Kehu edellisen postaajan inhokkibändiä ja kerro inhokkisi seuraavan kehuttavaksi

  • 1 870
  • 11

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Noniin,

Pidemmittä puheitta, mallia otettakoot tuosta "hauku edellisen postaajan suosikkibändi" -ketjusta, mutta nyt räjäytetään maailma ja työnnetään kirjoittajat epämukavuusalueelle ja pakotetaan kirjoittamaan jotain mitä eivät haluaisi.

Sen verran kuitenkin helpotetaan kaikkien oloa, että Mamba diskataan tästä kisasta heti alkuunsa eli heitä ei kenenkään tarvitse alkaa kehumaan. Ei moderaattoreidenkaan tarvitse sitten jakaa pelikieltoja kenellekään. Ja omia inhokkejaan saa halutessaan haukkua ennen kuin altistaa ne seuraavan kirjoittajan kehuille.

Aloitetaan siis omalla inhokilla, kaikkien nenälaulajien ja ääkkösvammaisten kruunaamattomalla kuningattarella, eli Sannilla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aloitetaan siis omalla inhokilla, kaikkien nenälaulajien ja ääkkösvammaisten kruunaamattomalla kuningattarella, eli Sannilla.
Sannilla on vähän nasaaliääni mutta toisaalta sillä on myös aika makeet lyriikat ja söpö tyyli!

Jatketaas sitten Coldplaylla. Tuo jostain syystä suosittu ja menestystä niittänyt brittiyhtye, joka on todellisuudessa tehnyt ehkä kaksi ihan menettelevää biisiä kaiken sen tusinakaman ja radiorockin lisäksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jatketaas sitten Coldplaylla. Tuo jostain syystä suosittu ja menestystä niittänyt brittiyhtye, joka on todellisuudessa tehnyt ehkä kaksi ihan menettelevää biisiä kaiken sen tusinakaman ja radiorockin lisäksi.

No voi vittu. Coldplay käsittelee lyriikoissaan sekä päivänpolttavia että ikuisia kysymyksiä ja sävellyksensä ovat kokeellisia ja uusia aloja valtaavia. Laulajan naismaku on kans hyvä ja ihana nimi sillä lapsella.

Mötley Crüe. En edes tiedä miten tuon paskasakin nimi kirjoitetaan. "Bändi". Nehän soittaa paskemmin kuin Kiss, mikä on Razzlen tappajan et Companyn paras saavutus.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
AH! Bändin pomohan on nero, vähintään, ja heidän musiikkina on tosi freesiä kuten myös pukeutumisensa. Onneksi heittivät Roope Latvalan pihalle, sehän osasi soitttaa.

Nightwish on muuten täyttä paskaa.
Nightwishan on aivan suvereenin upea yhtye; harmillisen aliarvostettu globaalisti, mutta myös Suomessa. Tuomas Holopainen on heittämällä yksi kaikkien aikojen parhaita suomalaissäveltäjiä, ja kappaleiden sanoitukset ovat aivan huippuluokkaa niin ikään.

Taidetta.




AC/DC
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
AC/DC:stä on sanottu, että bändi julkaisi saman levyn aina uudelleen ja uudelleen. Ironista on, että bändin komppikitaristi joutui vetäytymään bändistä kun ei enää muistanut miten biisit menee. Biisit, jotka ovat siis kaikki samanlaisia. Noita 160 senttisiä artisteja monet pitää äijärokin esikuvina. Mutta eivät kaikki. AC/DC = ROCK!




Vihaan niin monia paskoja bändejä, että on vaikea poimia sieltä vain yhtä mutta KISS kuuluu kärkipään ÖÖ-ryhmään.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vihaan niin monia paskoja bändejä, että on vaikea poimia sieltä vain yhtä mutta KISS kuuluu kärkipään ÖÖ-ryhmään.
Bändin basistilla on niin pitkä kieli, että pystyy nuolemaan pimperoa vaikka viereisestä huoneesta.

Gasellit on ihan saatanan ärsyttävää poppiräppiä, jossa kaikilla on kivaa, kaverit on kivoja, ei koskaan kiroilla, naisia arvostetaan ja kaikki tykkää. Hyi saatana!
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Gasellit on ihan saatanan ärsyttävää poppiräppiä, jossa kaikilla on kivaa, kaverit on kivoja, ei koskaan kiroilla, naisia arvostetaan ja kaikki tykkää. Hyi saatana!

Mukavia biisejähän noilla on, ei kuitenkaan liian ylituotettuja radiohittejä vaan onnistuvat kuullostamaan sopivan "tavallisilta".

Mutta. The Rasmus. "Hei nyt mä värjään tukan mustaksi ja laitan sekaan pari sulkaa, oon angsti". Vittu mitä paskaa, olivat sentään jotenkin omaperäisiä ennen The-lisäystä. Ja ohan se Laurin ulina jotain kauheaa.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Onhan Beatlesilla useita hienoja ja kauniita biisejä. Ne alkuaikojen hitit joilla löivät läpi, ovat kieltämättä aika karseita. Mutta levyiltä löytyy paljon mukavia biisejä. Omat suosikkini olivat Strawberry Fields, Yesterday ja pari muuta joiden nimet eivät mieleen tule. Se dokkarisarja, joka tuli ysärillä oli hyvä. Ovathan nämä pioneerejä ja tuskin näemme enään tyttömerta kirkumassa ja vetistelemässä, kun joku ihku muusikko saapuu maahan. Taino.. ehkä korona ja etenkin se loppuminen joskus voi yllättää.

Olen ihan helvetin onnellinen, että öö Cheek
öö lopetti öö. Ja haukun kaiken muunki räpin. Karmeeta paskaa... vittu heitän vähä lainii, kaikki likat tahtoo mun kaa painii ja sitten ku loppuu ideat niin otetaan kertsi oikeasta musiikista..pthyi
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Cheek teki monta tarttuvaa biisiä ja on 2000-luvun suomalaismusiikin yksi suurista.

HIM ei vaan iske.
Ville Valo on syntynyt samana päivänä kuin minä. Muistaakseni tasan 8h vanhempi kuin minä. Eikä kehut tähän lopu. Kaverilla oli aikoinaan ihan älyttömän hyvännäköinen tyttöystävä, joka oli todella kova HIM fani.

Itse asiassa nyt tuli ajatuskatko ja koko räppigenre tuossa jo mainittiinkin. Mutta siis Roope Salminen ja mitkä lie nelijalkaiset. Minä jopa tykkään Roopesta Putouksen juontajana, mutta hänen "musiikkinsa" ei kyllä iske yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kaverilla oli aikoinaan ihan älyttömän hyvännäköinen tyttöystävä, joka oli todella kova HIM fani.
Huudan viereisestä pöydästä että Jonna Nygren. KRHMpanisinKRRRMMMH!

Jatkakaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Huudan viereisestä pöydästä että Jonna Nygren. KRHMpanisinKRRRMMMH!

Jatkakaa.

Lisää sivustahuutelua:

Eikös Nygreniä nykyisin paina eräs Rane Raitsikka, ovat nimittäin nykyään naimisissa. Ja taitaapa löytyä yhteistä jälkikasvuakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös