Ke 9.4.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 5. välierät

  • 107 557
  • 472
Tila
Viestiketju on suljettu.

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
En minä itkeny, totesin vain tilanteen. Kukkonenhan sai samanlaisesta kakkosen, joten sinänsä tuon huomioiminen oli olennaista

Ai niin. Kun Kärppien kannattaja asialla se on "toteamus" ja kun SaiPa-fani mainitsee se on itkemistä. vrt edellisen ottelun ketju.

Pitkässä juoksussahan nää menee tasan. Eikö näin?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyynerpää naamaan ja perään vielä Palolaa poikittaisella naamaan.

Joopajoo
Tulee vähän mieleen Jari Levonen vs. Teemu Selänne -92. Levonen antaa pelata niin kuin itse haluaisi pelata ;)
 

Battle Ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPPPK, Ässät
Hyi vittu Aaltonen. Kunnon hyppytaklaus päähän. SIKA!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Taipalus jyrätään ja SaiPa yv. Aaltonen boksiin. Aaltonen hyppää ja suoraan päähän. Ihan oikein vihelletty!
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
vai siellä nyt ammutaan konepistoolilla yleisöä kohti, no pitkässä juoksussa nää menee tasan.

Hah repesin täysin :)

Kukas se Lukon valmentaja olikaan kuka 80-luvulla heitti vaihtoaition oven keskiympyrään? Vallenius? Veti kuulemma vaan "normaalisti kovempaa luukun kiinni".

Tämä ei taida olla mennyt vielä pitkässä juoksussa tasan.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puhtaasti pelaa Aaltonen..

Yritys oli suoraan päähän, onneksi ei osunut.
 

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai niin. Kun Kärppien kannattaja asialla se on "toteamus" ja kun SaiPa-fani mainitsee se on itkemistä. vrt edellisen ottelun ketju.

Pitkässä juoksussahan nää menee tasan. Eikö näin?

Minä en henkilökohtaisesti ole väittäny (muistaakseni ainakaan, todistakaa jos olen väärässä) ketään SaiPalaista itkijäksi ja en luonnollisesti voi olla vastuussa muista Kärppäkannattajista.

Kaippa ne pitkässä juoksussa menee tasan tai ainakin niin väitetään. Mutta minulla ei nyt kiinnosta pitkä juoksu vaan tämä peli.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Taipalus on kyllä ihan itse ns. kerjännyt verta nenästä. Taisi osua merkattuun mieheen Aaltosen taklaus.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Vittu mitä inttämistä täällä. Siellä on peli menossa.

Aaltoselta typerä niitti Taipalukseen. Lähti kuittaamaan Taipaluksen kovaa laitapeliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös