Viestin lähetti Ääninen
Mitäs tästä sanotte? Haisee mestaruudelta.
Heh, no ei haise ei, mutta ajatelkaa esim. HIFKta ilman Pirjetää, Ruutua, Zidlickyä ja Vokounia... Eipä sekään mestaruudelta haise :D Tai Ilvestä ilman Stefania ja Kariyaa jne.
Viestin lähetti Ääninen
Mitäs tästä sanotte? Haisee mestaruudelta.
Viestin lähetti Morgoth
Tai Ilvestä ilman Stefania ja Kariyaa jne.
Viestin lähetti Morgoth
Tai Ilvestä ilman Stefania ja Kariyaa jne.
Viestin lähetti Iceberg
Myös muita mukavia lohia olisi vapautumassa, kuten Banham, Eskelinen, Immonen.
Kyllä. "Yksin olet sinä ihminen..."Viestin lähetti kosh
Näyttäisi vähän siltä, että olen porukan ainoa joka EI ylläty, jos maanantaina julkaistaan jonkun uuden jätkän sopimus.
Sehän tässä skeptisyyttä lisääkin. Jos TJ on putkassa, niin tuskin se ainoaa puhelinsoittoaan käyttää Iginlalle soittamiseen. Eli mikäli pitää vahvistusta todennäköisenä omaa joko sisäpiirin tietoa tai on yltiöoptimisti. Jälkimmäiseksi en sinua tunnista, vaikka iloinen veikko oletkin.Toki viimeaikaisten näyttöjen (Joken, ei pelaajien) perusteella mitään voi odottaakaan. Silti itsellä on ollut jotenkin sellainen kutina, että vielä on pelaaja tulossa -Aallon loukkaantuminen vain varmisti sitä.
Viestin lähetti kosh
Näyttäisi vähän siltä, että olen porukan ainoa joka EI ylläty, jos maanantaina julkaistaan jonkun uuden jätkän sopimus.
Viestin lähetti beerhunter
Mietin tossa että onkohan TPS:llä pelimerkkejä edes hommata lisää pelaajia??
Viestin lähetti beerhunter
Mietin tossa että onkohan TPS:llä pelimerkkejä edes hommata lisää pelaajia??
Viestin lähetti kosh
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Et sinä ainoa optimisti sen suhteen, että uusi(a) pelaaj(i)a muutaman jäljellä olevien päivien aikana saapuu.
Hyökkäyspään vajaus on niin suuri,ettei sitä yksinkertaisesti voi olla paikkaamatta. Kautta on jäljellä sen verran vähän, jotta uudet voidaan palkata myös rahan puolesta.
Ongelmana on vielä vaan se NHL-peikko, joka kummittelee alkamisellaan.
Viestin lähetti moukari
Huhuareenassa on sitten merkattu tällainen herra:
+Patrice Brisebois, p (Montreal/NHL) ***
Eli lisää pakkeja??? Mä luulin et hyökkääjää tarvittais mut ilmeisesti meidän puolustuksesta tehdään parasta a-ryhmää.....
Viestin lähetti moukari
Huhuareenassa on sitten merkattu tällainen herra:
+Patrice Brisebois, p (Montreal/NHL) ***
Eli lisää pakkeja??? Mä luulin et hyökkääjää tarvittais mut ilmeisesti meidän puolustuksesta tehdään parasta a-ryhmää.....
Viestin lähetti L-Mies
Jos nyt heivattaisiin runkopelaaja (esim. Schneider) pihalle sen takia, että saamme kahdeksi viikoksi Recchin, niin enpä usko, että kannattaa.
Viestin lähetti Ohmi
Jos nyt ei oteta vahvistuksia, niin koska vitussa niitä vahvistuksia tarvitaan? Ja voihan sitä joukkuetta vahvistaa ei-NHL-miehilläkin.
Viestin lähetti L-Mies
On se nyt selvää, että vahvistuksia tarvitaan, mutta epäselvää on, että kannattaako ottaa NHL-pelaajia vai muita. Kumpia itse ottaisit Narvana? Muutkin voivat ottaa kantaa nyt etukäteen, jotta ei tarvitse jälkikäteen väärästä valinnasta syyttää.L
Minä ottaisin Narvana lisää viinaa ja taksimatkoja. "Ei pidä paikkaansa" ja "Mitään en oo ottanu". Olisi edes hauskaa.Viestin lähetti L-Mies
On se nyt selvää, että vahvistuksia tarvitaan, mutta epäselvää on, että kannattaako ottaa NHL-pelaajia vai muita. Kumpia itse ottaisit Narvana? Muutkin voivat ottaa kantaa nyt etukäteen, jotta ei tarvitse jälkikäteen väärästä valinnasta syyttää.
Ei ole kysymys virheestä, vaan Joken ominaisuudesta, lyödään pää pensaaseen ja odotetaan tilanteen paranevan.Viestin lähetti L-Mies
Virhe olisi ehdottomasti olla tekemättä mitään vahvistuksia, ellei se sitten olisi taloudellisesti ainoa vaihtoehto, jolloin virheet olisi tehty jo aiemmin.
Viestin lähetti L-Mies
TPS:n johdon dissaajat eivät mielestäni ole tuoneet tätä aspektia ollenkaan esille. Lakon yht´äkkiä loputtua syytettäisiin siitä, että rivit harvenevat olennaisesti ja että olisi pitänyt tehdä kuten Jokerit eli minimoida NHL-vahvistusten määrät. Jos lakko päättyy, niin Jokerit on ylivoimainen mestarisuosikki minun mielestäni. Jos lakko jatkuu, niin riskinottajat ovat onnistuneet ja suosikkeja on monta.
L
Viestin lähetti L-Mies
On se nyt selvää, että vahvistuksia tarvitaan, mutta epäselvää on, että kannattaako ottaa NHL-pelaajia vai muita. Kumpia itse ottaisit Narvana?
Viestin lähetti L-Mies
TPS:n johdon dissaajat eivät mielestäni ole tuoneet tätä aspektia ollenkaan esille. Lakon yht´äkkiä loputtua syytettäisiin siitä, että rivit harvenevat olennaisesti ja että olisi pitänyt tehdä kuten Jokerit eli minimoida NHL-vahvistusten määrät. Jos lakko päättyy, niin Jokerit on ylivoimainen mestarisuosikki minun mielestäni. Jos lakko jatkuu, niin riskinottajat ovat onnistuneet ja suosikkeja on monta.
L