Keitä myydään?

  • 202 001
  • 653

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Oli pakko käydä katsomassa viestihistoriassa mitä kävin kirjoittamassa kun olitte pistämässä kautta pakettiin. 20.1 näytti olevan päivämäärä, eli tollanen puoltoista kuukautta sitten. En mäkään kyllä arvannut että tässä ihan näin tulee käymään.

Ei täällä kaikki ole kautta olleet tuolloin paketoimassa, vaikka huolestuneita oli varmasti paljon.

Sen sijaan ne muutamat nimimerkit ovat aina joka tappion jälkeen paketoimassa kautta. Tämä ilmiö ei rajaudu vain ja ainoastaan Ässiin, vaan näitä "faneja" löytyy kyllä joka leiristä.

Ja Ässäthän on suurin piirtein niillä sijoilla, minne se ennen kauden alkua useimpien toimesta rankattiin. Pisteet eivät vain ole kertyneet tasaisesti, vaan vuoristoratamaisella esityksellä.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei täällä kaikki ole kautta olleet tuolloin paketoimassa, vaikka huolestuneita oli varmasti paljon.

Sen sijaan ne muutamat nimimerkit ovat aina joka tappion jälkeen paketoimassa kautta. Tämä ilmiö ei rajaudu vain ja ainoastaan Ässiin, vaan näitä "faneja" löytyy kyllä joka leiristä.

Nämä nimimerkit ei tosin enää taida kirjoitella, kun järjestään jokainen on menossa hallille vasta ensi kaudella.

n" - MTV3.fi - Urheilu - Jääkiekko - SM-liiga

Juu, ei me pelaajia nyt tarvita, mutta eikö tuo nöpönenä ole saanut tarpeeksi työrauhaa. Mä en ainakaan mene peliinkään niin kauan kun tuo peelo saa tuolla patsastella.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Nämä nimimerkit ei tosin enää taida kirjoitella, kun järjestään jokainen on menossa hallille vasta ensi kaudella.

Zaari itse paraskin puhuja. Kovaa oli penkittämässä Armiaa aiemmin. Vieläkö oot sitä mieltä, että olisi pitänyt penkittää?

Muistan myös kun keväällä 2012 keräsit mun viestejä talteen kun kritisoin Sindelin hankintaa. No onko viesti tallella? Oliko Sindell hyvä haku.

Jälkiviisaus on nii helppoa. Kai sen nyt pölvästikin näki, että Kivellä lähti joukkue käsistä, mutta kuin ihmeen kaupalla joukkue pääsi radalle takaisin.

Ja kyllä olen ollut peleissä ja aion mennä.

Ja mielestäni en ole mikään kovin valittaja tällä palstalla. Kirjottelen vähän ja yleensä vain silloin kun oikein vituttaa. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo tsaarin lässytys. Tule joskus hallilla puheille jos noin ahdistaa.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Zaari itse paraskin puhuja. Kovaa oli penkittämässä Armiaa aiemmin. Vieläkö oot sitä mieltä, että olisi pitänyt penkittää?

Mielestäni olisi pitänyt istua penkillä pari peliä.

Muistan myös kun keväällä 2012 keräsit mun viestejä talteen kun kritisoin Sindelin hankintaa. No onko viesti tallella? Oliko Sindell hyvä haku.

En ole kerännyt viestejäsi. Sindell ei auttanut Ässiä. Hinnasta en tiedä, joten en pysty sanomaan oliko riski järkevää ottaa. Tässä vielä enemmän tietoa minusta. Zaari Rekisteröitymispäivä 07.09.2012.

Jälkiviisaus on nii helppoa. Kai sen nyt pölvästikin näki, että Kivellä lähti joukkue käsistä, mutta kuin ihmeen kaupalla joukkue pääsi radalle takaisin
Kävin nyt muodon vuoksi poimimassa äänestysketjusta, jossa äänestin Kivelle jatkoa. Ei siis ole kyse pelkästä jälkiviisaudesta, vaan sitä viisautta on ollut jo aiemmin.

Ollaan sijalla 7. Muutama hyvin niukka tappio, jotka olisi voinut kääntyä myös meille. Muistutukseksi laitan tähän vielä budjetit. Oma jengi, kuten omat junioritkin tuntuvat faneista aina kaikkein parhaalta, kuten joka joukkueellakin on liigan paras neloskenttä. Nämä vaan on värillisten lasien sokaisemia juttuja, eikä niillä ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

SM-liiga joukkueiden pelaajabudjetit kaudelle 2012-2013. (Suluissa viimevuotinen sijoitus). Eroa viime vuoteen.

1. Jokerit, 3 000 000€, (3) +100 000€
2. Kärpät, 3 000 000€, (8) +200 000€
3. HIFK, 2 900 000€, (6) +100 000€
4. Lukko, 2 600 000€, (9) +100 000€
4. KalPa, 2 600 000€, (5) +145 000€
6. Pelicans, 2 300 000€, (2) +300 000€
7. JYP, 2 200 000€, (1) -100 000€
8. Tappara, 2 200 000€, (12) +350 000€
9. Ässät, 2 150 000€, (7) +300 000€
10. Blues, 1 874 000€, (4) +274 000€
11. TPS, 1 800 000€, (10) -150 000€
12. HPK, 1 700 000€, (13)
13. llves, 1 550 000€, (14) -100 000€
14. SaiPa, 1 350 000€, (11) +150 000€

Eihän budjetit kaikkea kerro, mutta pientä suuntaa antaa siitä ettei meidän kuuluisikaan olla ylivertaisia muihin nähden ja näin ollen ei Karri ihan kaikessa ole epäonnistunut.

Niin, eihän Ässien kuuluisi koskaan voittaa, mikäli budjeteilla pelattaisiin.

Katsoppa kohtaa 10. Siellä on Blues. Vetäähän ne vähän paremmin kuin pata. Kappas, SaiPakin siellä viimeisenä ja hups, sijoitus ei menekään budjetin mukaan.
Nyt olisi syytä tajuta sellainen asia, että Ässillä on täydet mahdollisuudet tappiin asti. Näillä budjeteilla saa jokainen pyyhkiä perseensä.

Tässä yksi vastaus 15.10 yhdeltä, joka on ilmoittanut palaavansa ensi kaudella hallille. Tämä on toki asiallisesti kirjoitettu, eikä kuten moni omistasi. Tuossa vaan ei ole mitään järkeä, että panikoidaan liian aikaisin ja vedetään muutaman pikkuseuran suonenvedoista kilarit. Kas kummaa, pienemmistä ei ole tällä hetkellä meidän edellä yhtään ja isompia on takana montakin.

Ja kyllä olen ollut peleissä ja aion mennä.

Ja mielestäni en ole mikään kovin valittaja tällä palstalla. Kirjottelen vähän ja yleensä vain silloin kun oikein vituttaa. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo tsaarin lässytys. Tule joskus hallilla puheille jos noin ahdistaa.

Hienoa että olet kuitenkin tehnyt paluun hallille. Kannattajiahan tarvitaan niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina. En varmaankaan olisi edes vaivautunut lainaamaan sun viestiäs, mutta kun niissä oli niin ala-arvoista nimittelyä kritiikin sijaan. Mm. paskahousu, nöpönenä ja muutama muu. Siinä mielessä olen hieman eri mieltä siitä kumpaa meistä ahdistaa.
Voit olla ihan symppis kaveri, mutten tunne sua eikä mulla ole ymmärrettävistä syistä mitään halua tutustua suhun.

Jätän tämän nyt omalta osaltani tähän, mutta toivottavasti olin avuksi kasvamisessa edes hieman.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös