No eipä ole tullut kovin hyviä vastauksia. Herra - tai nuori mies - Prjakhin on kaiken huippu (mikä ei ole yllätys). Ehkä tähän mennessä Pete 62:n "Jokeri-Pokeri-Box" on paras, minkä olen näistä lukenut. Matin täytynee odottaa kevään MM-kisoja, ja Antero Mertarannan selostuksia, ennen kuin päättää tämän äänestyksen. "Antsalta" tulee takuulla oma ehdotus.
Minun oma ehdotus ketjun nimeksi on "Sadomaso-ketju". Siitä löytyy poikien sukunimien etukirjaimet, se ehkä kuvaa tätä nykyä hyvin vastustajien fiiliksiä, sekä Eero Somervuoren uraa... Vähän paha, myönnän. Mutta niin kuin sanottu, ei ole oikein hyviä ehdotuksia. Pojilla ei ole oikein yhteistä nimittäjää, jonka mukaan voisi lempinimen antaa.
Minun oma ehdotus ketjun nimeksi on "Sadomaso-ketju". Siitä löytyy poikien sukunimien etukirjaimet, se ehkä kuvaa tätä nykyä hyvin vastustajien fiiliksiä, sekä Eero Somervuoren uraa... Vähän paha, myönnän. Mutta niin kuin sanottu, ei ole oikein hyviä ehdotuksia. Pojilla ei ole oikein yhteistä nimittäjää, jonka mukaan voisi lempinimen antaa.
Viimeksi muokattu: