Keitä pelaajia tulee TPS:ään mahdollisen NHL-työsulun aikana ensi kaudella?

  • 212 298
  • 1 679

Morgoth

Jäsen
Viestin lähetti Ääninen
Mitäs tästä sanotte? Haisee mestaruudelta.

Heh, no ei haise ei, mutta ajatelkaa esim. HIFKta ilman Pirjetää, Ruutua, Zidlickyä ja Vokounia... Eipä sekään mestaruudelta haise :D Tai Ilvestä ilman Stefania ja Kariyaa jne.
 

Hulk Hogan

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal
Viestin lähetti Morgoth
Tai Ilvestä ilman Stefania ja Kariyaa jne.

Jos Steve Kariyaa tarkotat, niin hän jatkaa ilveksessä, pelattiin NHL:ssä tai ei. Mutta lukko ja Hifki olisi pahimmat häviäjät, tosin TPS tulisi tiukassa kannassa.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Näyttäisi vähän siltä, että olen porukan ainoa joka EI ylläty, jos maanantaina julkaistaan jonkun uuden jätkän sopimus.

Toki viimeaikaisten näyttöjen (Joken, ei pelaajien) perusteella mitään voi odottaakaan. Silti itsellä on ollut jotenkin sellainen kutina, että vielä on pelaaja tulossa -Aallon loukkaantuminen vain varmisti sitä.
 

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Viestin lähetti kosh
Näyttäisi vähän siltä, että olen porukan ainoa joka EI ylläty, jos maanantaina julkaistaan jonkun uuden jätkän sopimus.
Kyllä. "Yksin olet sinä ihminen..."

Toki viimeaikaisten näyttöjen (Joken, ei pelaajien) perusteella mitään voi odottaakaan. Silti itsellä on ollut jotenkin sellainen kutina, että vielä on pelaaja tulossa -Aallon loukkaantuminen vain varmisti sitä.
Sehän tässä skeptisyyttä lisääkin. Jos TJ on putkassa, niin tuskin se ainoaa puhelinsoittoaan käyttää Iginlalle soittamiseen. Eli mikäli pitää vahvistusta todennäköisenä omaa joko sisäpiirin tietoa tai on yltiöoptimisti. Jälkimmäiseksi en sinua tunnista, vaikka iloinen veikko oletkin.

Mitä kutinaan tulee, se voi olla viime kauden play-offien aikaan riehuneen play-offsatiaisen (Phthirus pubis playoffensis) harmittomamman serkun, Siirtorajasatiaisen (Phthirus pubis transferensis) aiheuttamaa.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti kosh
Näyttäisi vähän siltä, että olen porukan ainoa joka EI ylläty, jos maanantaina julkaistaan jonkun uuden jätkän sopimus.

Jos joku tulee niin toivottavasti miestä ei haeta mistään ammattikoulusarjasta tai sitten Golf-klubilta. Yleensä näistä "rekrytoinneista" kuulee jonkinlaista etukäteishuhua mutta nyt en ole kuullut pihaustakaan. Jos jollakin on tietoa niin laittakaa vaikka yyvellä ellette halua keskeneräisiä asioita julkisesti levitellä.

Mitä helvettiä se Saukkosen aivo-oksennus eilisessä kolumnissa oli, Tps yritti hankkia Lalimea yms?
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Mietin tossa että onkohan TPS:llä pelimerkkejä edes hommata lisää pelaajia?? Ei se talouskaan niin kovassa tikissä ole tällä hetkellä..Tosin vakuutuksen maksaessa(?) Aallon palkan,niin kai siitä joitain dollareita jää joita vois pistää siihen yhteen wingeriin jota tarvittaisiin..
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti beerhunter
Mietin tossa että onkohan TPS:llä pelimerkkejä edes hommata lisää pelaajia??

Ja Paukkusen palkka, kolme pulloa pommakkia + nötköttiä. Puhumattakaan Valicevicin rahoista, ne taisi kyllä mennä Joukon lunastukseen putkasta.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti beerhunter
Mietin tossa että onkohan TPS:llä pelimerkkejä edes hommata lisää pelaajia??

Jos olis merkkejä ja halua menestyä niin varmasti hankittaisiin vahvistuksia. Tällaisesta hiljaiselosta voi päätellä jotain.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kosh
Näyttäisi vähän siltä, että olen porukan ainoa joka EI ylläty, jos maanantaina julkaistaan jonkun uuden jätkän sopimus.

Et sinä ainoa optimisti sen suhteen, että uusi(a) pelaaj(i)a muutaman jäljellä olevien päivien aikana saapuu.
Hyökkäyspään vajaus on niin suuri,ettei sitä yksinkertaisesti voi olla paikkaamatta. Kautta on jäljellä sen verran vähän, jotta uudet voidaan palkata myös rahan puolesta.
Ongelmana on vielä vaan se NHL-peikko, joka kummittelee alkamisellaan.
 

moukari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, OTTAWA SENATORS
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Et sinä ainoa optimisti sen suhteen, että uusi(a) pelaaj(i)a muutaman jäljellä olevien päivien aikana saapuu.
Hyökkäyspään vajaus on niin suuri,ettei sitä yksinkertaisesti voi olla paikkaamatta. Kautta on jäljellä sen verran vähän, jotta uudet voidaan palkata myös rahan puolesta.
Ongelmana on vielä vaan se NHL-peikko, joka kummittelee alkamisellaan.

Huhuareenassa on sitten merkattu tällainen herra:
+Patrice Brisebois, p (Montreal/NHL) ***

Eli lisää pakkeja??? Mä luulin et hyökkääjää tarvittais mut ilmeisesti meidän puolustuksesta tehdään parasta a-ryhmää.....
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Viestin lähetti moukari
Huhuareenassa on sitten merkattu tällainen herra:
+Patrice Brisebois, p (Montreal/NHL) ***

Eli lisää pakkeja??? Mä luulin et hyökkääjää tarvittais mut ilmeisesti meidän puolustuksesta tehdään parasta a-ryhmää.....

Johan on luotettava lähde. Puolustus alkaa jo pikkuhiljaa nimilistan perusteella olemaan paras a-luokkaa. Jos joku tulee, niin se on hyökkääjä tyyliin Niko Kapanen. Maaleja tekevä pelinrakentaja olisi paras mahdollinen hankinta. Eli Joe Sakic. Toivotaan, että joku pelimies tulee.
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti moukari
Huhuareenassa on sitten merkattu tällainen herra:
+Patrice Brisebois, p (Montreal/NHL) ***

Eli lisää pakkeja??? Mä luulin et hyökkääjää tarvittais mut ilmeisesti meidän puolustuksesta tehdään parasta a-ryhmää.....

Toisaalta ihan looginenkin ratkaisu. Dee huilaa mahdollisesti vielä pitkään, eikä kaverin kausi muutenkaan ihan sukseen ole mennyt. Toki akuutimpi tarve olisi kunnon maalipyssylle Sakun viereen, nykun Paukkusenkin polvi on parantumassa ennätysajassa.

Toisaalta huhuareenan tiedoilla on tavallisesti yhtä paljon totuuspohjaa kuin Matti Nykäsen päiväkirjalla, eli 7päivää lehdellä.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Paskat sieltä ketään tule. Näillä mennään, onhan nyt otettu huisin vakuuttavat voitot kärkijoukkueista joten tässähän meillä on varma mestarisakki. Mihin tässä mitään vahvistuksia tarvitaan?

(Jokke-logiikkaa)
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos minä olisin Narvanmaa, niin viimeiset kaksi kuukautta olisin yrittänyt arvioida NHL-lakon kestoa. Olisin itse odottanut selkeää päätöstä kauden kohtalosta jo tähän mennessä. Siihen ei ole vieläkään valitettavasti selkeyttä. Ehkä hän oletti samoin ja on siirtänyt päätöksiä sen takia.

Lakon keston arvioinnin vaikeus on varmasti hankaloittanut päätöksen tekemistä siitä, otetaanko NHL-apu vai ei NHL-pelaajaa.

Jos nyt heivattaisiin runkopelaaja (esim. Schneider) pihalle sen takia, että saamme kahdeksi viikoksi Recchin, niin enpä usko, että kannattaa. Koivu oli pakko ottaa ja Rivet tuli kaupanpäälle ilman muita muutoksia rosteriin.

TPS:n johdon dissaajat eivät mielestäni ole tuoneet tätä aspektia ollenkaan esille. Lakon yht´äkkiä loputtua syytettäisiin siitä, että rivit harvenevat olennaisesti ja että olisi pitänyt tehdä kuten Jokerit eli minimoida NHL-vahvistusten määrät. Jos lakko päättyy, niin Jokerit on ylivoimainen mestarisuosikki minun mielestäni. Jos lakko jatkuu, niin riskinottajat ovat onnistuneet ja suosikkeja on monta.

L
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti L-Mies
Jos nyt heivattaisiin runkopelaaja (esim. Schneider) pihalle sen takia, että saamme kahdeksi viikoksi Recchin, niin enpä usko, että kannattaa.

Niin mutta, kun Schneider ei ole mikään runkopelaaja vaan pääpotilas, jonka pelaamisesta ja toipumisesta ei ole kenelläkään varmaa tietoa. Mikä siis hommassa mättää? Meillä on rosterissa yksi varmasti koko loppukauden sivussa oleva keskushyökkääjä, yksi puolikuntoinen laitatahyökkääjä aloittaa harjoittelun helmikuussa ja yksi liigan keskitasoa oleva pakki, jonka pelaaminen on herran hallussa.

Jos nyt ei oteta vahvistuksia, niin koska vitussa niitä vahvistuksia tarvitaan? Ja voihan sitä joukkuetta vahvistaa ei-NHL-miehilläkin.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ohmi

Jos nyt ei oteta vahvistuksia, niin koska vitussa niitä vahvistuksia tarvitaan? Ja voihan sitä joukkuetta vahvistaa ei-NHL-miehilläkin.

On se nyt selvää, että vahvistuksia tarvitaan, mutta epäselvää on, että kannattaako ottaa NHL-pelaajia vai muita. Kumpia itse ottaisit Narvana? Muutkin voivat ottaa kantaa nyt etukäteen, jotta ei tarvitse jälkikäteen väärästä valinnasta syyttää.

Olettaisin tässä, että NHL-pelaajien hintalaatusuhde on huomattavasti parempi, mutta ovat riskialttiimpia monessa mielessä.

Virhe olisi ehdottomasti olla tekemättä mitään vahvistuksia, ellei se sitten olisi taloudellisesti ainoa vaihtoehto, jolloin virheet olisi tehty jo aiemmin.

L
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti L-Mies
On se nyt selvää, että vahvistuksia tarvitaan, mutta epäselvää on, että kannattaako ottaa NHL-pelaajia vai muita. Kumpia itse ottaisit Narvana? Muutkin voivat ottaa kantaa nyt etukäteen, jotta ei tarvitse jälkikäteen väärästä valinnasta syyttää.L

Hyvä on. Jos verrataan tilannetta esim. Hifkiin, niin Hifk on täysi paska, jos NHL-lakko sattuisi jostain syystä loppumaan - yhden kentän joukkue ja Harkins kaukana viime kauden kunnostaan. NHL-pelaajilla varustettuna HIFK on kuitenkin yksi potentiaalisimmista mestaruusjoukkueista. Tepsillä on mahdollisuudet nousta samaan kahdella kunnon NHL-vahvistuksella. Miksi? Koska a) Jokereille ja Kärpille ei NHL-lakon loppumisen jälkeen yksikään muu joukkue pysty pistämään edes kapuloita rattaisiin b) NHL-miehillä Tepsistä tulisi mestaruudesta tappelava nippu.
 

Anders

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti L-Mies
On se nyt selvää, että vahvistuksia tarvitaan, mutta epäselvää on, että kannattaako ottaa NHL-pelaajia vai muita. Kumpia itse ottaisit Narvana? Muutkin voivat ottaa kantaa nyt etukäteen, jotta ei tarvitse jälkikäteen väärästä valinnasta syyttää.
Minä ottaisin Narvana lisää viinaa ja taksimatkoja. "Ei pidä paikkaansa" ja "Mitään en oo ottanu". Olisi edes hauskaa.

Tämä tilanne on ihan Joken itse kaivama hiekkakuoppa. NHL on kussut pahasti Joken niskaan, kun eivät pirulaiset anna virallista ilmoitusta kauden kohtalosta. Ja Uimalakki laittanut pelaajasiirroille takarajan. Kasaa nyt näissä olosuhteissa menestyvä jääkiekkojoukkue, kun tammikuussa pitäisi jo olla joukkue kasassa maaliskuussa alkaviin pudotuspeleihin.

Tämän kauden joukkue rakennettiin (niin no, eihän tätä ole edes rakennettu) väärin. Kasattiin väärin. Olemme paskaraossa, koska Joke ei ole tehnyt mitään. Vaihtoehtoina joukkueen rakentamisessa olisi ollut ainakin Hifkin tai Jokerien malli.

Vakava vastaus kysymykseen. Ottaisin NHL-pelaajia, riskit ovat olemassa, mutta tässä tilanteessa ei tuottoa saa ilman riskiä.

Viestin lähetti L-Mies
Virhe olisi ehdottomasti olla tekemättä mitään vahvistuksia, ellei se sitten olisi taloudellisesti ainoa vaihtoehto, jolloin virheet olisi tehty jo aiemmin.
Ei ole kysymys virheestä, vaan Joken ominaisuudesta, lyödään pää pensaaseen ja odotetaan tilanteen paranevan.


En uskon yhdenkään merkittävän vahvistuksen tulevan. Näillä mennään.
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Viestin lähetti L-Mies
TPS:n johdon dissaajat eivät mielestäni ole tuoneet tätä aspektia ollenkaan esille. Lakon yht´äkkiä loputtua syytettäisiin siitä, että rivit harvenevat olennaisesti ja että olisi pitänyt tehdä kuten Jokerit eli minimoida NHL-vahvistusten määrät. Jos lakko päättyy, niin Jokerit on ylivoimainen mestarisuosikki minun mielestäni. Jos lakko jatkuu, niin riskinottajat ovat onnistuneet ja suosikkeja on monta.

L

Jos Narvis hankkii kovanluokan NHL-pelurin ja työsulku jatkuu, voi TPS olla taistelemassa mestaruudesta. Samaten, jos hän hankkii maailman parhaan ei NHL-pelaajan ja työsulku jatkuu. Työsulun loppuessa ja Sakun, Craigin ja Tylerin suunnatessa takaisin Känädään, on TPS vailla mahdollisuuksia yhtälailla NHL- kuin ei-NHL-hemmonkin kanssa. Eli ISOLLA RISKILLÄ eteenpäin sanotaan Toxtethista!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti L-Mies
On se nyt selvää, että vahvistuksia tarvitaan, mutta epäselvää on, että kannattaako ottaa NHL-pelaajia vai muita. Kumpia itse ottaisit Narvana?

Niin, se paras vaihtoehto sitten toki oli, ettei oteta ketään. Näinhän se näyttää menevän.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti L-Mies
TPS:n johdon dissaajat eivät mielestäni ole tuoneet tätä aspektia ollenkaan esille. Lakon yht´äkkiä loputtua syytettäisiin siitä, että rivit harvenevat olennaisesti ja että olisi pitänyt tehdä kuten Jokerit eli minimoida NHL-vahvistusten määrät. Jos lakko päättyy, niin Jokerit on ylivoimainen mestarisuosikki minun mielestäni. Jos lakko jatkuu, niin riskinottajat ovat onnistuneet ja suosikkeja on monta.

L

Jos Narvanmaa olisi hoitanut hommansa eli hankkinut Elorannan paikan täyttäjän välittömästi syksyllä kaiken maailman pellehermannien sijasta (Valicevic, Zingon), niin tuskinpa juuri kukaan olisi meteliä nostanut.

Kylmä totuus on se, että Narvanmaan ratkaisuja katsoessa ei voi kuin miettiä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Ihan päätöntä touhua. Ja tuosta vielä maksetaan hänelle palkkaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös