nedomansky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin IFK
Espoo
Vaikuttaisi siltä, että yrität kiistää Espoon vastuun siitä, että kaikki
kehä-I:n Länsipään liittymät ovat naurettavia liikennevaloristeyksiä.
Kehää ajelee paljon porukkaa myös kolmostien varrelta, Tuusulasta, Lahdesta, Vantaalta, Sipoosta ja Porvoosta.
Kunkin kunnan tulisi suunnitella katunsa siten, että ottaisivat
vieraanvaraisesti vastaan taloudellisen toimeliaisuuden
muualta tulevat nostattajat.
Voisin itse sanoa, että Helsingin arki"ruuhkan" aiheuttavat
espoolaiset, jotka jurruttavat autoillaan Länsi-Väylää
Helsinkiin ja tukkivat parkkipaikat.
Suomessa ruuhkautumisen tunnetta aiheuttaa (esim lauantaisin)
se, että ihmiset ei osaa lähteä autoillaan liikennevaloista.
Kytkin nousee vasta, kun edellinen on varmasti päässyt turvalli-
sesti risteyksen yli. Liikennesuunnitelijoiden jekku tässä on,
että tällä ajotavalla kerralla pääsee läpi n. 2 autoa/kaista.
Viestin lähetti msg
Kehä I:sen aamuruuhkan aiheuttavat helsinkiläiset, jotka sankoin joukoin vaeltavat tänne Espooseen töihin.
Ainakin omassa työpaikassani Tapiolassa nämä Koillis- ja Itä-Helsingissä asuvat tukkivat Kehää länteen aamuisin ja itään päin iltaisin.
Viikonloppuisin menee herne nenään niiden autoilijoiden kanssa, jotka arkisin istuvat joukkoliikenteessä.
Kuinka lauantaisin saadaankaan neljäsosalla autoista vähintään kaksinkertainen ruuhka arkipäiviin verrattuna?
Vaikuttaisi siltä, että yrität kiistää Espoon vastuun siitä, että kaikki
kehä-I:n Länsipään liittymät ovat naurettavia liikennevaloristeyksiä.
Kehää ajelee paljon porukkaa myös kolmostien varrelta, Tuusulasta, Lahdesta, Vantaalta, Sipoosta ja Porvoosta.
Kunkin kunnan tulisi suunnitella katunsa siten, että ottaisivat
vieraanvaraisesti vastaan taloudellisen toimeliaisuuden
muualta tulevat nostattajat.
Voisin itse sanoa, että Helsingin arki"ruuhkan" aiheuttavat
espoolaiset, jotka jurruttavat autoillaan Länsi-Väylää
Helsinkiin ja tukkivat parkkipaikat.
Suomessa ruuhkautumisen tunnetta aiheuttaa (esim lauantaisin)
se, että ihmiset ei osaa lähteä autoillaan liikennevaloista.
Kytkin nousee vasta, kun edellinen on varmasti päässyt turvalli-
sesti risteyksen yli. Liikennesuunnitelijoiden jekku tässä on,
että tällä ajotavalla kerralla pääsee läpi n. 2 autoa/kaista.