Mr Isomäki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Anteeksi, nyt ei ummarra...
Siis olitko tosissasi, vai elätkö parin kauden takaista aikaa???
Olen tosissani, käväise kyseisessä osoitteessa.
http://www.assat.fi/fi/assat/nickerson.html
Nickerson Sporttiin!!!11!! Eiiiii!
Tai siis mun frendin tuttu oli nähnyt yks kerta sellaista unta.
Hieman edes pientä totuuden siementä näihin juttuihin.
Tamilla olis kyllä käyttöö Matin taidoille, toisin kuin Apella. Ja olispa siinä yksi hyvä syy lisää ostaa ensi kaudeksi Sportin kausari...
Tamilla olis kyllä käyttöö Matin taidoille, toisin kuin Apella. Ja olispa siinä yksi hyvä syy lisää ostaa ensi kaudeksi Sportin kausari...
Ilves ja Kärpät Nickersonin perässä???
Onko ketään muu kuullut samanmoista huhua???
Nickerson Sporttiin!!!11!! Eiiiii!
Tai siis mun frendin tuttu oli nähnyt yks kerta sellaista unta.
Hieman edes pientä totuuden siementä näihin juttuihin.
Jatkoajan saamien tietojen mukaan Ilves on tiettävästi ollut erittäin kiinnostunut Ässissä alkukauden pelanneesta puolustaja Matt Nickersonista, mikäli porilaisseura aikoo yleisön suosikista luopua.
Hate to say I told you so...
Sanoinko, että Matt on menossa Ilvekseen tai Kärppiin, vai että kyseiset joukkueet ovat kiinnostuneita Mattista??? Siinä on mielestäni pieni ero...
Ajattelin vaan, että vitustako sinä tiedät juttujeni totuuspohjaa, tai mistä olen tämän kuullut!?!?!?
Nickersonin lähtö olisi muutenkin Ässille sen verran paha imagotappio, että en usko Ässien ihan helposti miehestä luopuvan.
Hate to say I told you so...
Sanoinko, että Matt on menossa Ilvekseen tai Kärppiin, vai että kyseiset joukkueet ovat kiinnostuneita Mattista??? Siinä on mielestäni pieni ero...
Ajattelin vaan, että vitustako sinä tiedät juttujeni totuuspohjaa, tai mistä olen tämän kuullut!?!?!?
Matt on Ilveksen mies...
Matt on Ilveksen mies...
Matt on Ilveksen mies...
Lähtenee sitten Hirsimäen kanssa samalla autolla. Ei pitäisi olla Hirsillä enää asiaa Poriin sen jälkeen.Matt on Ilveksen mies...
Eiks niillä ole tän Koreisin myötä rosterissa kaikki ulkkaripaikat täynnä vai laskinko väärin?
Eiks niillä ole tän Koreisin myötä rosterissa kaikki ulkkaripaikat täynnä vai laskinko väärin?
Lähtenee sitten Hirsimäen kanssa samalla autolla. Ei pitäisi olla Hirsillä enää asiaa Poriin sen jälkeen.
Matt on Ilveksen mies...
Lähtenee sitten Hirsimäen kanssa samalla autolla. Ei pitäisi olla Hirsillä enää asiaa Poriin sen jälkeen.
Voi olla, että tulee protestilakanoille tarvetta lauantaina sitten...