Keksitään hauskoja lauseita tägäämällä Jatkoajan käyttäjiä

  • 6 813
  • 60
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Elikkä tämmöinen uusi peli/leikki/miksi ikinä tätä jokainen haluaakin sitten kutsua. Eli tarkoituksena on keksiä ja muodostaa tämän näppärän tägäystoiminnon avulla mahdollisimman teräviä ja hulvattomia lauseita. Minäpä aloitan.

Kun lähdit @Luotain , minusta tuli @Ikävänkantaja
Hel @vetti että vituttaa nämä suomalaiset poliitikot
Subwaysta mukaan Italian BMT @Sämppäri , juomaksi @pepsi
Ennen mieleni oli musta, mutta löydettyäni Ässät siitä tuli @Punamusta
Vittu mää pelästyin kun kaveri yllätti mut aivan @puuntakaa
Lukko on tällä hetkellä melkosessa voittoputkessa. Kun nyt vaan ei tulisi sitten tästäkin kaudesta @Via Dolorosa

Seuraava voi ottaa kopin ja jatkaa omilla päähänpistoksillaan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Viimeksi muokattu:

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onko @KukkosLasse kenties vähän @Huono pakki vai kenties vain @Hidas_ja_kankea, koska hän aina antaa vastustajalle @Virveliä kainaloon ? No, ei Lasse sentään ole mikään @MäkisAtte . Kädet hänellä eivät ole mitkään @Lieversin kädet, joten ei voi olettaa hänen olevan kentän @Kynämestari, Lasse kun on muutenkin vähän @Löysäranne . Lassen ja yleisön välissä on vain @Raksilan Pleksi , johon @Murskaaja Lasse taklaa vastustajan huutaen " @Ajan aina yli! "
Ellet ole vielä kuullut tätä keneltäkään, niin olet sä vaan melkonen ässä noin Lukko-faniksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kävin tänään aiemmin Prismassa. Mukaan tarttui ruokaostosten lisäksi pussillinen sipsiä, @Colapullo ja koska olen lähössä viikonloppuna kalaan, niin nappasin myös @Virveliä kainaloon .
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Olen aikamoinen @Tarinankertoja. Tässä teille eräs.

Olin @Nuorilupaus roolissani @Kaheksas pakki mutta sitten jouduin pulaan, kun kävi @KalPan toveri kimppuun @Derby ottelun jälkeen. @Turboteippi oli onneksi nopeasti saatavilla, mutta olin seuraavat viikot elämässäni täysin @Turisti @Kaukalon laidalla. @Kaukosäädin oli kovassa käytössä, kun kotona oltiin. Sitten tulikin käänne kuin tarinassa @jaakkopavunvarsi ja minusta tulikin @banaaninviljelijä. Noh sain potkut, enkä vieläkään ollut @Selväjärkinen. Onneksi Mensa-kerhoon kuuluva @FASlapsi riensi apuun ja minusta tulikin @Jääkoneenkuljettaja. Päätin kuitenkin, että Jyskälän harkkahallissa on @Turha Kaukalo ja nykyään työnkuvani on vain @Talonpoika
 

Nick Neim

Jäsen
Moi! Minun nimeni on @Kari Oksanen ja olen @Mats Bedö kuin @Jeesus, sekä myös selvästi tunnetumpi kuin hän tällä palstalla. Hyvä ystäväni @Pekka tai paremminkin siis tunnettu @Pekka Kaukalo on sukua sille Turhalle, joidenka @Kotikatsomo sijaitsee siellä @Kaukalon laidalla. @Kaukalonreuna taasen oli heidän kotipaikkansa. Vai oliko sittenkään? Onkohan heidän kotipaikkansa @Nimi Muutettu?

Olen tunnetusti kova @Lätkähemmo, mutta myös yleisestikin kova @sportsfan. Tiistaisin perinteisesti tuli t@Sämppäri matsi Yleltä, siinä sitä oli mielellään @Katsoja. En ole siis mikään pelkkä @Kiekkokatsoja, hehhehheh. Kanava oli muistaakseni @kakkonen, miltä ne pelit näytettiin? Vai oliko se @Nelone?

Sen sijaan Maik@Kari Runkkarit näyttivät usein iltaisin sellaisia @Bond elokuvia, ja siinä sitä vasta olikin usein aikamoinen @Iltapuhde. Niissä oli pääosassa sellaisia nimiä kuin @Roger Moore ja @Sean Connery, ja autonakin muistaakseni vilahti joskus @Tamin Jaguar. Toinen toistaan parempi @Hoitsu oli myös aina tälläisessä @Bond elokuvassa mukana, koska @Jameson sellainen @Lovemachine. Toisin kuin jääkiekkostudioissa jossa @Tami Talk kuului ja @Mediakuutio yleensä kertoi meille @Tamin teesit, ei niissä elokuvissa @aurinkolahna ollut minkäänlaisessa roolissa. Onneksi. Se mies on nimittäin aivan @Munaton ääliö, ja sen suosikkibändikin on varmaan joku @Vanha Len tai vastaava.
 
Viimeksi muokattu:

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä vittua nyt taas? @korkki kiinni koko porukka
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös