Toki sen pitäisi olla jo hyvinkin selvää toimistolla, että kuinka tärkeä osa Ässiä Nickerson on. Mieshän on koko Ässien kasvot tällä hetkellä!
Jos Matt päästetään muualle, voidaan sitä pitää Apen jatkopestiäkin isompana pyllistyksenä kannattajia ja yhteistyökumppaneita kohtaan. Tapahtui se siirto sitten kesken kauden tai kesällä.
Samaa mieltä. Tosin tässä kannattaa nyt huomioida sekin, mitä Masa mahtaa itse tuumia siitä toiminnasta, jota tällä kaudella on nähty nimenomaan
jäällä. Vaikkakaan tästä ei lausuntoja taida kuulla kuin harvat ja valitut, niin jotenkin arvelen ettei Masa varmasti ihan jokaisen kanssajannun asenteeseen tyytyväinen ole. Se on kuitenkin tulevaisuutta ajatellen positiivista, että mies kokee Suhosen valmennustyylin läheiseksi. Kyllä sen nyt pitäisi jo yksistään kertoa meillekin, missä mennään tämän parivaljakon keskinäisissä väleissä. Ihan ensimmäisenä Nickerson ei ole lähdössä minnekään Suhosenkaan Ässistä. Tosin, on hyvä muistaa sekin, että kyllähän näissä hommissa raha puhuu melkoisesti.
Itse olen huolestunut lähinnä siitä, että jos Sheddeni Masan Jokereihin ehdottomasti haluaa, niin kyllähän Virmanen varmasti tarjoaa sille niin mottipäisen summan, ettei sitä Porissa edes kymmenen yhteistyökumppanin kollaboraationa ylitetä. Jotain referenssiä varmaan voi löytää siitä, paljonko Jokerit maksavat esimerkiksi Sheddenille palkkaa ja suhteuttaa se muiden liigavalmentajien palkkoihin. Hjalmari & Virmanen unohtavat tarvittaessa taloudellisen järjenkin, jos näistä edellämainittu jonkun ehdottomasti haluaa. Siinä olisi myös Sheddenille vasaroita kaksin kappalein, täsmäase Heguli ja myös pelillisesti lisäarvoa tuova Nickerson. Toivottavasti tällaista tilannetta ei koskaan
oikeasti synny, mutta kun asiaa ajattelee, niin en pitäisi ihmeellisenä vaikka tällaista Pasilan suunnalla joku ajattelisikin...
Ne todellisemmat syyt sille, miksi Matt ei ensi kaudella Porissa pelaisi, löytynevät rapakon takaa. Jos sieltä sopparia ja kunnon mahdollisuutta tarjotaan, niin onhan ihan selvää että mies sinne myös lähtee. Muussa tapauksessa uskon ja toivon vakaasti, että Matti Porissa nähdään jatkossakin; avopuoliso on syntyperäinen porilainen, ja suomalainen tuttava-, ystävä- ja kaveriverkosto on järjestään painottunut Poriin - mitä nyt Olli L. asuukin Tampereella...