Mainos

Keinänen Kerhoon, vaihdossa Suutarinen & Korkeavuori

• 7 728
  • 42
F

Flonaldo

Viestin lähetti Musta_Kyy
Eli Mäkkäri-Keikka-Toke, luulisin? Niin, onkos se Keikka palaamassa Lahteen ensi kaudella? Mieshän kai olisi halukas siellä jatkamaan ja sopimustakin on vuosi jäljellä.
Nope, Jaska ykkösen laidassa. Luulisin jatkoa pohdittavan vasta kauden päätyttyä. Eihän sitä tiedä vielä, millaiseksi Kaanien ryhmä muodostuu ja olisiko Kerhokin kenties kiinnostunut Janin palveluksista ensi kaudeksi.

Miguel

Jäsen
Viestin lähetti Flonaldo
Ja Keikalle vastuuta luvassa heti ensimmäisestä pelistä lähtien, paikka löytyy ykkösketjun keskushyökkääjänä Bleg-pelissä.

Yleensä juuri tällaisessa asemassa Keikka on yleensä aiheuttanut pientä pettymystä. Osittain homma kiikastanut vierellä surfailleesta serkkupojastakin, mutta silti on outoa ettei peli kulkenut Kauppilan kanssa. Sitten kun rinnalle tulivat "vain" Hannus ja Jämsen, heti ensimmäisessä pelissä luistin liikkui ihan eri tavalla. Muutenkin parhaat muistot Keinäsestä ovat kolmosketjun sentterinä hyvien kausien ajalta.

Keikka on erittäin hyvä pelaaja. Hyvin puolustava sentteri, jonka työmoraali pettää harvoin. Takuuvarma pisteidentekijä hän ei kuitenkaan ole eikä juuri koskaan erotu kentällä tähden lailla. Jos siellä päässä valmentajat löytävät Keinäselle sopivan roolin ja hyökkäyspelikin natsaa, teillä on ainakin loppukauden ajan helmi käsissänne. Huonossa joskin epätodennäköisemmässä tapauksessa Kerholla on vain yksi burströmmi lisää.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse pidän Keinästä juuri kolmosketjun sentterinä tai kolmossentterinä. Jos vierellä pelaisi esim. Voutilainen ja Louhi, niin ei sellainen ketju nyt "jarruttelisi", vaan pisteitäkin syntyisi varmaan ihan mukavasti.

No, sama kai se missä ketjussa Keinänen pelaa, kunhan homma sujuu hyvin ja yhteispeli toimii.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Peter Gabriel
On todella hienoa että meillä on farmijoukkue.

Mikä hemmetin farmijoukkue!?! Kerhohan ruokkii niitä eikä ne meitä! Kevään kestävistä sopimuksista sinne on annettu jo "vastalahjaksi" kahden pelaajan pelioikeudet. Hiukan kallis hinta tuon tason pelaajista, mutta hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Aivan käsittämätöntä touhua, aivan kuin tämän kauden jälkeen jääkiekkoa ei enää olisikaan.

Olisivat laittaneet Toivosen sinne Pelikaaneihin vai eikö edes Pelicans huolinut sitä? Oli hauska seurata tuon pelaajan kohdalla kuinka Lukkokin kuulemma olisi halunnut pitää pelaajan itsellään, kiinnostusta kesti tasan niin kauan, että Kerho meni halpaan ja teki miehestä tarjouksen ja sinne meni rahat kankkulan kaivoon. Lukko nauraa partaansa kun Toivola ei sovi pelaavaan kokoonpanoon täälläkään. No Kerholla näkyy olevan puolustajia puun oksilla kun niitä on vara jakaa ympäriinsä.

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
Viestin lähetti Professori McGarmiwa
Lukko nauraa partaansa kun Toivola ei sovi pelaavaan kokoonpanoon täälläkään.
Anteeksi, tämä menee täysin ohi aiheen, mutta aivan pakko kuitata proffalle.
Kyseessä lienee edelleenkin Toivonen, eikä Toivola.
Vähän tarkkuutta pelaajien nimiin, kuten itsekin vaadit sitä muilta kirjoittajilta :)

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Ice71
Anteeksi, tämä menee täysin ohi aiheen, mutta aivan pakko kuitata proffalle.
Kyseessä lienee edelleenkin Toivonen, eikä Toivola.
Vähän tarkkuutta pelaajien nimiin, kuten itsekin vaadit sitä muilta kirjoittajilta :)

Joo niin onkin. Sitä se teettää kun töissä hätäpäissään kirjoittelee kesken kiireitten.

Vai onko mies niin mitätön, että nimessäkin erehtyy...

Siis Toivonen!

Kiitos korjauksesta Ice71

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivosen kohdalla on ollut puhe nivusvammasta. Mielestäni Marko kuuluu kyllä kokoonpanoon. Lisää peliaikaa vaan ennen pudotuspelejä, mikäli mies kuntoutuu. Pelaamalla lisää varmuutta ja hirvittävä yv-pelote pleijareihin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Toivosen kohdallahan kyse on ihan taktisesta vedosta seurajohdon toimesta. Kerho säästää parasta puolustajaansa finaaleihin...

Jaaha... ja Keikka heti ykköseen. Jos ennen kauden alkua olisi joku sanonut minulle, että jossain vaiheessa kautta ykkösessämme pelaavat Janne Lahti ja Jani Keinänen, olisin nauranut hänelle päin naamaa. Koska kukaan ei näin sanonut minulle, en nauranut. Enkä naura nytkään, vaikka tuo tuntuukin nyt oikealta ratkaisulta.

Mitä teimme siis kauden aikana väärin? HPK on ollut väärin roolitettu joukkue. Ei mitään muuta.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti ifota
Mitä hittoa varten se ainoa toimiva ketju pitää rikkoa ensimmäisenä?
Että voi pelin aikana vaihtaa siihen takaisin ja osoittaa että penkin takana tehdään muutakin kuin suunnitellaan haastattelun antamista pelin jälkeen.

Ja mikäs tuossa Toivosessa nyt sitten on Proffan mielestä vikana, hymyillyt väärään aikaan?

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No jos ihan totta puhutaan, niin ei siellä ole kyllä "hetkeen" toiminut mikään ketju. Joitain yksittäisiä onnistumisia ovat saaneet, ei paljon muuta, että sikäli uskon että Keinäsen siirto ykkösen keskelle ei ainakaan huonompaan tilannetta vie.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Twite
Ja mikäs tuossa Toivosessa nyt sitten on Proffan mielestä vikana, hymyillyt väärään aikaan?

Pelilliset esitykset tökkii pahemman kerran. Tämänhän piti olla ulottuva, taklaava ja kovaa laukova pakki.
- ei saa miestä kiinni siis ns. pujottelukeppi
- ei taklaa, pelin jälkeen kananmunat ehjänä taskussa
- ei uskalla laukoa kun joka kymmenes veto saattaa mennä maalia kohti.

Joku vihjaili jostain nivusvammasta mutta sen erottaisi kyllä kävelytyylistä, eipä herran kävelyssä näkynyt olevan mitään erikoista viikonloppuna kun lähti harjoitusten jälkeen hallilta.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Analyysi

Joku vihjaili jostain nivusvammasta mutta sen erottaisi kyllä kävelytyylistä, eipä herran kävelyssä näkynyt olevan mitään erikoista viikonloppuna kun lähti harjoitusten jälkeen hallilta.
Siis ei hymyillyt väärään aikaan, vaan kävellyt väärin. Selvä.

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Analyysi

Viestin lähetti Twite
Siis ei hymyillyt väärään aikaan, vaan kävellyt väärin. Selvä.

Et siis sinäkään lukea osaa! Sanoin aivan selvästi, että mahdollinen nivusvamma kyllä näkyy kävelytyylissä sen verran kauan olen katsellut näitä kiekkoilijoita. Tämä herra ei kävellyt "nivusvammaisesti". Väännänkö vielä rautalangasta?

Asiaa kun kirjoittaa niin aina löytyy joku örvelö nyppimään.
Nyt vedin ne kuuluisat herneet nenään, tosin sehän on vaan teidän onnenne.

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Analyysi

Et siis sinäkään lukea osaa! Sanoin aivan selvästi, että mahdollinen nivusvamma kyllä näkyy kävelytyylissä sen verran kauan olen katsellut näitä kiekkoilijoita. Tämä herra ei kävellyt "nivusvammaisesti". Väännänkö vielä rautalangasta?

Asiaa kun kirjoittaa niin aina löytyy joku örvelö nyppimään.
Nyt vedin ne kuuluisat herneet nenään, tosin sehän on vaan teidän onnenne.

Dear Professor

Vaikka oletkin mielestäni ansainnut kuukauden kehittynein kirjoittaja palkinnon, niin silti ihmettelen miksi ylipäätänsä omaat vielä kirjoitusoikeudet Jatkoaikaan.

Dollar

Jäsen
Ensinnäkin olen kuullut samaa kuin joku tuossa edelläkin mainitsi, eli Toivosen nivunen on vaivannut. Ei varsinaisesti rikki, mutta jottei tuliskaan mitään pahempaa, on parempi kun ei vedä pariin päivään täysillä. Oli viime viikolla ilmeisesti alkanut vaivata, mutta pelaa ilmeisesti vielä tällä viikolla.

Ja toiseksi, Proffalla on ilmeisesti alusta asti ollut Toivosen pelityyliin, luonteeseen, kävelyyn, totisuuteen ja kaikkiin mahdollisiin henkilökohtaisiin ominaisuuksiin oma negatiivinen mielipiteensä. Sillä Lukko (lähinnä Rautakorpi) tosiaan olis halunnu pitää Toivosen, mutta try-outin päätyttyä ei sopimus antanut siihen mahdollisuuksia.

Kuten jo HPK:n keskustelupalstallakin epäilin, taitaa olla jotain henkilökohtaista...

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Dollar
Ensinnäkin olen kuullut samaa kuin joku tuossa edelläkin mainitsi, eli Toivosen nivunen on vaivannut. Ei varsinaisesti rikki, mutta jottei tuliskaan mitään pahempaa, on parempi kun ei vedä pariin päivään täysillä. Oli viime viikolla ilmeisesti alkanut vaivata, mutta pelaa ilmeisesti vielä tällä viikolla.
Ja toiseksi, Proffalla on ilmeisesti alusta asti ollut Toivosen pelityyliin, luonteeseen, kävelyyn, totisuuteen ja kaikkiin mahdollisiin henkilökohtaisiin ominaisuuksiin oma negatiivinen mielipiteensä. Sillä Lukko (lähinnä Rautakorpi) tosiaan olis halunnu pitää Toivosen, mutta try-outin päätyttyä ei sopimus antanut siihen mahdollisuuksia.
Kuten jo HPK:n keskustelupalstallakin epäilin, taitaa olla jotain henkilökohtaista...

Vastaan enää tähän koska kirjoitustaitoni ei vastaa täällä asetettuja vaatimuksia taikka toisten korkeaa tasoa, joka ilmeisesti hipoo jo lähellä Finlandia-palkintoa.
Ilouutiseksi siis kaikille teille jotka olette joutuneet kärsimään surkeasta kirjoittelustani, vetäydyn taka-alalle ja pahoittelen kun tungin tänne hienojen, fiksujen ja filmaattisten ihmisten seuraan.

Ei ole henkilökohtaista eikä voisi ollakkaan enhän tunne miestä "siviilissä". Ei siis ole mitään lauantai-illan "ei kiitos"-kommentteja taustalla, vaikka sitä tähän ilmeisesti yritätkin repiä.
Perustan mielipiteeni vain ja ainoastaan peliesityksiin ja ne ovat surkeat. Mielipiteeni on erittäin vahva, myönnän sen, mutta se on minun mielipiteeni ja minulla on mielipiteisiini yhtäläinen oikeus kuin sinulla omiisi! Ettehän tekään kaikki pidä kaikista pelaajista ja myös ilmoitatte sen täällä tai muualla.
Puurulasta heittämäni kommentit taasen ovatkin olleet "siviili"-puolelta ja ne olen itse nähnyt enkä perusta väitteitäni huhu-puheisiin.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Proffa Mököttää?

Ilouutiseksi siis kaikille teille jotka olette joutuneet kärsimään surkeasta kirjoittelustani, vetäydyn taka-alalle ja pahoittelen kun tungin tänne hienojen, fiksujen ja filmaattisten ihmisten seuraan.
Älä nyt sentään suutu. Melkein tekee mieli pyytää anteeksi vaikka en mistään pahoillani olekaan. Kuka minua nyt sitten hellittelynimellä 'örvelö' kutsuu jos sinä lähdet pois?

....

Aika kauas karkasi topic, siitä olen sentään pahoillani. Jännityksellä tänään seuraan Keinäsen otteita 1-ketjussa!

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Vastaan enää tähän koska kirjoitustaitoni ei vastaa täällä asetettuja vaatimuksia taikka toisten korkeaa tasoa, joka ilmeisesti hipoo jo lähellä Finlandia-palkintoa.
Älähän nyt proffa herneile. Jotkut näkee asiat vaan hieman toisin. Se mitä olen lukenut sinun kirjoittavan Toivosesta on mielestäni aivan totta. Puolustajaa hänestä ei taida saada tekemälläkään, mutta ehkä menee jonkunlaisena poliisina. Minä olen vain vaatinut poliisia poliisin paikalle ja puolustajan paikalle ihan oikeeta puolustajaa.
Pelaahan muuten Heleniuskin vielä liigassa. Vaikka taitaa hänelläkin vaivata tuo tsekkiläinen nivunen?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy