Keitä pelaajia tulee TPS:ään mahdollisen NHL-työsulun aikana ensi kaudella?

  • 213 093
  • 1 679

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
The Ultimate Takinkääntö?

Paukkunen on ollut tällä kaudella jo kaksi kertaa niin hyvä kuin mitä odotin. Eilenkin naureskelin että höhöhö kattokaa ku paukkune kieputtaa kaikki solmuun. 2 sekuntia sen jälkeen myös maalivahti oli tullut kieputetuksi. Pakko antaa propsit siitä että mielestäni ihan viime kauden tasolla ei enää olla. Näköhärö vai ...kehitystä? Kääk!

Vykon palatessa en näkisi tarvetta käyttää rahoja/"NHL-vahvistusta" pakkiin. Varsinkin jos sieltä Aki tai Sami keväällä tänne ilmaantuisivat. Vyko ottaa Palmrothin tai jäähyherkän Backmanin paikan niin on siinäkin jo "aika hyvä" kolme paria, Hulk-Vyko, Kipru-Eronen, Seikola-Schneider..

Edit: Savagella tuntuisi olevan jotain asennepuolen ongelmaa muutenkin kuin Fantasy Hockey managerin silmin katsottuna. Epätasaisia kausia ja Fiiniksin vuodet melkeipä penkin alle. Täällä ehkä pääsee helpommin pätemään mutta kyllä se asenne on aika kova juttu jos se on kohdallaan. Vrt RV vs TB.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Pahasti ohi aiheesta, muttei löytynyt sopivampaa ketjua:

Missä Tony Virta pelaa? Tuli eilen vaan mieleen enkä saanut millään päähän mihin hän lähti...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Käkikelloja katselemaan lähti...

Aah.. Niinhän se olikin. Kiitos. Jäi niin vaivaamaan, ku en muistanut.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Grainger
Pahasti ohi aiheesta, muttei löytynyt sopivampaa ketjua:

Missä Tony Virta pelaa? Tuli eilen vaan mieleen enkä saanut millään päähän mihin hän lähti...

Juttelin toissa viikonloppuna Tonyn kanssa ja kovasti hän on Sveitsissä tykännyt pelailla. Taso on kuulemma hyvä ja joka joukkueesta kuulemma pari ekaa kenttää menis Sm-liigaan heittämällä!

Tunnelma matseissa on eri planeetalta kuin kotoliigassa ja vaikka Tonyn joukkue on joutunut pelailemaan matsejaan harkkahallissa, on tunnelmaa kuulemma löytynyt aivan riittämiin.

Pari liigapeliä Tony on tällä kaudella ehtinyt näkemään ja oli aika huolestunut kahvaamisesta ja muutenkin estämisestä!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Veikkaajassa olevassa Kimmo Kapasen haastattelussa hän sanoo Miikka K:n lähtevän Turkuun sopimuksen loppumisen (15.12.) jälkeen. Kapanen itse yrittää vielä kuntoutua tämän vuoden loppuun mennessä.
Että tällaisia huhuja.
 

Teini-idoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Veikkaajassa olevassa Kimmo Kapasen haastattelussa hän sanoo Miikka K:n lähtevän Turkuun sopimuksen loppumisen (15.12.) jälkeen. Kapanen itse yrittää vielä kuntoutua tämän vuoden loppuun mennessä.
Että tällaisia huhuja.

Siinä poistuisi Tepsin viimeinenkin orastava ongelma, noin niin kuin pelillinen sellainen. Sitten vaan lakon kestäessä kaikkien aikojen joukkueella mestaruuteen...
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Veikkaajassa olevassa Kimmo Kapasen haastattelussa hän sanoo Miikka K:n lähtevän Turkuun sopimuksen loppumisen (15.12.) jälkeen.

Toivottavasti Turkuun tulolla on muitakin syitä kuin joulunvietto. Kipper tolpilla kieltämättä antaisi aihetta olettaa joukkueen olevan tikissä play offissa. Vielä Sakun rinnalle Recchi ja pakistoon edes joku luutimaan maalinedusta puhtaaksi Aholan Petskun tyyliin niin kyllähän tämä tästä!
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Niin, joku Rivet:kin olisi kuulemma tulossa ruokapalkalla ylläpitämään kuntoaan ja tuomaan katu-uskottavuutta puolustukseemme, mutta meillä ei ilmeisesti ole käyttöä tämän tyyliselle puolustajalle.

prkl sanon mä
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Veikkaajassa olevassa Kimmo Kapasen haastattelussa hän sanoo Miikka K:n lähtevän Turkuun sopimuksen loppumisen (15.12.) jälkeen. Kapanen itse yrittää vielä kuntoutua tämän vuoden loppuun mennessä.
Että tällaisia huhuja.
Niin, ja jos Miikka tulee, niin sitten tulee varmaankin myös Berg. Saku, Recchi ja Rivet heidän lisäksi? Herättäkää joku minut tästä unesta... Noilla vahvistuksilla alkaisi jo Turkuhallikin käydä pieneksi yleisön jonottaessa lippuluukulla.

No, kunhan tulisi edes osa tuosta porukasta.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tuskinpa tuo sakki on meille tulossa pelaamaan, vaikka Ruissalo tuon porukan jollain ilveellä meille saisi, niin työsulku kuitenkin loppuu heti. Aika kallis rosteri olisi, jos edes osa noista tulisi pelaamaan. Tai sitten aika hyvät keitot Ruissalo on keittänyt, jos ruokapalkalla tuollaisen katraan kuvittelee saamaan.

Seuraava on mielestäni tärkeys järjestys, jos pokaalista taistellaan.

Koivu
Kipper
Recchi
Berg
Rivet
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Viestin lähetti Ouzala
Ähh.... kuka tollaista jaksais kattoo? Kuvitelkaa lauantai-ilta, olutta, matsi ja sit näkis viel tommosen painin. Kaveri tänne ja pian!

Kuvitelkaa ääntä nopeammat linjatuomarit repimässä kavereita toisistaan erilleen. Hyvällä säkällä varmaan muutamia iskuja voisi saada perille. Tässä liigassa Rivetin kohdalla se tarkoittaisi voittoa tyrmäyksellä tosin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti champselyse
Niin, ja jos Miikka tulee, niin sitten tulee varmaankin myös Berg. Saku, Recchi ja Rivet heidän lisäksi? Herättäkää joku minut tästä unesta... Noilla vahvistuksilla alkaisi jo Turkuhallikin käydä pieneksi yleisön jonottaessa lippuluukulla.

No, kunhan tulisi edes osa tuosta porukasta.

Kylmästi Berg ensimmäisenä pois jos joku täytyy skipata? Akihan ei varsinaisesti ole saanut kitkettyä pois kaikkia heikkouksiaan änärivuosinaan. Maalinedustan siivoamiseenkaan kaverista ei juuri apua ole, "the softest big guy in hockey circles" -leima kulkee kuin liimattuna selkäpiissä. Muutama maukas avojään pommi toki tulisi Akin bonuksena mutta väitän että miinukset kumoavat plussat.
 

Teini-idoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pressiboxi
Kylmästi Berg ensimmäisenä pois jos joku täytyy skipata? Akihan ei varsinaisesti ole saanut kitkettyä pois kaikkia heikkouksiaan änärivuosinaan. Maalinedustan siivoamiseenkaan kaverista ei juuri apua ole, "the softest big guy in hockey circles" -leima kulkee kuin liimattuna selkäpiissä.

Joo samaa mieltä siitä, että Akin edelle menevät ainakin Koivu, Kipper ja Recchi. Rivetkin menee edelle mun papereissa, tosin se on enää siinä ja siinä. Silti Aki on sm-liigassa aika äijä, riippumatta siitä paljonko antaa keppiä änärissä. Täysin eri äijät kuitenkin siellä vastassa. Täällä kun ei juuri kukaan tule neniä niistelemään, vaikka vähän kovistelisikin.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Berg joukkueeseen ehdottomasti

Muutenkin mieluummin näen "omia" pelaajia joukkueessa -> Saku, Kipper, Berg ,Salo jne. kuin kaiken mailman ulkomaaneläviä.
Varsinkin kun mitään tähtiluokan vahvistuksia ei pahemmin ole näkynyt, juttua sitäkin enemmän. Omilla kasvateilla on aika varmasti sekä kunto että motivaatio paremmin kohdallaan kuin ns. ulkopuolelta tulleilta.

T.Bouckiin ja D. Schneideriin olen kuitenkin ihan tyytyväinen, ainoastaan Vykoukalin jatkuva sairaslomailu -kuten sopimuskin-saisi jo loppua.

Berg oli viime käynnillä erinomainen, jopa yllättävänkin isossa roolissa. On isoon kokoonsa nähden yllättävän hyvin liikkuva, kovaa taklaava ja käyttää ilkeästi mailaansa maalin läheisyydessä. Ja nuoresta iästään huolimatta kokemustakin on jo sekä NHL:stä että maajoukkueesta aika tavalla.
TPS:ssä on muutenkin ihan riittämiin näitä vaahtosammuttimen kokoisia pelaajia.

Vaikka Berg ei NHL:n mittapuun mukaan mikään kova pelaaja olekaan, niin ei mistään pehmeästä pelaajasta todellakaan voi puhua, varsinkaan SM-liigassa. Itse asiassa juuri Bergin visiitin aikana taidettiin viimeksi pelata kohtuu kovaa ja värikästä peliä. Henk.koht näen pirusti enemmän plussia kuin miinuksia.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Rivettiä ja Bergiä verratessa pitää ottaa huomioon, että toinen vie ulkomaalaispaikan ja toinen ei sitä vie. Molemmat kyllä ihan mielelläni Palloseuran paidassa näkisin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta olin lukevinani jostain, että Salo on tehnyt sopimuksen Frölundan kanssa kevääseen asti. Tämä siis tietysti siinä tapauksessa, että Amerikassa ei tänä talvena NHL:a pelata, joten tämän äijän kohdalla ei kannata niitä märkiä unia hirveästi katsella.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti Reverent
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta olin lukevinani jostain, että Salo on tehnyt sopimuksen Frölundan kanssa kevääseen asti. Tämä siis tietysti siinä tapauksessa, että Amerikassa ei tänä talvena NHL:a pelata, joten tämän äijän kohdalla ei kannata niitä märkiä unia hirveästi katsella.

Näin minäkin olen lukenut.

Lisäksi Kipru mainitsi TS:n haastattelussa tässä vähän aikaa sitten, että tod.näk. ei tule suomeen pelaamaan tämän kauden aikana, sillä haluaa viettää ensi kesän turussa. Että silleen...
 

pygmalion

Jäsen
Viestin lähetti Reverent
Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta olin lukevinani jostain, että Salo on tehnyt sopimuksen Frölundan kanssa kevääseen asti.

"Göteborg toimii kotikaupunkina Salolle ainakin kevääseen asti. Monesta muusta suomalaisesta poiketen hän on sopinut Frölundan kanssa pelaamisesta huhtikuuhun saakka - edellyttäen, ettei NHL käynnisty ennen sitä.

- Meillä on Frölundan kanssa sopimus kevääseen asti. Huhtikuun 16. päivään asti voin olla Ruotsissa. Sen jälkeen sieltä on verotuksen vuoksi poistuttava."

TS 31.10.2004

Samainen aviisi kertoi muuten viime viikolla myös Miikka Kiprusoffin ja Aki Bergin suulla, että Suomeen paluu on keväällä epätodennäköistä: verotus rassaa ja Ruotsi on hyvä vaihtoehto muutenkin. Kipper sanoi vieläpä aivan suoraan jotain sen suuntaista, ettei oikein tiedä, onko valmis tulemaan Turkuun sillä hinnalla, että joutuu verotussyistä kauden jälkeen lähtemään kesäksi ulkomaille. "Joutuminen" on tietysti suhteellista, veronmaksu tänne maailmankolkkaan kun on lähinnä valintakysymys. Toisaalta turha kai näillä jutuilla on muutenkaan vaivata päätään, jos Palloseura ei alkujaankaan edes tarjonnut herroille oikeaa sopimusta.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viimeisimmässä IS Veikkaajassa Kimmo Kapanen kertoo että aikoo vielä ottaa piikin lonkkaansa ja jos se tehoaa niin yrittää pelaamista vielä tämän kauden aikana.Muuten jää kausi väliin ja ehkä myös ura loppuu. Jutun lopussa juttelee myös Kipperin tilanteesta.Tässä lyhyt lainaus "Tuoreimmat viestit kertovat,että Kiprusoff olisi lähdössä loppukaudeksi Turkuun.Siinä tapauksessa olisimme hätää kärsimässä"

Kai se Kapanen jotain tietää jos tuollaisia juttelee??
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti pygmalion
[BToisaalta turha kai näillä jutuilla on muutenkaan vaivata päätään, jos Palloseura ei alkujaankaan edes tarjonnut herroille oikeaa sopimusta. [/B]

Tuon jos sanan voi muuttaa kun- sanaksi. Palloseura ei tarjonnut sopimuksia Kipperille eikä Bergille. Keskusteluja saatettiin käydä, niidenkin osalta olen antanut itselleni kertoa että oli todella hiljaista.

Ilmeisesti palloseuran strategiassa on sittemin tapahtunut Pressiboxinkin mainitsema linjamuutos. Joku tai jokin vakuutti herrat Narvanmaan ja Ansaksen siten että nykyisellään saatetaan olla aktiivisiakin.

Onko muuten joku muukin kiinnittänyt jo huomiota siihen, että paljon on puhetta piisannut vaan ei tekoja vielä lainkaan. Sakun tulo on kyllä selvä, sitä ei voida perua ilman kansannousua. Mutta näiden muiden osalta liirumlaarum on jatkunut pari-kolme viikkoa. Välillä minua hallitseva kyynikko ajaa sellaiseenkin päätelmään, että vitut tästä mitään tule. Ei muuten mutta kun pari viikkoa sitten näyttävästi kerrottiin että Sakun lisäksi tulee NHL-mies ja sen jlk ei ole kuulunut halaistua sanaa. Onko joku projekti kenties haukannut paskaa ja nyt vaietaan tavoille uskollisena. Ei siinä mitään jos on, kilpailu on varmasti ankaraa. Uutta syöttiä sitten vaan kehiin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kausi
Onko muuten joku muukin kiinnittänyt jo huomiota siihen, että paljon on puhetta piisannut vaan ei tekoja vielä lainkaan. Sakun tulo on kyllä selvä, sitä ei voida perua ilman kansannousua. Mutta näiden muiden osalta liirumlaarum on jatkunut pari-kolme viikkoa.

Big D avasi pelin matsin jälkeen tänään. "Olisi kiva kuulla seurajohdoltakin missä mennään", oli kommentti.

Hiukan kylmivää tuossa on se, että Jukka on näköjään ajettu nyt samaan tilanteeseen kuin Kojo kaksi vuotta sitten.

MIB on hiljentynyt ja seuraajalle tehdään jo tietä? TPS ei ole ansainnut tälläistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös