Niin siltähän tuo hieman näytti. Ja kuinka paljon sitten tuo on vaikuttanut menttaali-puoleen, hieman näytti meno siltä, ettei ollut ihan se tarvittava 110%-lataus. Alistunutta ja näin edespäin.Sarja on toki vielä pahasti kesken ja Sport on venynyt ennenkin, mutta tänään nähtiin kyllä niin väsynyt Sport ettei mitään jakoa.
Vaikutti siltä, että Vaasan huikea 4. välierä painoi vieläkin jaloissa. Ei ollut oikein liikettä, ei haastamista kaksinkamppailuissa ja avauspeli ei toiminut ollenkaan Jukureiden tiiviin keskialuepelin paineessa.
Nojoo mutta en mä halua Jukureilta mitään pois ottaa. Kaveri oli tänään parempi. Hyvin vyöryivät päälle. Meillä oli ne vähät omat hetkemme esim. toisessa erässä, joista olisi pitänyt saada kavennusta aikaan, niin oltaisiin kenties nähty hieman erinlainen pelin loppu.
Perjantaina on sitten se meidän saumamme! Eiköhän nähdä aivan erinlainen Sport. Tuolta pitää kaivaa voitto, niin pysytään kilpailussa mukana.
Tuota en huomannutkaan, että Halava oli ollut noin monen omiin menneen maalin aikana jäällä. Mun mielestä äijä on silti vetänyt hyvin pleijareissa. Tänäänkin taisi olla meidän aktiivisimpia ellei aktiivisin pelaaja, ja loi itselleen muutaman huippupaikan, kuten tuon rankkarin. Ei vain uponnut, yksi tolppakin sielä oli. Itse tykkään Halavan hieman artistimaisesta pelityylistä harhautuksineen. Tuo miinusten kerääminen ei kai ole kuitenkaan kaverin trendiksi muodostunut.Nostaisinkin siis ihan näin tilastojen näkökulmasta esiin Halavan. Vaatimattomasti -3 eli kaikkien tasakentällisin tehtyjen maalien aikana kentällä ja kirsikkana epäonnistunut rankkari? En sano tai tiedä muuta, mutta vähemmästäkin on jouduttu filaan...Kyllähän se kivasti pörrää, mutta en oikein tiedä miten tuohon saldoon pitäisi tässä suhtautua.