Mainos

Keltaisen kuutamon suolla 2007-08

• 12 309
  • 44

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
...Eli kovin suuria odotuksia ei tältäkään pohjalta katsottuna uskalla säälipleijareita ajatellen ladata.

Ainut odotukseni on Siklenka-Nickerson.

On ollu pojat hieno kausi! Näitä lisää. Onko koskaan mennyt kaksi kautta putkeen näin päin vittua odotuksiin nähden? Paljonko paloi rahaa yhteensä, 4 milliä?

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta on se niinkin että helvetin perkeleen huonoja joukkueita tossa sarjassa ovat myös TPS, SaiPa, HPK, KalPa ja Ässät kun eivät Lukkoa ohittaneet. Ajatelkaa nyt, melkeinpä voi sanoa että ennen marraskuun 3. päivä alkanutta ensimmäistä maaottelutaukoa hankituilla pisteillä Lukko sinnitteli koko loppukauden 10 joukossa.

rinkeli22

Jäsen
Mutta on se niinkin että helvetin perkeleen huonoja joukkueita tossa sarjassa ovat myös TPS, SaiPa, HPK, KalPa ja Ässät kun eivät Lukkoa ohittaneet. Ajatelkaa nyt, melkeinpä voi sanoa että ennen marraskuun 3. päivä alkanutta ensimmäistä maaottelutaukoa hankituilla pisteillä Lukko sinnitteli koko loppukauden 10 joukossa.

Kohtuullinen suoritus Lukolta venyä kympin sakkiin, kun kaksi jengiä heitti hyvissä ajoin hanskat tiskiin ja kolmella ei missään vaiheessa kunnon yritystä ollutkaan tämän kauden suhteen.

Mitäs mieltä muuten olette siitä, että olisiko Sport, TuTo vai Jukurit pelityyliltään sopivin vastustaja sitten vuoden päästä?

En tiedä oikein mihin ketjuun tämän laittaisin, mutta kysytään nyt vaikka täällä. Kenellä olikaan se veto kiinni siitä, kumpi tekee enemmän tehoja, Toporowski vai Pihlman? Ja mitä olikaan panoksena?

Kyselee nimimerkki utelias ja epätietoinen.

E: Kiitos nopeasta vastauksesta. Muistelinkin, että viinaan se veto liittyi. Joko on pullo vaihtanut omistajaa, mietinpä vain tässä...

Viimeksi muokattu:

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
En tiedä oikein mihin ketjuun tämän laittaisin, mutta kysytään nyt vaikka täällä. Kenellä olikaan se veto kiinni siitä, kumpi tekee enemmän tehoja, Toporowski vai Pihlman? Ja mitä olikaan panoksena?

Kyselee nimimerkki utelias ja epätietoinen.
Nimimerkit jupster ja proffa#8 löivät pisteistä noin viikkoa ennen kuin Pihlmanin sopimus julkistettiin eli 13. toukokuuta. Panoksena oli allaolevien viestien mukaan Leijona-viinapullo. Lopputuloshan oli Pihlman 20+29=49, Toporowski 12+22=34. Vedonlyöntiviestit JYP-osion Ensi kauden hankinnat -ketjusta:
Olen aika varma, että jos Pihlman ensi kaudella hurrikaani paidassa pelaa niin Tuomas tekee enemmän pisteitä, kun topperi.. Ettei mene kinasteluksi niin ehdotan vetoa arvon Jupsterin kanssa?
Totta helvetissä otan helpot rahat/viinat pois. Kai muistat, että Topperi teki viime kaudella 53 pistettä? Sama kenttä ensi kaudellakin koossa..Näin Suomen voiton kunniaksi laitetaanko panokseksi Leijona-viinapullo?

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Mitäs mieltä muuten olette siitä, että olisiko Sport, TuTo vai Jukurit pelityyliltään sopivin vastustaja sitten vuoden päästä?
Eikös kerhon tulevasta karsintavastustajasta kannattaisi keskustella jossain siihen paremmin sopivassa ketjussa.

Itse ketjun aiheesta, että nyt ollaan sen verran suolla upoksissa, jotta suunta ei voi olla enää kuin ylöspäin. Tosin tällä kaudella tuskin muutosta on enää odotettavissa, mutta tulevana kesänä suo kuivataan ja vaara siihen uppoamiseen poistuu. Ellei kuivata niin joku fiksu laittaa siihen ainakin pitkospuut ja homma sujuu huomattavasti jouheammin.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Pitkähkön hiljaiselon jälkeen taidan kirjoittaa pari riviä. Playoffit on oma maailmansa. Tässä joku vuosi takaisin runkosarjan sijalta 8 noustiin Ruotsissa mestariksi. Oikeastaan Playoffien menestyminen tai menestymättömyys ratkaisee lopulta sen tärkeimmän eli lopullisen onnistumisen. Nyt oikeastaan vasta aletaan pelaamaan niitä pelejä, joissa joukkueiden lopullinen kunto ja joukkuehenki punnitaan. Pidetään Lukolle peukkuja, vaikka vaikeaa allekirjoittaneen äkkiseltään onkin uskoa Lukon pääsevän voittajana Ilves-sarjasta kuluneen runkosarjakauden näyttöjen perusteella..

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mistä tietää, että Lukko on voittanut ottelun?

No toki siitä, ettei Lukko-osiossa ole uusia viestejä juuri nimeksikään, kun kaikki keskittyy teroittamaan puukkojaan.

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mistä tietää, että Lukko on voittanut ottelun?

No toki siitä, ettei Lukko-osiossa ole uusia viestejä juuri nimeksikään, kun kaikki keskittyy teroittamaan puukkojaan.

Toden totta. Minullakin oli valmiina jo pitkä lista sarkastisia kritiikkejä alkaen Lukon johtokunnasta päätyen huoltajien kyvyttömyyteen. Kuinka kauan tämä hämmennyksen tila kestää? Pääsenkö jo tänä iltana tykittämään mukahauskat valitukseni tänne?

Toivottavasti en.

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Ilveksellä ei ole mitään jakoa Kärppien kanssa. Runkosarjan ylivoimaisesti vieneet oululaiset hoitavat itsensä jatkoon suoraan neljässä ottelussa. Korkeintaan Ilves voittaa yhden pelin, mutta senkin kotikaukalossaan Tampereella. Siis Kärpät 4-0 (4-1)"

11.3.2008 Janne Rantanen, UR,

Mitäpä arvon palstaveljet veikkaavat, mikä olisi Rantasen mieli, jos Lukko olisi punnertanut tasoihin, jatkoajalla ohi ja tänään kohtaisivat Raksilassa poromiehet? Hioisiko keltasinilasit tekstin särmiä hieman? Olisiko Lukko yllätysvalmis ottelusarjan mustahevonen, joka Toivolan pudotuspelikiekolla haastaisi hyvänä päivänä kenet tahansa?

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
Mitäpä arvon palstaveljet veikkaavat, mikä olisi Rantasen mieli, jos Lukko olisi punnertanut tasoihin, jatkoajalla ohi ja tänään kohtaisivat Raksilassa poromiehet? Hioisiko keltasinilasit tekstin särmiä hieman? Olisiko Lukko yllätysvalmis ottelusarjan mustahevonen, joka Toivolan pudotuspelikiekolla haastaisi hyvänä päivänä kenet tahansa?
En tiedä Rantasesta mutta itse olen ehdottomasti sitä mieltä että lukosta olisi ollut enemmän haastettä kärpille kuin ilveksestä. Ilves on lukkoa parempi mutta lukon "pelityyli" on vittumaisempi kärpille.

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä Rantasesta mutta itse olen ehdottomasti sitä mieltä että lukosta olisi ollut enemmän haastettä kärpille kuin ilveksestä. Ilves on lukkoa parempi mutta lukon "pelityyli" on vittumaisempi kärpille.

No olisi varmasti ollut, kun se oli mysteeri myös Lukon joukkuelle.

Viimeksi muokattu:

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No olisi varmasti ollut, kun se oli mysteeri myös Lukon joukkuelle.

Niinpä, sitten kun vielä mietitään Kärppien hyökkäyskalustoa ja Lukon alakerran sankareita, olisi muutaman pelin lopputulos voinut olla jotain muuta kuin jalkapallotuloksia.

Tosin Lukon hävitessä 8-2 olisi käytöstä poistunut (siunaus sille, halleluja!) supervalmentajamme tietenkin pistänyt hyökkääjien piikkiin ettei tehty 7 maalia enemmän.

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Kärpät-Lukko 5-2
Lukko-Kärpät 1-3
Kärpät-Lukko 2-0
Lukko-Kärpät 3-5

No, olkookin vaikka kuinka vittumaista pitkiä päätyyn ruiskivaa joukkuetta vastaan pelata, niin ainahan voittamisen mukava tunne lievittää tuskaa.

rahkone eki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
hyökkääjien piikkiin ettei tehty 7 maalia enemmän.

Miten voit olla noin helvetin varma, että hän olisi juuri tuon "analyysin" pelistä tehnyt? Mahdollisuuksia olisi varmasti ollut enemmän kuin kärpillä olisi ollut maalipaikkoja neljässä matsissa. Muutamia mainitakseni:
- tänään ei pomppinut
- maalivahdille pääsi pari helppoa
- viittä maalia edelsi selvä paitsio
- tuomaritoiminta ala-arvoista
- paskatauti/influenssa/nuha/herpes yllätti
- edelliset matsit painoi
- ei toteutettu sovittuja asioita
- jne..

Vedänpä sen verran takaisin, ettei edes Toivolan sanaisessa arkussa olisi ollut riittävästi näitä "analyysejä"... Gyl gärpil olis varma ollu enemn mnaalipaigoi..

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
En tiedä minäkään Rantasesta, mutta kylmää siellä kyyti olisi ollut meillekin. Aivan niinkuin nyt käy Ilveksellekin.

Ja muutenkin tuollainen spekuloiminen sillä, että jos minä olisin päässyt jonnekin, niin kyllä minä olisin sitten näyttänyt, ja sitä rataa, on aivan turhaa puuhaa. Kausi on paketissa ja sillä selvä. Nyt suunnataan katseet kohti tulevaa, ja otetaan opiksi vanhasta, jos sieltä jotain oppimista on.

Mogilni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pronssilla
En tiedä minäkään Rantasesta, mutta kylmää siellä kyyti olisi ollut meillekin. Aivan niinkuin nyt käy Ilveksellekin.

Ja muutenkin tuollainen spekuloiminen sillä, että jos minä olisin päässyt jonnekin, niin kyllä minä olisin sitten näyttänyt, ja sitä rataa, on aivan turhaa puuhaa. Kausi on paketissa ja sillä selvä. Nyt suunnataan katseet kohti tulevaa, ja otetaan opiksi vanhasta, jos sieltä jotain oppimista on.
Älkee nyt mitään hernettä nenään vetäkö :D En mä nyt sentään mitään välieräpaikkaa olis odottanut enkä välttämättä edes yhtä voittoa mutta vähän tasaväkisempiä otteluita kuin 7-1 selkäsaunoja 4 ottelua putkeen. Kuitenkin tappioista huolimatta kärppiä vastaan oli jostain syystä taisteluilme luokkaa parempi kuin muissa otteluissa.

rahkone eki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinpä, sitten kun vielä mietitään Kärppien hyökkäyskalustoa ja Lukon alakerran sankareita, olisi muutaman pelin lopputulos voinut olla jotain muuta kuin jalkapallotuloksia.
Taisi Oulussa olla tänään "jääpallomeininki".

Tosin Lukon hävitessä 8-2

Ilves ei laittanut ainakaan paremmaksi 7-1, no et voi voittaa jos et halua koittaa vai miten se nyt...

rahkone eki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Ilveksellä ei ole mitään jakoa Kärppien kanssa. Runkosarjan ylivoimaisesti vieneet oululaiset hoitavat itsensä jatkoon suoraan neljässä ottelussa. Korkeintaan Ilves voittaa yhden pelin, mutta senkin kotikaukalossaan Tampereella. Siis Kärpät 4-0 (4-1)"
11.3.2008 Janne Rantanen, UR,
Ei liity ketjun aiheeseen, mutta sallittakoon se tylsän perjantai-illan takia.

Eli "runkosarjan ylivoimaisesti vieneet oululaiset" ovat näköjään lyötävissä oleva joukkue jopa Ilveksen tasoisella joukkueella. Ei Kärppien jatkopaikka kirkossa kuulutettu ole.

En jaksa nyt lähteä jossittelemaan, mutta tuo sama aneeminen kärpphälauma olisi höntsäillyt Raumalla tänään, jos....

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy