Kehitysideoita ottelutapahtumaan ja muuhun toimintaan

  • 356 809
  • 2 015

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuopa hyviä muistoja mieleen tämä "vanha" maalilaulu. Ai että, silloin pärjättiin! Toki nykyinen maalilaulu on silti huomattavasti parempi. Aikansa kutakin.
Mä oon niin samaa mieltä. Paitsi, että en. Ihme veitsenkääntöä haavassa, tämä takaisin pleijareihin! Kuuliko muutkin kuinka tähän lähti porukka rallattelee!
 

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä oon niin samaa mieltä. Paitsi, että en. Ihme veitsenkääntöä haavassa, tämä takaisin pleijareihin! Kuuliko muutkin kuinka tähän lähti porukka rallattelee!

Ei todellakaan tuota muovista rallatusta takaisin, joka on vieläpä maalilauluna noin joka toisella joukkueella Euroopassa. Verkko heiluu ainut oikea. Routasydämmestä voidaan keskustella.
 

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Ei todellakaan tuota muovista rallatusta takaisin, joka on vieläpä maalilauluna noin joka toisella joukkueella Euroopassa. Verkko heiluu ainut oikea. Routasydämmestä voidaan keskustella.
Juuri näin. Ei mitään muovista maalilaulua, jolla ei ole mitään yhteyttä Kärppiin. Vaikka se kieltämättä omalta alkoikin vuosien varrella tuntumaan. Nykyinen on parempi kuin hyvä!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse vedän vastavirtaan sen verran, että palauttaisin välittömästi 'I Will Surviven' maalilauluksi. Sitä kyllä hoilataan muissakin tapahtumissa ympäri maailmaa, mutta jotenkin yleisön on helpompi lähteä tuohon mukaan. Minä tykkään.

'Verkko heiluu' sen sijaan ei ole iskenyt oikein koskaan. 'Routasydänkin' toimii paremmin.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
'Verkko heiluu' sen sijaan ei ole iskenyt oikein koskaan.
Oon yrittänyt uskotella itselleni, että oon fine tuon maalilaulun vaihdon suhteen, ja hyräillyt mielessä Kärppien tehdessä maalin tuota nykyistä. Mutta tänään, kun tuo ihana rallatus soi taas, niin olihan se - ihanaa. Fiilistä ja tunnelmaa nostattava maalibiisi, johon yleisökin voi lähteä mukaan. Varmasti myös kultaiset muistot vaikuttivat omaan fiilikseen tuota I Will Survivea kuunnellessa.

Ymmärrän niitä, jotka ei tuota halua juuri sen muovisuuden takia, mutta mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta paskaakaan. Se on loistava.
 

Kalaverkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse vedän vastavirtaan sen verran, että palauttaisin välittömästi 'I Will Surviven' maalilauluksi. Sitä kyllä hoilataan muissakin tapahtumissa ympäri maailmaa, mutta jotenkin yleisön on helpompi lähteä tuohon mukaan. Minä tykkään.

'Verkko heiluu' sen sijaan ei ole iskenyt oikein koskaan. 'Routasydänkin' toimii paremmin.
Täysin samaa mieltä! Oli mahtava kuulla pitkästä aikaa tuo maalilauluna. Mielestäni ei väliä vaikka euroopassa muutkin käyttää, kunhan ei liigan sisällä muilla joukkueilla olisi.
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Oon yrittänyt uskotella itselleni, että oon fine tuon maalilaulun vaihdon suhteen, ja hyräillyt mielessä Kärppien tehdessä maalin tuota nykyistä. Mutta tänään, kun tuo ihana rallatus soi taas, niin olihan se - ihanaa. Fiilistä ja tunnelmaa nostattava maalibiisi, johon yleisökin voi lähteä mukaan. Varmasti myös kultaiset muistot vaikuttivat omaan fiilikseen tuota I Will Survivea kuunnellessa.

Ymmärrän niitä, jotka ei tuota halua juuri sen muovisuuden takia, mutta mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta paskaakaan. Se on loistava.
Eilisen jälkeen pakko sanoa, että käänsin kelkkani maalilaulun suhteen. Tähän saakka oon ollut "Verkko heiluu"-joukkueessa, mutta jotenkin nyt uudelleen kuultuna itsekin sytyin "I will survive"-biisille uudelleen.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Vähä sama juttu ku ylivoiman alkuun lyötäisiin kärpät on rautaa. Ei olisi sekään huono, mutta nykyinen on sellainen joka saa väen oikeasti rallattaa mukana. Innostumaan seuraavasta hetkestä! Yhdistää, vaikka on kuinka käytetty ja "muovinen".
Minä en ajattele tuota muovisena, kun yhdistän tuon Luulajaan (heidän maalibiisi) ja kun tietää, että seurat ja sen kannattajat ovat aktiivisessa ystävyyssuhteessa keskenään, niin tuo on monille asian tietäville merkityksellinen asia.
 

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä en ajattele tuota muovisena, kun yhdistän tuon Luulajaan (heidän maalibiisi) ja kun tietää, että seurat ja sen kannattajat ovat aktiivisessa ystävyyssuhteessa keskenään, niin tuo on monille asian tietäville merkityksellinen asia.

Tuo ylivoimabiisi on ihan älyttömän hyvä ja mukaansa tempaava ja ennen kaikkea toimiva!

Mutta kyllä maalilauluna pitää olla biisi, joka on merkityksellinen seuralle. Ja ennen kaikkea sellainen, josta seura tunnetaan. Toivottavasti enää ikinä ei palata siihen, että maalilaulu vaihtuu muutaman vuoden välein.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Toivottavasti enää ikinä ei palata siihen, että maalilaulu vaihtuu muutaman vuoden välein.
Samaa mieltä. Toinen asia mikä ärsyttää on tuo sisääntulobiisi, tuo on tainnut tälläkin kaudella vaihtua jo ainakin kerran... eikö tuohonkin voisi naulata jonkin sopivan mikä mielellään olisi kaudesta toiseen.

Eilen vissiin soitettiin 13-14 kauden sisääntulobiisiä? En tiedä nimeltä mikä biisi se on, mutta sopii hyvin tuohon sisääntuloon. Itse en lämpene noille never heard metallirenkutuksille kun ne kuulostavat noista hallin kajareista ihan paskalta vieläpä - ei nosta itsellä ainakaan fiilistä yhtään.
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Samaa mieltä. Toinen asia mikä ärsyttää on tuo sisääntulobiisi, tuo on tainnut tälläkin kaudella vaihtua jo ainakin kerran... eikö tuohonkin voisi naulata jonkin sopivan mikä mielellään olisi kaudesta toiseen.

Eilen vissiin soitettiin 13-14 kauden sisääntulobiisiä? En tiedä nimeltä mikä biisi se on, mutta sopii hyvin tuohon sisääntuloon. Itse en lämpene noille never heard metallirenkutuksille kun ne kuulostavat noista hallin kajareista ihan paskalta vieläpä - ei nosta itsellä ainakaan fiilistä yhtään.



Tämähän se. Toimii.

Tuo ja laskuri 10 sekunnista alaspäin nii johan rupeis yleisö taputtamaan Kärpät jäälle. Onneksi sentään laskuri tulossa playoffeihin.
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Onpa hieno juttu jos tulee!
juuso.aho@karpat.fi

Siinä mies joka vastaa alkushowsta. Alkukaudesta olin asian tiimoilta yhteydessä ja puhui sillon ”mahdollisesti tulossa playoffeihin”. Suosittelen muitakin laittamaan Juusolle palautetta ottelutapahtumasta niin saattaa tapahtua kehitystä.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Aiemmin halusin Verkko Heiluu takaisin, mutta nyt kun sitä on kuunnellut, niin ei haittaisi siitä luopuminen, ei vaan jotenkin sovellu maalibiisiksi. Routasydän olisi kyllä mielenkiintoinen nähdä siinä, onko joskus aiemmin ollut? I Will Surviven "muovisuus" ei haittaa, kun yleisön on helppo lähteä rallatteluun mukaan.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Villiä huhua liikkuu, että viime pelin maalilaulu on tullut jäädäkseen.
Toivottavasti tätä muovista renkutusta ei nyt oteta takaisin, kun hirveällä vaivalla se saatiin vaihdettua kärppähenkisempään. Jos huhu pitää paikkaansa, niin ihmetyttää muutenkin tällainen tuuliviiri meininki asiassa kuin asiassa. Ei maalilaulua,tai muitakaan "perinteisiä" juttuja voida vaihtaa parin vuoden välein.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Joo kyllä toi I will survive minunkin mielestäni sopii paremmin maalilauluksi, kuin Verkko Heiluu. Paras olisi siltikin Routasydän sen ilmahyökkäys torven kanssa. Sehän oli käytössä tuossa 2010-luvun taitteessa. En vain tiedä, että kuinka todennäköistä se on, että tuo palautettaisiin käyttöön, kun eihän Routasydäntä soiteta enää edes voiton jälkeen kotipeleissä.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Kyllä on kapeakaitseista porukkaa osa. Jos verkko heiluu ei miellytä, niin silti tilalle halutaan jotain joka kolmannella joukkueella olevaa maalilaulua. Eikö mitään muuta ehdotusta tule mieleen, jos verkko heiluu ei miellytä? Kyllähän parhaat maalilaulut nimenomaan muistetaan siitä, että ne vartavasten tehty joukkueelle. Sellaisiahan ei jonoksi asti ole, mutta jos haluaa välttämättä jonkun toisen laulun, niin olisi edes sellainen, mitä ei ole kulutettu ns puhki. I will survive on maalilaulujen irvikuva. Toivottavasti huhu on ankka.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös