Eikö #25 kuulu Hentuselle? Ihan vain sen kirotun läpiajon vuoksi piirtynyt mieleen Rudia vahvemmin.Mites kun Jormakka pelaa Rudin paidalla?
Tässä kohtaa kenties jaan mielipiteitä. Mutta mielestäni Jokereissa tämä numero kuuluu toiselle miehelle. Arvostan Lajusen panosta edellisen ja tämän kauden Jokereissa, mutta ei lukeudu suosikkipelaajiini. Henkilökohtaisesti tämä numero kuuluu siis toiselle pelaajalle.
#47 Janne Lahti
Eikö #25 kuulu Hentuselle? Ihan vain sen kirotun läpiajon vuoksi piirtynyt mieleen Rudia vahvemmin.
Aivan ehdottomasti.Eikö #25 kuulu Hentuselle? Ihan vain sen kirotun läpiajon vuoksi piirtynyt mieleen Rudia vahvemmin.
Mielestäni tämä numero kuuluu toiselle pelaajalle siitä huolimatta, että Lehterä pelasi Jokereissa silloin dynastian aikoina. Lehterästä on jäänyt hieman kiekkokulkurin vaikutelma, ja Espoon miehen leima. Siksi ehdotankin seuraavaa.#19 Tero Lehterä? :D
#14 Tomi Mäki ottaa Koiviston paikan
(Toivottavasti ei sama viesti pamahda yhtäkkiä viiteen kertaan, kun ylipituus heitti useampaan kertaan erroria)
Jos saan tylsänä iskeä raakadataa, niin tässä divarissa/liigassa pelatuista runkosarjaotteluista koostettu kokoelma. Joka numeron kohdalla pelaajat (ensimmäisenä eka kyseisellä numerolla pelannut) ja ottelut kyseisellä numerolla.
Näpyvirheet mahdollisia ja ysärin lopusta taisi pari pikkupuutetta vielä löytyä, mutta muuten pitäisi olla täydellinen lista. Koodi oli tosin tällä kertaa niin karseeta, etten lupaa paikkansapitävyyksiä.
Jokeripelaajat numeron mukaan (Liiga+divari) - Pastebin.com
Mitenkäs yksi Jyväskylän peli, johon Jokerit oli unohtanut ottäa vieraspaidat mukaan? Jokerit joutui pelaamaan 1. erän Jypin vieraspaidoilla, Otto muistaakseni Jypin venäläispelaajan paidalla numerolla 96,7 tai 97,6.
Juu, Janeckyn lisäksi Hämäläisellä ja Martikaisella oli radiokanavapaidat, mutta virallisissa pöytäkirjoissa nuo ovat ihan kokonaislukuina.
Itse muistelen että Oton 91,1 oli 911 suuntanumeroa mainostava tempaus...Eikös toisella ollut bensiinin oktaanipaita, eikä radiokanavapaita?
Itse muistelen että Oton 91,1 oli 911 suuntanumeroa mainostava tempaus...
Itse muistelen että Oton 91,1 oli 911 suuntanumeroa mainostava tempaus...
Voi olla. Välittömästi kun olin tuon viestini kirjoittanut, aloin miettiä uudelleen ja nyt olen tässä ns. ulalla. See? ULAlla! I go to sleep.Eikös se ollut radio ykkösen taajuus?
Ehdotuksia:
..
# 58 Jiri Sejba