännyt aina Ossin pelatessa.
Vastausta en kuitenkaan tiedä. Syy voisi olla siinä, että Ossi on tullut viimeisenä joukkueeseen. Siis hänen paidan kohdallaan on ollut eri henkilö tekemässä tätä hommaa tjsp.

Onhan tämä kuitenkin selvää edistystä 90-luvun paitoihin. Silloin uusien, kesken kauden tulleiden pelaajien paidat pukattiin painoon ja ne sieltä hyvin tulivatkin. Fontti oli vain aivan erilainen kuin muulla joukkueella. Mm. 1997-98 tällaista tapahtui.

Puhumattakaan fanipaitojen "autenttisuudesta". Ne ovat lähinnä vitsikkäitä painotuotteita.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Viestin lähetti MC61
Puhumattakaan fanipaitojen "autenttisuudesta". Ne ovat lähinnä vitsikkäitä painotuotteita.

Tästä tärkeä pointti kehiin. Onko faniyhdistyksen toimesta (varmaankin on) kyselty syytä tähän oikeiden pelipaitojen puuttumiseen valikoimista?

Miksi näitä ei ole saatavilla? Mieluiten sitä sellaisen hankkisi, vaikka sitten ihan kaikkien sponsorimainostenkin kera.
 
Viestin lähetti Tomppa#74
Tästä tärkeä pointti kehiin. Onko faniyhdistyksen toimesta (varmaankin on) kyselty syytä tähän oikeiden pelipaitojen puuttumiseen valikoimista?

Miksi näitä ei ole saatavilla? Mieluiten sitä sellaisen hankkisi, vaikka sitten ihan kaikkien sponsorimainostenkin kera.

Mä en tiedä miten Jokereilla, mut ainakin mun serkulla on Kärppien paita ja mulla Ässien paita, joista puuttuu hihanumerot. Puuttuuko Jokerienkin (vai Jokereittenkin vai Jokereidenkin) paidoista hihanumerot?
 

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti Tomppa#74
Tästä tärkeä pointti kehiin. Onko faniyhdistyksen toimesta (varmaankin on) kyselty syytä tähän oikeiden pelipaitojen puuttumiseen valikoimista?

Miksi näitä ei ole saatavilla? Mieluiten sitä sellaisen hankkisi, vaikka sitten ihan kaikkien sponsorimainostenkin kera.

Manskulla finski-stadionin vieressä on sellanen kauppa kun Hockey Corner siellä on aina/aika usein myytävänä näitä aitoja paitoja.. Lisäksi kyseisessä kaupassa on myös esim. jullipelaajien käytettyjä hanskoja etc...

Toinen hyvä mesta on e-bay.com siltäkin kyseisiä paitoja löytyy.. Tosin hintaa riittää..
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Tomppa#74
Tästä tärkeä pointti kehiin. Onko faniyhdistyksen toimesta (varmaankin on) kyselty syytä tähän oikeiden pelipaitojen puuttumiseen valikoimista?
Kyselty on. Paidat tulisivat maksamaan pitkälle yli 300 euroa eikä Virmanen näe tässä markkinarakoa. Pitäisi kuulemma tilata enemmän kuin jengi on valmis ostamaan.

Katsotaan uudelleen kun paidantoimittaja vaihtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös