Keltaisen kuutamon suolla

  • 22 919
  • 128

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ollut kyllä uskomaton kausi. Pelejä en ole jaksanut enää seurata livenä vähään aikaan, mutta pelkästään yleistä kuvaa seuraamalla voi tehdä päätelmiä:

- 4 maalin johdon menettäminen KooKoolle päätöserässä
- Tappio SaiPalle viikon ainoassa Liiga-ottelussa
- Johdon menettäminen Sportille viimeisellä sekunnilla
- Joukkueen pelaajat kännissä perjantai-iltana

Pidän lähes mahdottomana, että Lukko taistelisi tänä vuonna mestaruudesta. Taas ollaan tässä tilanteessa, ja nyt on vasta hädin tuskin joulukuu. Resurssit huippuluokkaa ja materiaali paperilla selvästi top-6.

Ei tämä nyt ihan samaa ole kuin ketjun avaushetken nurkille sijoittuvat kaudet, mutta eipä tässä vuosien varrella ole hirveän montaa onnistunutta kautta ollut. RD, Kalle ja Virta toivat hetkeksi uskottavuutta, mutta aikamoista sekoilua ja amatöörimäistä puuhastelua ollut suurimman osan ajasta.
 

EngAge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tänään joku oikeen ***** likanen tuurivoittomaali ja päästään suosta vähän ulos samalla upottaen tepsiä sinne samaiseen suohon.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Toivottavasti kävelivät eilen takaisin kotiin
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tämä palsta alkaa olla kuutamolla.

Vastakkainasettelua, tukahduttamista, vähättelyä, itsensä asettamista muiden yläpuolelle, pätemistä, liekittäjiä, pikku palomiehiä, moderointia, huumorintajuttomuutta, tahallaan väärinymmärtämistä, oikean keskustelun puutetta, polle-positiivareita, nikke -negatiiveja...

Itse edustan varmaan jokaista ominaisuutta. Hyvällä hetkellä jopa positiivisuutta Bjurströmin nami-nami hengessä.

Anonyymi palsta, jossa on helppo aukoa päätä varjoista. Joskus olisi kiva nähdä isommassa mittakaavassa, että minkälaista veijoa siellä ruudun toisella puolella todellisuudessa on? Ne harvat, jotka olen tavannut, ovat olleet mukavia tyyppejä. Ei yllämainitusta listasta tietoakaan.

Eli toivoa varmasti on.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
....
Anonyymi palsta, jossa on helppo aukoa päätä varjoista. Joskus olisi kiva nähdä isommassa mittakaavassa, että minkälaista veijoa siellä ruudun toisella puolella todellisuudessa on? Ne harvat, jotka olen tavannut, ovat olleet mukavia tyyppejä. Ei yllämainitusta listasta tietoakaan.
....
Täällä 72v eläkeläinen, joka aloitti Raumalla 1957 Lukon otteluiden seurantaa ns. Lukon kentällä Aku-Pekan ollessa fanituksen kohde. 1963 Äijänsuolla todistin 1. mestaruutta. Vuodesta 1970 eli nyt jo 53 vuotta olen asunut Tampereella - yritän olla 3 kautta Tappara-fani (koska työkaveri tarjosi kausikortin), mutta ei siitä mitään tullut. Jonnekin tänne olen aiemminkin kirjoittanut "oman Lukko-historiani". Niin kauan tulee Lukko pysymään sydämessä, kun se sykkiä (siis sydän) jaksaa. Samaa mieltä Takahiuksien kanssa palstasta....
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Täällä 72v eläkeläinen, joka aloitti Raumalla 1957 Lukon otteluiden seurantaa ns. Lukon kentällä Aku-Pekan ollessa fanituksen kohde. 1963 Äijänsuolla todistin 1. mestaruutta. Vuodesta 1970 eli nyt jo 53 vuotta olen asunut Tampereella - yritän olla 3 kautta Tappara-fani (koska työkaveri tarjosi kausikortin), mutta ei siitä mitään tullut. Jonnekin tänne olen aiemminkin kirjoittanut "oman Lukko-historiani". Niin kauan tulee Lukko pysymään sydämessä, kun se sykkiä (siis sydän) jaksaa. Samaa mieltä Takahiuksien kanssa palstasta....
Hieno mies <3
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jos lähdetään järjestämään:

- Miitti pelin yhteyteen erikseen varatussa tilassa

Vai

- Esimerkiksi kesällä jossain erikseen varatussa tilassa
 

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Onko yhtään ajateltu jo, pitääkö mahdollisessa miitissä esittäytyä jotenkin vai tullaanko vaan incognito vai peräti ”kommandona”? :-) Meinaan, että pitäisikö tilaisuuteen hankkia riittävästi turvamiehiä/-naisia, ettei heti ala turpaanvetokisoja!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Onko yhtään ajateltu jo, pitääkö mahdollisessa miitissä esittäytyä jotenkin vai tullaanko vaan incognito vai peräti ”kommandona”? :-) Meinaan, että pitäisikö tilaisuuteen hankkia riittävästi turvamiehiä/-naisia, ettei heti ala turpaanvetokisoja!

Ajattelisin, että incognito ja jokainen päättää itse kehtaako nimimerkkiään paljastaa. :)

Jos tarpeeksi jengi haluaa niin alkuun voisi olla pienimuotoisesti jokin tila / pub ennen peliä.

Voisin laittaa alustavan ilmoittautumisen pystyyn jossain kohtaa, katsotaan sitten onko riittävä määrä kirjoittelijoita tulossa.
 

kärkikynä22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ajattelisin, että incognito ja jokainen päättää itse kehtaako nimimerkkiään paljastaa. :)

Jos tarpeeksi jengi haluaa niin alkuun voisi olla pienimuotoisesti jokin tila / pub ennen peliä.

Voisin laittaa alustavan ilmoittautumisen pystyyn jossain kohtaa, katsotaan sitten onko riittävä määrä kirjoittelijoita tulossa.
Mites jos ala-ikäisiä kirjottajia haluaa tulla?
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan hieno idea. Vaikka palstalla on luonnollisesti kovastikin erimielistä porukkaa aina välillä, niin livenä varmasti juttu luistaisi hyvässä hengessä.
Kurkkasin topicin avausviesteihin ja siellä vilahtelivat nimet Laiho, Tolvanen, Korhonen... tuli jotenkin sellainen lämmin olo ja usko tähän kauteen palasi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös