Kehitysehdotuksia ottelutapahtumaan

• 25 966
  • 235

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Seuraava kommentti ei varsinaisesti ole ohjattu sinulle, vaikka tulikin tästä mieleen.

Minua ihmetyttää kuinka usein puhutaan hallilla myytävän ruuan ja juoman hinnoista, kun viitataan ottelutapahtuman kokonaishintaan. Olen käynyt areenalla katsomassa liigakiekkoa vaihtelevalla aktiivisuudella yli 25 vuotta, ja tänä aikana olen ostanut hallin kioskeilta jotain maksimissaan 5 kertaa. Kun tietää että tarjonta on a) kallista b) epäterveellistä c) valikoimaltaan niukkaa, on itselle ilmiselvä valinta syödä ennen peliä.

Ottelutapahtuma matkoineen kestää suurimmalle osalle maksimissaan neljä tuntia, eli helpostihan tuon ajan pystyy olemaan syömättä. Vettä toki kannattaa tänä aikana juoda, mutta vesipullon halliin saa ainakin omaan kokemukseen perusteella ottaa.

Enkä siis tarkoita että tapani toimia olisi ainut oikea. Lähinnä ihmettelen kuinka usein ravintolatarjonnan kulut nähdään lähes pakollisena osana ottelutapahtuman kustannuksia.
Ymmärrän pointtisi, eli sinänsä harmi jos jonkun matsiin lähtöä tämä ajatustasolla estää. Pääpointti on kuitenkin itse peli ja muu on vain lisämyyntiä.

Muuten ollaan kyllä eri puusta veistetty tai sitten olen olosuhteiden uhri. Yleensä tulen hallille suoraan töistä todella nälkäsenä, kyllä siinä joku pitsa slice tai kanakori uppoaa helposti kun lounasta on syönyt viimeksi klo 11 aikaan - joskus molemmilla erätauoilla jopa jos tilanne on paha. Riippuen pelin laadusta, välillä pitää yksi keskikajakin ottaa. Meneehän siihen minulla rahaa, varsinkin kun kausikortin omistaa, mutta ei se erotus niin iso ole verrattuna siihen, että kävisin jossain ravintolassa syömässä ennen hallille menoa, sillä ruokaa ei tuossa välissä ehdi tehdä.

Mutta joo, hyvä että tarjontaa löytyy, toivoisin hieman jotain subway takasin kyllä, jotta voisi vaikuttaa huikopalan ravintosisältöön enemmän.

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Seuraava kommentti ei varsinaisesti ole ohjattu sinulle, vaikka tulikin tästä mieleen.

Minua ihmetyttää kuinka usein puhutaan hallilla myytävän ruuan ja juoman hinnoista, kun viitataan ottelutapahtuman kokonaishintaan. Olen käynyt areenalla katsomassa liigakiekkoa vaihtelevalla aktiivisuudella yli 25 vuotta, ja tänä aikana olen ostanut hallin kioskeilta jotain maksimissaan 5 kertaa. Kun tietää että tarjonta on a) kallista b) epäterveellistä c) valikoimaltaan niukkaa, on itselle ilmiselvä valinta syödä ennen peliä.

Ottelutapahtuma matkoineen kestää suurimmalle osalle maksimissaan neljä tuntia, eli helpostihan tuon ajan pystyy olemaan syömättä. Vettä toki kannattaa tänä aikana juoda, mutta vesipullon halliin saa ainakin omaan kokemukseen perusteella ottaa.

Enkä siis tarkoita että tapani toimia olisi ainut oikea. Lähinnä ihmettelen kuinka usein ravintolatarjonnan kulut nähdään lähes pakollisena osana ottelutapahtuman kustannuksia.

Itse olen saanut sen "koulutuksen" myös, jossa syödään ennen hallille lähtemistä ja oli korkeintaan kiva lisä, jos faija heltyi ostamaan pizzaslicen erätauolla.

Siitä lähtien kun itse lipuista aloin maksamaan, on peleissä käymisestä tullut enemmänkin sosiaalinen tapahtuma, jolla tarkoitan sitä, että kaverin kanssa käydään ennen peliä jossain syömässä (ei hallilla), jossa vaihdetaan kuulumiset ja matsissa pitkälti keskustellaan pelistä. Tuon safkapuolen voisi hoitaa hallillakin, jos tarjonta olisi hieman parempi ja hyödyttäisi Kiekko-Espoota jotenkin, mutta pakastepizzaslice tai nakkimuki ei oikein kannusta tuohon. Sinänsä ei haittaisi maksaa hieman kovempaakin hintaa, jos tarjolla olisi premium-hodaria, -burgeria tai vastaavaa (vaikkei nuokaan kaikkein terveellisimpiä ole).

En osaa sanoa miten Subwayn konsepti toimii lätkämatsin kaltaisissa tapahtumissa, jossa suuri määrä ihmisiä pakkautuu lyhyessä ajassa jonoon, mutta jos lopputuote olisi jotain samantyylistä, uskon että kiinnostaisi monia.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En osaa sanoa miten Subwayn konsepti toimii lätkämatsin kaltaisissa tapahtumissa, jossa suuri määrä ihmisiä pakkautuu lyhyessä ajassa jonoon, mutta jos lopputuote olisi jotain samantyylistä, uskon että kiinnostaisi monia.
Bluesin loppuaikoinahan hallilla oli Subway, siellä oli muistaakseni valmiina tiettyjä leipiä. En ite oo ikinä välittänyt ko. paikasta, mutta kyllä siellä ihan hyvin muistaakseni väkeä riitti.

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sinänsä ei haittaisi maksaa hieman kovempaakin hintaa, jos tarjolla olisi premium-hodaria, -burgeria tai vastaavaa (vaikkei nuokaan kaikkein terveellisimpiä ole).
Sieltä klubiaulan Mumm loungesta taitaa saada "premium" burgeria ja parmesaaniranskalaisia yms, tai ainakin alkukaudesta sai. Premium lainausmerkeissä tosin koska pihvi on mielestäni liian paksu ja tiivis, mutta ei mitään sibyllaa kuitenkaan.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Sieltä klubiaulan Mumm loungesta taitaa saada "premium" burgeria ja parmesaaniranskalaisia yms, tai ainakin alkukaudesta sai. Premium lainausmerkeissä tosin koska pihvi on mielestäni liian paksu ja tiivis, muutta ei mitään sibyllaa kuitenkaan.
Se on hallin safkan parhaimmistoa tosiaan, mutta samaa mieltä pihvistä, on vähän kuin pahvia purisi joskus. Plus aika hinnakas lopulta kyllä laatuun nähden. Mutta sentään yritystä vähän siinä, toisin kuin peruspanineissa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Mario's ravintolasta ei taida pystyä tilaamaan mitään ilman ravintolalippua. (?) Toki senkin hinnasto on euron tai pari jokaisen tuotteen kohdalla yläkanttiin. Valikoima muihin hallilla oleviin kuitenkin hyvä.

Toki paras vaihtoehto on mennä Ainoaan, käydä siellä sitten jossain ravintolassa syömässä, jos ei kotona ehdi, ja sitten hallille.

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mulla kesti tosi kauan ennen kuin edes tajusin, että sieltä MUMMista saa skumpan lisäksi safkaa. Kerran kokeilin ja tosiaan tällä hetkellä parhaimmistoa.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mulla kesti tosi kauan ennen kuin edes tajusin, että sieltä MUMMista saa skumpan lisäksi safkaa. Kerran kokeilin ja tosiaan tällä hetkellä parhaimmistoa.
Itse asiassa se focacciano on yllättävän hyvä setti hinta/laatusuhteeltaan siellä. Ei sisällä lihaa, mutta on ihan jotain muuta kuin pelkkää rasvaa, maku toimii ainakin itselleni ja annoskokokin on riittävä.

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Itse asiassa se focacciano on yllättävän hyvä setti hinta/laatusuhteeltaan siellä. Ei sisällä lihaa, mutta on ihan jotain muuta kuin pelkkää rasvaa, maku toimii ainakin itselleni ja annoskokokin on riittävä.
Maku hyvä, mutta formaatti älytön finger foodiksi. Puolet siitä mössöstä päätyi jonnekin aivan muualle kuin vatsaani, kun tuota annosta kokeilin.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Maku hyvä, mutta formaatti älytön finger foodiksi. Puolet siitä mössöstä päätyi jonnekin aivan muualle kuin vatsaani, kun tuota annosta kokeilin.
Nojoo, se on hyvä syödä siinä tiskillä tarjolla olevilla haarukalla ja veitsellä, se on totta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy