Ke 9.5.2018 Otteluseuranta (6. kisapäivä)

  • 98 764
  • 1 396
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Mukavaa nähdä että muutkin huomaa Riikolan. Oli jo ekoissa peleissä varmaotteinen.
Hiipui kyllä Kalpassa sen jälkeen kun oli tiedossa että lähtee muualle seuraavaksi kaudeksi.
 

Barney

Jäsen
Suomi pelaa oikeasti pitkästä aikaa viihdyttävää kiekkoa arvokisoissa. Toivottavasti uskalletaan pelata yhtä aktiivisesti myös isompia vastustajia vastaan.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mukavaa nähdä että muutkin huomaa Riikolan. Oli jo ekoissa peleissä varmaotteinen.
Hiipui kyllä Kalpassa sen jälkeen kun oli tiedossa että lähtee muualle seuraavaksi kaudeksi.
Tätä just mietin ettei KalPassa tällä kaudella ainakaan hirveästi erottunut edukseen mielestäni. Mutta tuohan selittää osaltaan. Helvetin hyvää kiekkoa pelaa tällä hetkellä kyllä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä oon aina luullut, että toi Riikola on enemmän semmoinen näkymätön oman pään luuta. Tai voi olla, että se on se toinen Riikola. Samaa massaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä oon aina luullut, että toi Riikola on enemmän semmoinen näkymätön oman pään luuta. Tai voi olla, että se on se toinen Riikola. Samaa massaa.

Simo Riikola ei Tepsissä juuri Pukan Mikosta erottunut.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Anttila silkkikäsineen yrittämässä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
YV!
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Do diid, ylivoimaa tarjolla.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Aikamoista smørrebrød-to-smørrebrød -kiekkoa tämäkin.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Kolmoskentältä äsken kisojen paras vaihto.
Ja ylivoimaa tulossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös