I know what you meanKalpa voittaa tai kaatuu Kilpeläisen varassa. Toivottavasti Pelicansin taktiikka ei perustu tähän liian konkreettisesti, if you know what I mean...
Samaa katsoin, Kilpikin sylki torjunnasta kiekon erikoisen näköisesti suoraan takatolpalle, harmi ettei siellä ollut ketään. Eilenhän kävi siis niin, että umpisurkea ylivoima toimi juuri silloin kun ei ehkä olisi pitänyt. Noh, onneksi Paré pelasti.Taisi Virtakin toivoa Pelsuja ja pelätä sporttia vastustajaksi... Tai ainakin se tuli mieleen ennen viimeistä aloitusta, kun katsoi jäällä olevaa kokoonpanoa!
Aloitus omassa päässä, A-junnut pakkeina, aloittajana Harjama (aloitus -% 0), lisäksi bengtsson ja Lauritzen.
Ping ping vaan itsellesi! KooKoo matsi taisi jäädä minun viimeiseksi tälle kaudelle. (Sain parit kaveritkin mukaan) Tänään on paluu Ouluun ja lomat ohi. Jos ei tule pitkä kevät niin peleihin en enää valitettavasti kykeneSamaa katsoin, Kilpikin sylki torjunnasta kiekon erikoisen näköisesti suoraan takatolpalle, harmi ettei siellä ollut ketään. Eilenhän kävi siis niin, että umpisurkea ylivoima toimi juuri silloin kun ei ehkä olisi pitänyt. Noh, onneksi Paré pelasti.
Kyllähän sitä tuli itsekin pelsuja toivottua vastaan, mutta usein nämä "helppojen" vastustajien valikoimiset kolahtaa omaan nilkkaan. Toivottavasti ei tällä kertaa. Pelicansia vastaan ollaan lähtökohtaisesti maalivahtipelissä selkeästi edellä.
Ja kyllä, liput huomiselle hankittu. Liian vähän olen tällä kaudella käynyt, joten nyt on mentävä. Kausi voi olla pian ohi tai sitten lauantaina alkaa hieno tarina, joten nyt on se hetki, kun pitää hallille mennä joukkuetta tukemaan. Ei tekosyitä (Ping @Noutolokku).
Aivan surkeasti, älkää missään nimessä ottako häntä sinne takaisin. :)Mites Kalapudas on pärjännyt Kalpassa?
Jos mietitään puhtaasti KalPan ja Pelicansin keskinäisiä runkosarjamatseja, niin KalPa on se ennakkosuosikki. Se että onko ennakkosuosikin viitta hyvä vai huono juttu, siitä voidaan olla montaa mieltä. Itse olisin toivonut viitan olevan Pelicansin niskassa.Pelicans on kuitenkin ennakkosuosikki. KalPan täytyy olla äärimmäisen kurinalainen mikäli edes jotain meinataan saada aikaan. Se olisi kaikkien aikojen katastrofi Lahdessa, jos Pelsut tämän jotenkin tästä onnistuisi tyrimään.
Huhhuh. Virheitä tuli liikaa ja YV on aivan hirveää, mutta tahtotila oli voittaa ja se ratkaisi. Mikä ihmeen herääminen tuolle Lauritzenille tuli? Kentän näkyvimpiä pelaajia ja kruunasi iltansa parhaalla mahdollisella tavalla. Luotto joukkueeseen otti kyllä ison harppauksen.
Mahdollisesti kevään viimeinen peli. Odotin kattavaa ennakkoa juttuja jne Savon Sanomat paperiversiossa. No avasin urheilusivut ja mitä näenkään? Roosterista tehty koko aukeaman kokoinen juttu ja toisessa reunassa pieni kaistale missä todetaan kauden joko päättyvän tai jatkuvan tänään. Ai tänäänkö se peli olikin, ohhoh!? Ja pikkujutun pohjalla toki kokoonpanot ja Virran kommentti "tällä haetaan pikkujuttua peliin" kun Lauritzen on vaihdettu Keräsen kanssa päikseen. Hieno homma.
Oijjoijoi, tasokasta.Äähhähhää! Vituttaako naminami? :D :D
Ei helvetti! Mä häpeen!Äähhähhää! Vituttaako naminami? :D :D